ΑΜΕΣΗ ΕΝΤΟΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ!!!ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΣΕΙ Η΄ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΒΟΥΝΑ Η΄ΘΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ!!!!




Πολύ μεγάλη σύγχυση υπάρχει στον ορθόδοξο λαό σχετικά με τα όσα συμβαίνουν και βιώνουμε στις ημέρες μας, με την ραγδαία επιβολή αντιχριστιανικών μέτρων ("κάρτα καταναλωτή" - ""κάρτα του πολίτη " αντί ταυτότητας) και την εκπλήρωση σημείων των καιρών για τα οποία ο μακαριστός γέροντας Παΐσιος μας προειδοποίησε σχετικά. Σημείων που έχουν να κάνουν με την επιβολή παγκόσμιας δικτακτορίας και εμφάνισης του "υιού της απωλείας"...





Ταυτόχρονα, βλέπουμε να ολοκληρώνονται και κάποια σημάδια σχετικά με τα γεγονότα της Πόλης και τα ελληνοτουρκικά γενικότερα, απομένοντας όμως κάποια ακόμη όπως η "η ανακήρυξη αυτόνομου κουρδικού κράτους εντός της Τουρκίας".




Η σύγχυση που υπάρχει είναι εάν τελικά, αντί για τα γεγονότα της Πόλης έχουμε την εμφάνιση του τελικού "υιού της απωλείας". Το παρακάτω κείμενο που ακολουθεί με τα λόγια του γέροντα Παΐσιου νομίζω πως ξεκαθαρίζει τα πράγματα σχετικά ως προς το τελευταίο. Μιλάει ξεκάθαρα για "πρόβα" επιβολής του Αντιχρίστου - όχι του τελικού! - η οποία θα κρατήσει συνολικά 3 - 3,5 χρόνια χωρίς όμως να ξεκαθαρίζει αντίστοιχα την πορεία των γεγονότων της Πόλης... Προσοχή : ο άγιος γέροντας, από όσο καταλαβαίνω, δεν αναφέρεται στα χρόνια του τελικού Αντιχρίστου, κατά την εξουσία του οποίου τα 3,5 πρώτα χρόνια θα είναι εύκολα και 3,5 μετέπειτα δύσκολα αλλά για μια "πρόβα" επιβολής του που θα κρατήσει συνολικά 3-3,5 χρόνια!!



Νομίζω πως αξίζει να διαβαστεί όλο το κείμενο από τον καθένα αφού περιγράφει γλαφυρά αυτά που ζούμε τώρα και άλλα που μένουν να ζήσουμε γιατί αυτή η "πρόβα" όπως όλα δείχνουν, ξεκινάει - όσο κι αν μοιάζει απίστευτο! - από την χώρα μας! Πουθενά σε καμία άλλη χώρα του κόσμου δεν έχει επιβληθεί εώς τώρα το σύστημα αγοράς και πληρωμών με κάρτα όπως σχεδιάζουν να επιβάλλουν οι δικοί μας άθεοι κυβερνήτες Παπανδρέου - Παπακωνσταντίνου. Εάν η εκκίνηση της προσπάθειας ήταν η 5η Οκτωβρίου του 2009 ήδη φάγαμε τον έναν χρόνο, εάν εκκίνηση είναι η 1/1/2011 με την έκδοση της "Κάρτας Καταναλωτή" έχουμε ακόμη δρόμο...



Ας κάνουμε υπομονή με τον Χριστό στην καρδιά κι όπως λέει ο άγιος γέροντας Παΐσιος "θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντιχρίστου."



Υπουλος τρόπος εισαγωγής του σφραγίσματος (π. Παϊσιος )


Σιγά-σιγά, μετά την κάρτα και την ταυτότητα (σ.σ. : "κάρτα καταναλωτή" - "κάρτα του πολίτη" σε ρόλο ταυτότητας), δηλαδή το «φακέλωμα», θα προχωρήσουν πονηρά στο σφράγισμα. Με διάφορα πονηρά μέσα θα κάνουν εκβιασμούς, για να δέχωνται οι άνθρωποι το σφράγισμα στο μέτωπο ή στο χέρι. Θα στριμώξουν τα πράγματα και θα πουν : «Μόνο με τις κάρτες θα κινήσθε. Τα χρήματα θα καταργηθούν».


Θα δίνη κανείς την κάρτα στο κατάστημα και θα ψωνίζη, και ο καταστηματάρχης θα παίρνη τα χρήματα από την Τράπεζα. Όποιος δεν θα έχη κάρτα, δεν θα μπορή ούτε να πουλάη ούτε να αγοράζει. Από το άλλο μέρος θα αρχίσουν να διαφημίζουν «το τέλειο σύστημα», το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ στο χέρι ή στο μέτωπο , που δεν θα διακρίνεται εξωτερικά.



Συγχρόνως στην τηλεόραση θα δείχνουν ότι ο τάδε πήρε την κάρτα του τάδε και του πήρε τα χρήματα από την Τράπεζα και θα λένε συνέχεια : «Πιο σίγουρο είναι το σφράγισμα με ακτίνες λέιζερ στο χέρι ή στο μέτωπο, γιατί μόνον ο κάτοχος ξέρει το νούμερό του. Το σφράγισμα είναι το τελειότερο σύστημα. Ούτε το κεφάλι μπορεί να πάρη ο άλλος ούτε το χέρι ούτε το σφράγισμα το βλέπει». Γι' αυτό αφήνουν τώρα τους ληστές, τους κακοποιούς, να οργώνουν.



Δεκαπέντε Κελλιά λήστεψαν εκεί γύρω στις Καρυές. Έναν τον σκότωσαν, για να τον ληστέψουν. ΄Ετσι θα βρη τότε ευκαιρία ο καθένας να καταπατήση και να πάρη ό,τι θέλει. Ας πούμε, αν θέλη να καταπατήση ένα χωράφι, θα πη ότι ήταν δήθεν του παππού του ή ότι το είχε νοικιάσει κάποτε για βοσκοτόπι , οπότε άντε να βρης άκρη. Θα πουν μετά οι αρμόδιοι: «Δυστυχώς δεν μπορούμε να τους ελέγξουμε. Ο έλεγχος μόνο με το κομπιούτερ μπορεί να γίνη», και θα προχωρήσουν στο σφράγισμα. Θα χτυπάη μετά το κομπιούτερ, θα βλέπη αν είσαι σφραγισμένος, για να σε εξυπηρετήσει ή όχι.

Τα τριάμισι χρόνια θα είναι δύσκολα και θα την πληρώσουν μερικοί που δεν θα συμφωνήσουν με αυτό το σύστημα. Γι' αυτούς όλο και κάποια αιτία θα βρίσκουν και θα τους κλείνουν στη φυλακή.



Μετά έναν χρόνο θα τους πηγαίνουν σε άλλη πόλη για ανακρίσεις, για να περάσουν από άλλο δικαστήριο. Από την μια πόλη στην άλλη. Ύστερα θα πουν : «Μας συγχωρής, είσαι αθώος. Αν ήσουν σφραγισμένος, θα το ελέγχαμε σε ένα λεπτό. Τώρα δεν μπορούμε να κάνουμε τον έλεγχο».
- Γέροντα, θα μπορούν να επιβάλουν με την βία το σφράγισμα;
- Μέχρι εκεί η ...ευγένειά τους δεν θα φτάση! Θα είναι ευγενείς, γιατί θα είναι ...Ευρωπαίοι. Θα δείξουν ανωτερότητα. Δεν θα βασανίζουν τους ανθρώπους , αλλά δεν θα μπορή να ζήση ο άνθρωπος , αν δεν έχει το σφράγισμα. Θα λένε : «Χωρίς το σφράγισμα ταλαιπωρείσθε! Αν το δεχόσασταν, δεν θα δυσκολευόσασταν» . Ούτε χρυσά νομίσματα ούτε δολλάρια, αν έχη, θα μπορή να τα χρησιμοποιή.



Γι' αυτό, αν φροντίση κανείς να ζη από τώρα απλά, λιτά, θα μπορή να ζήση εκείνα τα χρόνια. Να έχη κανένα χωραφάκι, για να μπορή να καλλιεργήση λίγο σιτάρι, πατάτες. Να βάλη λίγα ελαιόδεντρα, και τότε με κανένα ζώο, καμμιά κατσίκα, λίγες κότες θα μπορή να αντιμετωπίση τις ανάγκες της οικογενείας του. Γιατί και προμήθειες να κάνης, δεν ωφελεί πολύ, αφού και τα τρόφιμα δεν κρατούν. Χαλούν γρήγορα. Φυσικά, το στρίμωγμα θα διαρκέση λίγο, τρία-τριάμισι χρόνια. Θα συντομευθούν οι ημέρες για τους εκλεκτούς. Δεν θα καταλάβουν πότε θα περάσουν. Ο Θεός δεν θα αφήση αβοήθητο τον άνθρωπο.


- Γέροντα, σ' αυτά τα δύσκολα χρόνια θα επέμβη ο Χριστός;


- Ναι. Εδώ, βλέπεις, σε έναν αδικημένο που έχει καλή διάθεση, επειδή δικαιούται την θεία βοήθεια, παρουσιάζονται πολλές φορές οι Άγιοι, η Παναγία, ο Χριστός, για να τον σώσουν, πόσο μάλλον τώρα που θα βρίσκεται σε τόσο δύσκολη κατάσταση ο καημένος ο κόσμος. Τώρα μια μπόρα θα είναι, μια μικρή κατοχή του αντιχρίστου σατανά. Θα φάη μετά μια σφαλιάρα από τον Χριστό , θα συγκλονισθούν όλα τα έθνη και θα έρθη η γαλήνη στον κόσμο για πολλά χρόνια. Αυτήν την φορά θα δώση ο Χριστός μια ευκαιρία για να σωθή το πλάσμα Του. Θ' αφήση το πλάσμα Του ο Χριστός; Θα παρουσιασθή στο αδιέξοδο των ανθρώπων, για να τους σώση από τα χέρια του Αντιχρίστου. Θα επιστρέψουν στον Χριστό και θα έρθη μια πνευματική γαλήνη σε όλην την οικουμένη για πολλά χρόνια. Μερικοί συνδυάζουν με αυτήν την επέμβαση του Χριστού την Δευτέρα Παρουσία. Εγώ δεν μπορώ να το πω.



Ο λογισμός μου λέει ότι δεν θα είναι η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, όταν έρθει ως Κριτής, αλλά μια επέμβαση του Χριστού, γιατί είναι τόσα γεγονότα που δεν έχουν γίνει ακόμη. Θα επέμβει ο Χριστός , θα δώση μια σφαλιάρα σε όλο αυτό το σύστημα , θα πατάξη όλο το κακό και θα το βγάλη σε καλό τελικά. Θα γεμίσουν οι δρόμοι προσκυνητάρια. Έξω τα λεωφορεία θα έχουν εικόνες. Θα πιστέψουν όλοι οι άνθρωποι. Θα σε τραβάν, για να τους πης για το Χριστό! Έτσι θα κυρηχθή το Ευαγγέλιο σε ολόκληρη την οικουμένη και τότε ο Χριστός θα έρθη ως Κριτής να κρίνη τον κόσμο. Άλλο Κρίση, άλλο μία επέμβαση του Χριστού , για να βοηθήση το πλάσμα Του.






Πηγή : Βιβλίο,

"ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΛΟΓΟΙ Β' : ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ"

( Σελ. 186 - 188 ),

Εκδόσεις Ιερόν Ησυχαστήριον "Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος" - Σουρωτή Θεσσαλονίκης
http://www.volcanotimes.com/2014/11/blog-post_7.html#more

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. Ο ΚΛΗΡΟΣ KATA THN TOYΡΚΟΚΡΑΤΙΑ.
    Εγώ τον ζυγόν δεν τον γνωρίζω δυό ποθώ, και μα τας εικόνας,
    τρώγω, πίνω, ψάλλω μ' ευθυμία άσπρα πολλά και καλάς κοκώνας.
    αυτή του τούρκου η τυραννία περί της Ελλάδος πού λέτε
    εις εμέ είναι ζωή μακαρία, δεν με μέλει κι ας τυραννιέται
    Αφού το ράσον τούτο φόρεσα μα αν βαστάζει χωρίς να στενάζει
    πλέον τινά ζυγόν δεν εγνώρισα όλος τάς αμαρτίας εβγάζει.
    Ο κλήρος στην τουρκοκρατία είχε μεγάλα προνόμια που τα είχε δώσει ο ίδιος ο Σουλτάνος, για να μπορεί μέσω του κλήρου να κυβερνάει (δηλαδή να ληστεύει), καλύτερα τους ραγιάδες. Είχε διοικητικές και δικαστικές αρμοδιότητες. Το πόσο περιζήτητη ήταν η θέση του πατριάρχη φαίνεται από το ότι ο Σουλτάνος έβγαζε σε πλειστηριασμό τον πατριαρχικό θρόνο, και οι υποψήφιοι πατριάρχες πλήρωναν πολλά λεφτά για να προτιμηθούν.
    μερικά παραδείγματα
    1476 - Ο Συμεών Τραπεζούντιος έδωσε 1.000 φλουριά πεσκέσι στον σουλτάνο.
    1572 - Ο Ιερεμίας 2.000 φλουριά και άλλες 2.000 στον διάδοχο Μουράτ.
    1584 - Ο Παχώμιος Πατέστας ανέβασε το πεσκέσι σε 10.000 δουκάτο και έστειλε στην φυλακή τον προηγούμενο πατριάρχη.
    1604 - Ο Λεόντιος Λαρίσης 10.000 άσπρα.
    1755 - Ο Χίου Διονύσιος 6.000 άσπρα.
    (Αθ. Υψηλάντη, «Τα μετά την άλωσιν»)
    Ας δούμε τι λέει για τον κλήρο ένας συγγραφέας της εποχής
    «...η Σύνοδος αγοράζει τον πατριαρχικόν θρόνον από τον οθωμανικόν αντιβασιλέα δια μίαν μεγάλη ποσότητα χρημάτων. Έπειτα τον πωλεί ούτινος δώσει περισσότερον κέρδος και τον αγοραστήν τον ονομάζει Πατριάρχην. Αυτός λοιπόν δια να ξαναλάβει τα όσα εδανείσθη δια την αγοράν του θρόνου, πωλεί τας επαρχίας ήτοι τας αρχιεπισκοπάς, ούτινος δώσει περισσοτέραν ποσότητα και ούτως σχηματίζει τους αρχιεπισκόπους, οι οποίοι πωλώσι εις τους χριστιανούς, δηλαδή γυμνώνουσι τον λαόν δια να εβγάλωσι τα όσα εξόδευσαν».
    **Στη συνέχεια διαβάζουμε ότι οι αφορισμοί ιδιαίτερα στην Πάτρα και στα Γιάννενα ήσαν τόσο συχνοί που ένας ξένος θα νόμιζε ότι ο αφορισμός είναι στο τελετουργι- κό της λειτουργίας.
    (Στις ηγεμονίες της Μολδοβλαχίας, οι Επίσκοποι σε συνεννόηση με τον φαναριώτη ηγεμόνα επέβαλαν νηστεία επί ένα εξάμηνο για να εισπράτουν τα πρόστιμα από τους παραβάτες. «Σύγγραμα περί των Φαναριωτών Μάρκου, Φίλιππα Ζαλώνη», Παρίσι 1831).
    **Με το παραμικρό λοιπόν και ιδίως για χρηματικά ζητήματα, αφόριζαν τον κόσμο και τον τρομοκρατούσαν για να μη φέρνει αντίρρηση και να πληρώνει.
    Και συνεχίζει
    «Οι Επίσκοποι πέρνουσιν τόσους ληστάς, δια να είπω έντζι, εις τα χωριά της επισκοπής των και τους δίνουσι τον τίτλον ή του πρωτοσυγγέλου ή του αρχιμανδρίτου ή άλλου τάγματος, οι οποίοι άλλο δεν ηξεύρουσι παρά να γράφουν τα ονόματα των χριστιανών με όλην την ανορθογραφίαν καί να προφέρωσι (να λένε) το "να είσαι κατηραμένος", "να έχεις την ευχήν, καί "δος μοι". Αυτοί έχουσι ένα κιβωτίδιον γεμάτο από ανθρώπινα κόκκαλα και κρανία τα οποία ασημώνουσι και έπειτα ονοματίζουν, άλλα μεν του αγίου Χαραλάμπους, άλλα δε του αγίου Γρηγορίου. Δεν αφήνουν άγιον χωρίς να έχουν κόκκαλό του».
    «Ελληνική Νομαρχία» υπό Ανωνύμου του Έλληνος, Παρίσι 1805.

    ----------------------------------------------------------
    «Οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι δεσμεύουσι φορτία βαρέα και δυσβάστακτα και επιτιθέασιν επί τους ώμους των ανθρώπων, τω δε δακτύλω αυτών ου θέλουσι κινήσαι αυτά».
    (Ναζωραίος. 23,4, Κατά Ματθαίο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η οικονομική κατάσταση της Εκκλησίας
    Τα εκκλησιαστικά χτήματα ήσαν το 1/4 ή σχεδόν το 1/3 της Ελληνικής γης. (Αν φαίνεται απίστευτο, ας σκεφτεί κανείς ότι σήμερα στην Κύπρο η Εκκλησία έχει το 43% της καλλιεργήσιμης γης, δηλαδή, σχεδόν, τη μισή Κύπρο).
    Από τα 68 χωριά της Χίου η Εκκλησία είχε τα 32 ιδιοκτησία της και συντηρούσε 300 μοναστήρια και 700 εκκλησίες και παρεκκλήσια και πολλά μοναστήρια.
    Ο κάθε χριστιανός ήταν υποχρεωμένος να δίνει το 1/3 από τα εισοδήματά του στην Εκκλησία. Επί πλέον υπήρχε ειδική φορολογία για τον Πατριάρχη, 12 άσπρα ανά οικογένεια και ένα φλουρί ανά ιερέα, και άλλα τόσα για τον αρχιερέα.
    (Ιστορία Πιπινέλη, σελ. 35)
    Ο Κλήρος σε σχέση με τους Ραγιάδες
    Οι κληρικοί όχι μόνο ανάγκασαν, σαν φοροειοπράκτορες, τους φτωχούς χωρικούς να ζητάνε βοήθεια από τους Τούρκους αλλά προκαλούσαν την αγανάχτηση ακόμα και των Τούρκων πασάδων για τη συμπεριφορά τους απέναντι στο φτωχό λαό.
    **Ο γιος του Αλή Πασά, ο Βελής, πού ήταν αιμοχαρής, φάνηκε ευσπλαχνικώτερος από τον Θεοσεβέστατον και Παναγιώτατον Δεσπότη της Λάρισας Πολύκαρπο, γιατί κατήγγειλε στον Πατριάρχη τις αρπαγές του Δεσπότη σε βάρος της φτωχολογιάς.
    Μα το Μεγάλο Πατριαρχείο, όπως φαίνεται στην απάντησή του, δικαίωσε τον Δεσπότη. (Πατριάρχης ήταν ο Κύριλλος).
    Σώθηκε εγκύκλιος του Μητροπολίτη Μονεμβασίας Χρύσανθου Παγώνη, στους παπάδες και τους χριστιανούς της ενορίας του που τους συνιστούσε υποταγή.
    (έγγραφο της εθνολογικής εταιρείας 7231)
    ******Ο Πατριάρχης Γρηγόριος Ε’ με εγκύκλιο του προς όλους τους Δεσποτάδες και τους Υδραίους συνιστούσε τυφλή υποταγή στο Σουλτάνο.
    ** Κυκλοφόρηοε ένα βιβλιαράκι με τον τίτλον «Πατρική διδασκαλία εις ωφέλειαν των ορθοδόξων χριστιανών»
    . Σ' αυτό τονίζεται αδιάκοπα το παραμύθι πως οι δυστυχισμένοι σ' ετούτη τη ζωή είναι οι τυχεροί γιατί θα είναι οι εκλεκτοί στην άλλη...
    Ξέρετε γιατί ο θεός γκρέμισε την Βυζαντινή Αυτοκρατορία και έφερε τους τούρκους; Το έκανε για το καλό των χριστιανών! Να τι λέει:
    ***«Ίδετε λαμπρότατα τι οικονόμησεν ο Άπειρος εν ελεεί και Πάνσοφος ημών Κύριος, ήγειρεν εκ του μηδενός την ισχυράν αυτήν βασιλείαν των Οθωμανών αντί της των Ρωμαίων (Ελλήνων δεν μπορούσε να πει)
    και ύψωσεν την βασιλείαν αυτήν των Οθωμανών περισσότερον από κάθε άλλην, δια να πιστοποιήσει εις πάντας τους πιστούς ότι με αυτόν τον τρόπον ευδόκησε να οικονομίσει μέγα μυστήριον, την σωτηρίαν δηλαδή εις τους εκλεκτούς του λαούς».
    **Από κάτι τέτοια πρέπει να βγήκε κι η παροιμία «Σφάξε με Αγά μου ν' αγιάσω».
    - Τώρα το αν κρεμάστηκε ο Γρηγόριος ο Ε’ είναι άλλη ιστορία. Οι Τούρκοι για να τρομοκρατήσουν τους ραγιάδες και να καταστείλουν την επανάσταση έπρεπε να κρεμάσουν κάποιον και ο Πατριάρχης ήταν το πιο ιδανικό θύμα.
    **Όσο για το λάβαρο του Παλαιών Πατρών Γερμανού είναι ψέμα μαγειρεμένο από την μετά την επανάσταση άρχουσα τάξη.
    Στην Μονή Αγίας Λαύρας, όχι μόνο δεν υψώθηκε κανένα λάβαρο, αλλά εκεί εκδηλώθηκε η λυσσαλέα προσπάθεια των Επισκόπων και των προεστών να πνίξουν την επανάσταση.
    **Γι' αυτό οι κλέφτες της περιοχής έστειλαν στο μοναστήρι επιτιμητικό έγγραφο.
    Από έγγραφο του Γενικού Αρχείου του Κράτους, πού δημοσίευσε ο Πρωτοψάλτης, προκύπτει ότι το 1851 για πρώτη φορά γίνεται λόγος για λάβαρο, και αυτό μάλιστα δεν ήταν της Αγίας Λαύρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή