O ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΚΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ





Aναλογισθήκατε ποτέ γιατί οι Γρύπες (Γκριφόν), οι Σφίγγες και άλλα τέρατα τα οποία κατά την παράδοση δημιούργησαν οι ΄΄εγρήγοροι΄΄ στέκονται πάνω από τη δανειστική βιβλιοθήκη των Αθηνών – δηλαδή το βασικό κέντρο γνώσης των Αθηνών - σε στάση υποταγής , όπως τα σκυλάκια στον αφέντη τους ? Oι ΄΄εγρήγοροι΄΄ ήταν ο Σεμιαζάς καιοι περί αυτόν δεκάρχες κατά το βιβλίο του Ενώχ ( Π. Διαθήκη ) . Ηταν άγγελοι που φύλαγαν τις πύλες της γης για να μη εισέλθουν ο διάβολος και οι δαίμονες του – δηλαδή ο μετέπειτα αυτοαποκαλούμενος ‘θεός’ Δίας της ελληνικής μυθολογίας και οι ολύμπιοι ‘θεοί’ του ή απλά ΄΄είδωλα ΄΄.


Αυτό το ΄΄μεγάλο μυστικό ΄΄΄ το έχουν τοποθετήσει σε τόσο ΄΄κεντρικά΄΄, πνευματικό σημείο... Ομως αυτοί που τα τοποθέτησαν εκεί γνωρίζουν άραγε ότι τα τέρατα υποτάχθηκαν σε αυτούς που με τις πράξεις τους τα δημιούργησαν ; Oι ίδιοι οι 201 παραβάτες άγγελοι δημιούργησαν αυτά τα τέρατα στον πλανήτη με την μίξη που είχαν με τις γυναίκες των ανθρώπων.. Και οι ίδιοι προσπαθούσαν χρόνια να τα εξαλείψουν. Γιγαντομαχία και Τιτανομαχία δεν αρκούσαν. Επρεπε να επιστρατευθούν και οι άνθρωποι για να εξαφανισθούν τα τέρατα από τον πλανήτη...





Ηδη το γένος των ΄΄ΗΡΩΩΝ΄΄ , είχε αποσυρθεί ... Οι ίδιοι οι παραβάτες άγγελοι το ΄΄απέσυραν΄΄... Ο Ηρακλής υφαρπάζεται από ένα κεραυνό ..στα ουράνια... Δηλαδή ο ίδιος ο ΄΄πατέρας΄' Δίας - Σεμιαζάς , κατακεραυνώνει το γένος των ΄΄ηρώων΄΄ (μείξη ανθρώπων και αγγέλων, προφανώς) και το εξαφανίζει. Και χρησιμοποιεί για το σκοπό αυτό και τα τέρατα - δημιουργήματά του... Τον Κένταυρο Νίσσο πχ, για να δώσει το δηλητήριο στη Δηιάνειρα ...


Θεωρώ ότι το σημείο ν + 4, είναι αβίαστα αυτό στον τέταρτο πχ αιώνα, κατά το οποίο ,ο Μέγας Αλέξανδρος, με τη βοήθεια του Σεμιαζά - Δία , εξαφανίζει δια παντός τις Θήβες (οι ΄΄σπαρτοί΄΄ του Κάδμου δεν ήταν άνθρωποι, αλλά δρακοσπέρματα.. ) , την περσική αυτοκρατορία (όμοιες φυλές , εξ ου και σύμμαχοί τους πάντα οι Θηβαίοι), διαλύει την Τύρο και τη Σιδώνα - πόλεις γιγάντων - μαζεύει ότι τέρας βρίσκει μέχρι την Ινδία και ταφυλακίζει στην Αορνο Πέτρα, μαζί με τα 72 μιαρά έθνη, παρά τον ινδό ποταμό. Στην εκστρατεία του δεν ακολουθούν, οι ΄΄σπαρτοί΄΄ , αυτοί της νήσου του Πέλοπα. Όύτε οι προκάτοχοι των περιοχών της Τιτανίδας κόρης, ούτε βέβαια ο λαός των δαιμόνων (μίξη ανθρώπων δαιμόνων, ΛΑΣ + ΔΑΙΜΩΝ = ΛΑΚΑΙΔΕΜΩΝ = Λακεδαίμων )... Πως θα μπορούσαν άλλωστε να τα βάλουν με τη γενιά τους. Να μη μας διαφεύγει ότι η πτώση της πανίσχυρης Αθήνας θα προέλθει από την ΄΄πρόσκληση΄΄ των Περσών , από τους Σπαρτούς ή Σπαρτιάτες...


Εκείνο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση με την εκστρατεία του Αλεξάνδρου είναι η παρακάτω εικόνα. Θυμίζει την ΑΘΗΝΑ. Φορώντας κράνος με λοφίο όπως πάντα, λευκό , ριχτό χιτώνα , κρατώντας την ασπίδα της. Με τα μαλλιά ελεύθερα.


Δεν θα μου έκανε κάποια εντύπωση η εικόνα, αν δεν επρόκειτο για αποτύπωση των εδαφών στα οποία έγινε η εκστρατεία του Μεγίστου των Ελλήνων, τον οποίο ακόμη και ο Απόστολος των Εθνών, Παύλος σεβάσθηκε. Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ Ελλάς είναι το λοφίο στο κράνος της. Το υψηλότερο σημείο. Η Αίγυπτος , είναι η ασπίδα της. Οι ιεροί τόποι, το χέρι της.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια