ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΙΝΟΥΝ!!! - Υπουργείο Παιδείας : 900.000 ευρώ στην υποστήριξη της διδασκαλίας του Κορανίου!!






Νέα διδακτικά βιβλία για την ενίσχυση του μαθήματος – αναβάθμιση των Ιεροσπουδαστηρίων


900.000 ευρώ διαθέτει το Υπουργείο Παιδείας μέσω του ΕΣΠΑ για την Πράξη « Αναβάθμιση των Ιεροσπουδαστηρίων – Παιδαγωγική Υποστήριξη της διδασκαλίας του Κορανίου στους μαθητές μέλη της Μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης».

Όσον αφορά τις δράσεις στο τεχνικό δελτίο της Πράξης αναφέρονται τα ακόλουθα:

Εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή διδακτικών βιβλίων

Η Δράση θα περιλαμβάνει την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή διδακτικών βιβλίων Γυμνασίου και Λυκείου Ιεροσπουδαστηρίου εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή διδακτικών βιβλίων διδασκαλίας του Ι. Κορανίου στους Μουσουλμανόπαιδες μαθητές των δημοσίων σχολείων της Θράκης και απόδοση του περιεχομένου, των εννοιών και των όρων (υπομνηματισμός) του Ι. Κορανίου στην ελληνική γλώσσα για διδακτικούς σκοπούς.

Τα προγράμματα σπουδών θα είναι προγράμματα ανοικτά και ευέλικτα και ο διδάσκων θα μπορεί να οργανώσει τη μαθησιακή διαδικασία, χρησιμοποιώντας ποικίλα διδακτικά υλικά και στρατηγικές μάθησης. Τα συνακόλουθα διδακτικά βιβλία θα εμπεριέχον διδακτικά στοιχεία και υλικά, τα οποία θα ευνοούν την πολυτροπική, διερευνητική και συνεργατική διαδικασία και θα προωθούν την κοινότητα μάθησης.

Στόχος της Δράσης είναι επίσης η ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της ενίσχυσης της Νέας Ελληνικής Γλώσσας για τους μαθητές μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας που φοιτούν στα μουσουλμανικά Ιεροσπουδαστήρια της Θράκης.

Ενδεικτικά για τα Ιεροσπουδαστήρια, τα προγράμματα σπουδών που θα εκπονηθούν και τα διδακτικά βιβλία που θα συγγραφούν θα αφορούν γνωστικά αντικείμενα όπως τα κάτωθι:

Α. Γυμνάσιο Ιεροσπουδαστηρίου: Ερμηνεία Ισλαμικού Δικαίου, Ι. Κοράνιο (Ιστορία Ι. Κορανίου), Αραβική, Τουρκική, Θεμελιώδεις Αρχές του Ισλάμ (Ακαήντ), Ενισχυτική Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας κα

Β. Λύκειο Ιεροσπουδαστηρίου: Αραβική Γλώσσα, Τουρκική Γλώσσα, Περσική Γραμματεία, Λόγοι του Προφήτη, Ιστορία των Θρησκειών, Ενισχυτική Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας κ.α

Για τη διδασκαλία του Ι. Κορανίου στους Μουσουλμανόπαιδες μαθητές των δημοσίων σχολείων της Θράκης, θα αναπτυχθούν προγράμματα σπουδών και διδακτικά βιβλία.

Στις Δράσεις συμπεριλαμβάνεται και η επιμόρφωση των Ιεροδιδασκάλων στην παιδαγωγική χρήση και αξιοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και των διδακτικών βιβλίων.

Σκοπός της επιμόρφωσης είναι η ορθή παιδαγωγικά και επιστημονικά χρήση και αξιοποίηση των προγραμμάτων σπουδών και των συναφών διδακτικών βιβλίων, καθώς και η παροχή Διδακτικών Οδηγιών, δειγματικών διδασκαλιών, σεναρίων μαθήματος και άλλων πρόσφορων μέσων για την ευαισθητοποίηση ενημέρωση και πρόσληψη των νέων παιδαγωγικών εργαλείων.

Όπως αναφέρεται στο Φυσικό αντικείμενο της Πράξης η θρησκευτική εκπαίδευση των μαθητών που είναι μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης στα Ιεροσπουδαστήρια Κομοτηνής και Εχίνου δεν διαθέτει προγράμματα σπουδών για τα μαθήματα θρησκευτικής μουσουλμανικής εξειδίκευσης. Η ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών και συναφών διδακτικών βιβλίων θα συντελέσει σε μια ουσιαστική και εκ βάθρων αναβάθμιση του περιεχομένου, της ποιότητας και των παιδαγωγικών υποδομών της θρησκευτικής εκπαίδευσης των μαθητών που είναι μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης. Η αναβάθμιση αυτή θα καταστήσει την Ελλάδα πρωτοπόρα σε ευρωπαϊκό επίπεδο σε θέματα διαχείρισης της μουσουλμανικής θρησκευτικής εκπαίδευσης ενώ συγχρόνως είναι απολύτως σύμφωνη με το Σύνταγμα και τις ευρωπαϊκές Συνθήκες.

Για την ενίσχυση του μαθήματος του Ι. Κορανίου απαιτείται η σύνταξη νέων διδακτικών βιβλίων, τα οποία σε απόλυτη συμφωνία με τις μουσουλμανικές διδασκαλίες θα προωθούν ευρύτερα ζητήματα ειρηνικής συνύπαρξης, ηθικής, προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς και άλλα διαπολιτισμικά, διαθρησκειακά, διαθεματικά και παιδαγωγικά ζητήματα.

Τα προγράμματα σπουδών και τα νέα διδακτικά βιβλία και υλικά θα εμπεριέχουν παιδαγωγικά και θρησκευτικά στοιχεία με βάση το Ι. Κοράνιο και τις αρχές της θρησκείας του Ισλάμ, κατάλληλα αναπλαισιωμένα στην πραγματικότητα των μουσουλμανικών Ιεροσπουδαστηρίων. Κάθε προτεινόμενο μάθημα είναι ανάγκη να αναπτυχθεί σε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών με στόχο να εισαγάγει τους Μουσουλμάνους μαθητές/τριες σε ένα συμμετοχικό και δημιουργικό τρόπο σπουδής και μάθησης, χωρίς να εξαντλεί τη μαθησιακή διαδικασία σε μια τυπική και μετωπική διδασκαλία και εκμάθηση θεμάτων εκτός εάν αυτό απαιτείται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μαθήματος.

Καλόγηρος Βασίλειος

"Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου" ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

5 Σχόλια

  1. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ
    Εκείνο που κάνει φοβερή εντύπωση είναι το γεγονός, ότι ΟΙ ΧΡΥΣΑΛΗΤΕΣ, άνθρωποι, αγράμματοι με λίγες γνώσεις "αγοράζουν" στο..περίπτερο, ΜΟΡΦΩΣΗ, ιδεολογίες, φρονήματα, κόμματα, πατρίδες!
    Άνθρωποι του αναμορφωτηρίου ! της νύχτας! των ναρκωτικών! της πορνείας! της έμμισθης ρουφιανιάς! του ΜΑΥΡΟΥ χρήματος! βρίσκονται σήμερα σε «διατεταγμένη, επί ΠΛΗΡΩΜΗ υπηρεσία» με μόνο στόχο την αποδομή του κράτους, τη διάλυση της ευνομούμενης πολιτείας ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙ?
    Από αυτό το γεμάτο και συνάμα μεθυστικό από απόψεις και γνωριμίες διήμερο, καθώς ξανά τρέχει μέσα στο μυαλό μου, προκύπτει μια ερώτηση και ένα συμπέρασμα.

    Ποιοι άλλοι έλληνες πολιτικοί μπορούν να διοργανώσουν τέτοια πρότζεκτ καλώντας νομπελίστες, αρχηγούς κρατών, παγκοσμίου φήμης καθηγητές, επιχειρηματίες και ακτιβιστές και να τους ενώσουν με τις απόψεις και τις σκέψεις νέων ανθρώπων από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο μέσα από μια απλή διαδικασία με επίκεντρο τον άνθρωπο;

    Δεύτερον, η αλλαγή του πολιτικού συστήματος δεν μπορεί να επέλθει ακολουθώντας και αναπαράγοντας θεωρίες συνωμοσίες, υπακούοντας σε "εντολές" ή κραυγάζοντας για αλλαγή χωρίς περιεχόμενο. Δεν μπορεί κανείς από εμάς να περιμένει τον αρχηγό πάνω σε άσπρο άλογο.
    Η αλλαγή πρέπει να ξεκινήσει από εμάς συμφωνώντας σε βασικά ζητήματα τα οποία είναι παγκόσμια και όχι ελληνικά, όπως αυτά των ανισοτήτων, της διαφθοράς, των big data και του περιβάλλοντος και αφήνοντας στην άκρη τα μικρά ζητήματα που μπορεί για αρχή να χωρίζουν αλλά μπορούμε να συνθέσουμε τις απόψεις μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
    Το 2010, θα μείνει στη μνήμη κάθε φιλόνομου, σοβαρού ΕΛΛΗΝΑ, σαν ο χρόνος των μεγάλων αλλαγών. Ο χρόνος όπου ένας πρωθυπουργός δεν υπολογίζει το πολιτικό κόστος και αποφασίζει από κοινού με τους ‘’κηπουρούς του’’ να σώσει την Ελλάδα κτυπώντας το κακό στη ρίζα του. Ο χρόνος που για πρώτη φορά, κάθε φοροδιαφυγή που συλλαμβάνεται, κάθε φοροαποφυγή που αποκαλύπτεται, θα αποτελούν ένα ακόμη σκαλοπάτι για την φοροδοτική ισότητα , ανάλογα των εισοδημάτων, που πρέπει να ισχύσει, ώστε οι μισθοσυντήρητοι και οι συνταξιούχοι να πάψουν να είναι τα ’’αιώνια θύματα’’. Τίποτε πια δεν γυρίζει πίσω. Τώρα θα μάθουν όλοι, είτε θέλουν, είτε δεν θέλουν, ότι το δημόσιο χρήμα είναι το αίμα της Ελλάδας, και ότι ήλθε η ώρα που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ για να ξεχρεώσουμε.
    Αρκετά ΕΚΛΕΨΑΝ του φτωχού και αδύναμου το αίμα !!! Ήρθε η ώρα να επιστρέψουν το αίμα ΜΑΣ !!!
    Κάθε διακίνηση μαύρου χρήματος, φοροδιαφυγή , φοροαποφυγή , ή, και κάθε μορφής παράνομη απόκρυψη εσόδων από κάθε πηγή , αποκαλύπτεται άμεσα με τους νόμους του Γιώργου Παπακωνσταντίνου , και οι παραβάτες συλλαμβάνονται ‘’όσο ψηλά’’ κι αν βρίσκονται. Τα παραδείγματα είναι πολλά και ΜΕΓΑΛΑ!!!! Για πρώτη φορά οι πολιτικοί δεν μπορούν ούτε να κρύψουν, ούτε να κρυφτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετά τον Άκη, τον Δήμαρχο, τον Περιφερειάρχη, και τόσους ακόμη, ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΛΟΙ, μεγαλοδικηγόροι, μεγαλογιατροί, μεγαλοεργολάβοι, πολιτικοί, μεγαλοδημοσιογράφοι , υπάλληλοι, και όλοι οι χρυσοφονιάδες της νύχτας.
    Ξέρουν ότι ο Γιώργος και συνεργάτες του, ψήφισαν εκείνους τους νόμους που είναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ !!! του αδύναμου Έλληνα. Ψήφισε τον νόμο που κανείς κλέφτης δεν μπορεί να ‘’χορτάσει’’ πλέον από τα κλεμμένα !!
    Όλοι αυτοί οι νόμοι από το 2010, αποτελούν το οπλοστάσιο των διωκτικών αρχών, ώστε μετά τον Άκη και τους άλλους, να πιάσουν σειρά όλα τα ‘’σκονισμένα’’ άτομα των χρυσαυλικών επιχειρήσεων, που θησαυρίζουν ασύστολα και παράνομα , εξάγουν και επενδύουν το ‘’υπερκέρδος’’ της άσπρης σκόνης, και μας…κάνουν μαθήματα ηθικής και πατριδογνωσίας, οι βαλιτσομεταφορείς των διεφθαρμένων.
    Είμαστε δίπλα σου, είμαστε μαζί σου, στον αγώνα για μια νέα Ελλάδα. Είμαστε δίπλα σου ενάντια στους διαπλεκόμενους υβριστές, τους άθλιους σπεκουλαδόρους, τους πουλημένους δημοσιογράφους, και τους εμπαθείς και αγράμματους εκείνους ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ διαχειριστές του διαδικτύου και νοικιασμένους κομματάρχες των σχολίων της παραπληροφόρησης και της αναντρίας.
    Ο Λαός σε ευχαριστεί και σε περιμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΙ Ο ΠΑΝΟΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΟΛΛΕΓΙΑΚΟΣ… ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ????
    Ο ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ ΤΗΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΑΣ
    Αν κρίνουμε από τα επανειλημμένα ορθογραφικά λάθη στα προσωπικά κείμενα του Πάνου, καταλήγουμε στο αδήριτο συμπέρασμα, ότι ο Πάνος είναι υπεράνω γραμμάτων, τόνων, γραμματικής και …παραπληροφορικής.
    Αρκεί να‘’καταλαβαίνει’’(;) ο ίδιος τι εννοεί και τι θα ήθελε να μας πει.
    Πτυχιούχος, λέει ο Πάν(ω)ς, στην οικονομία, στην κοινωνιολογία, στην υποκρισία, στην ψευδολογία(συκοφαντία –Παπανδρέου), και στην..σπατάλη. Σκέτη καβουρομάνα, λένε οι γνωστοί του.
    Ο Πάνος Καμμένος είναι μια ιδιαίτερα ξεχωριστή περίπτωση πολιτικού. Αποτελεί δε πρωτόγνωρη περίπτωση πολιτικού αρχηγού. Γιος εύπορης οικογένειας με καταγωγή από το Γαλαξίδι, ο οποίος μπήκε στη πολιτική μόλις 23 ετών ως ...
    υποψήφιος βουλευτής της ΔΗ.ΑΝΑ στις εκλογές του Ιουνίου του1989.
    Τότε ήταν διαπρύσιος αντι -Μητσοτακικός κήρυκας αλλά η πρώτη πολιτική κωλοτούμπα ήρθε με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός.
    Μπήκε στην πολιτική 23 ετών !!!
    Να βγάλουμε ..δύο για φαντάρος? 21 ετών….(Αλήθεια, επι Πασοκ φαντάρος, γι αυτό δεν υπάρχει πουθενά κανένα στοιχείο που και..πως(;)…φιλοξενήθηκε???)
    Τώρα πότε πήγε στο εξωτερικό, πόσα πτυχία του δώσανε και τι έμαθε?? Αυτό μόνο ο ίδιος το ξέρει αφού ΤΟ ΚΡΥΒΕΙ τόσο καλά τα ..μικρό του μυστικό.
    Σε..ΙΕΚ να πήγαινε, περισσότερα από ΠΕΝΤΕ ! χρόνια θα χρειαζόντουσαν.
    Ίσως όμως, ερχόμενος στην Ελλάδα να συνέχισε τις σπουδές του ‘’δι αλληλογραφίας’’??
    Για να μη θεωρηθεί ότι προσπαθούμε να τον μειώσουμε, απλά στοιχεία μαζεύουμε για όλους τους αρχηγούς κομμάτων, να δούμε ποιος είναι ο πιο εγγράμματος που θα κερδίσει το βραβείο της ανοιχτής..??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή