«ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ. ΒΟΗΘΗΣΤΕ !!! ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ !!!



SOS Καστελόριζο!!!
Παράκληση αυτό να κάνει το γύρο του κόσμου!...........................

Από τον Καθηγητή
του ΕΜΠ Ευριπίδη Μπίλη:
Για τους σοβαρότατους λόγους που αναφέρει κατωτέρω ο συνάδελφος Θεόδωρος Καρυώτης,
παρακαλείστε να στείλετε ταχυδρομικώς, όχι μόνο τώρα, αλλά και Χριστούγεννα και Πάσχα,
μία οποιαδήποτε κάρτα στο Καστελλόριζο, στη δ/νση:
Δημαρχείο ή Δημοτικό Σχολείο Μεγίστης
Μεγίστη,
851 11 ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ

Καλούνται επίσης οι Ομογενείς και οι φοιτητές μας να στείλουν κάρτα από όλες τις γωνιές του πλανήτη, προς:

Megisti Municipality or Elementary School
Megisti,
GR-851 11 KASTELLORIZO
GREECE

Παρακαλείστε να διαβάσετε το πιο κάτω κείμενο του Καθηγητή Καρυώτη για να αντιληφθείτε τη σημασία της αποστολής.
Στόχος, να κατακλυσθεί το Ελληνικό Καστελλόριζο με κάρτες από όλον τον απανταχού του κόσμου Ελληνισμό.

Ευριπίδης
Μπίλλης, Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ

Mια κάρτα δεν κοστίζει, αξίζει. ΜΙΑ ΟΠΟΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΡΤΑ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ!!!!!!

Διευθυνση: Megisti Municipality or Elementary School, Megisti, GR-851 11 KASTELLORIZO, GREECE
cid:3.1654721790@web28505.mail.ukl.yahoo.com

Παρά την σπουδαιότητα του Καστελόριζου, οι πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι ανησυχητικές.
Από τον Νοέμβριο υπάρχουν πληροφορίες πως η
Τουρκία αμφισβητεί νομικά το δικαίωμα του συμπλέγματος των νησιών του Καστελόριζου να έχουν υφαλοκρηπίδα.
Καλούμε όλους τους Έλληνες, Ελλάδας, Κύπρου και Διασποράς, να στείλουν μια
κάρτα ή επιστολή στο Καστελόριζο.
Επιμένουμε να σταλεί ταχυδρομικώς, ούτως ώστε να αναγκαστούν τα πλοία να μεταφέρουν τα μηνύματα φυσικά (και όχι ηλεκτρονικά) στο νησί.
Να φανεί έμπρακτα και απτά το ενδιαφέρον μας για το
μικρό αλλά τόσο σημαντικό κομμάτι αυτό του Ελληνισμού.
Μια υλοποιημένη και όχι άυλη παρουσία μας σηματοδοτεί πολλά.

Μια μικρή θυσία, να αγοράσουμε, να γράψουμε και να ταχυδρομήσουμε μια κάρτα, θα αναδείξει στους πάντες
πως αυτό το νησί που δένει Ελλάδα και Κύπρο δεν το ξεχνάμε,
και δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα Τούρκο στρατοκράτη να το επιβουλεύεται.

Βλέποντας το
Καστελόριζο από ένα
χάρτη της ανατολική Μεσογείου,
θα δείτε πως το νησί αποτελεί ένα κόμβο, που δένει γεωπολιτικά την Ελλάδα με την Κύπρο μας.
Χωρίς το Καστελόριζο, τα χωρικά ύδατα των ΑΟΖ (Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη) μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου,
θα τέμνονταν κάθετα από ένα θαλάσσιο σύνορο μεταξύ Τουρκίας και Αιγύπτου,
καθιστώντας αδύνατη, την δυνατότητα κοινής ελλαδοκυπριακής συνεκμετάλλευσης κοιτασμάτων ορυκτού πλούτου,
όπως επίσης και την δυνατότητα ενεργοποίησης του Ενιαίου Αμυντικού Δόγματος.

Ο ορυκτός πλούτος
της Ελλάδας (πετρέλαιο, φυσικό αέριο),
αν τύχει σωστής πολιτικής και οικονομικής διαχείρισης,
με γνώμονα πάντοτε το εθνικό συμφέρον,
θα μπορεί να δώσει λύσεις στα τεράστια προβλήματα που μαστίζουν την χώρα
και να την βγάλουν από τα αδιέξοδα που την οδηγούν επιλογές υποτέλειας τύπου ΔΝΤ..
Σύμφωνα με τον Καθηγητή Γεωλογίας Αβραάμ Ζεληλίδη του Πανεπιστημίου της Πάτρας,
«αν αξιοποιηθούν οι περιοχές νότια της Κρήτης, τα ευρήματα στη Δυτική
Ελλάδα, το Καστελόριζο και η λεκάνη
"Ηρόδοτος",
που εκτείνεται μεταξύ
Ελλάδας - Κύπρου - Αιγύπτου, τότε καλύπτεται η ενεργειακή αυτονομία της
Ευρώπης για 50 χρόνια» [1]. Ο καθένας μας λοιπόν μπορεί να αντιληφθεί
την
τοπο-στρατηγική
σπουδαιότητα του Καστελόριζου, χωρίς το οποίο Ελλάδα
και Κύπρος δεν θα μπορέσουν να οριοθετήσουν την Αποκλειστική Οικονομική
τους Ζώνη.

Αναφερθήκαμε ήδη στην σπουδαιότητα της πρόσφατης συμφωνίας καθορισμού της ΑΟΖ μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ.
Η Κύπρος έχει ήδη κάνει παρόμοιες κινήσεις επί Τάσσου Παπαδόπουλου με την Αίγυπτο και τον Λίβανο.
Απορήσαμε γιατί η Ελλάδα δεν κάνει παρόμοια κίνηση,
αφού η οριοθέτηση της ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας και Κϋπρου δεν αποτελεί μόνο οικονομική προτεραιότητα,
αλλά αποτελεί εθνική ανάγκη
για την επιβίωση του Ελληνισμού στον γεωπολιτικό χάρτη και αυτό διότι
τα χωρικά μας ύδατα εφάπτονται
κι αυτό οφείλεται στις δυνατότητες που μάς παρέχει η ευλογία της ύπαρξης του Καστελλόριζου.

https://plus.google.com/104882856910348997199/posts/5c6YhvqRir1?pid=6198847809165436162&oid=115098130454338621461

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/123kyklopas

http://kyklwpas.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

23 Σχόλια

  1. Η ΑΟΖ Καστελοριζου ειναι 20.481 τετραγωνικα χιλιομετρα., εκταση μεγαλυτερη απο την Πελοποννησο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ,ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΔΙΚΑΣΤΗΚΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΟΖ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ,,Ο ΜΟΝΟ ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΗΝ ΑΟΖ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 46 ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ,,ΒΑΖΕΤΕ ΧΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ,ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΗΣΙ (ΚΑΡΑΒΟΛΑΣ ΚΕΚΟΒΑ) ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΡΙΟΘΕΤΙΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΙΟΘΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ 1915-1921---ΠΡΩΤΟ ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΑ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΡΩ (ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ) ΑΛΛΑ Ο ΚΑΤΟ ΒΟΛΟΣ,,ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΙΟΘΕΤΙΣΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΓΙΑ ΠΙΑ ΝΗΣΙΑ ΗΤΑΝ ΕΞΑΡΤΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μη παραμυθιάζεσται. Το πρόβλημα δεν είναι το Καστελλόριζο. Το πρόβλημα είναι η Στρογγύλη γιατί το 2013 επί ΣΑΜΑΡΑ, υπουργού Εξωτερικών τον Ευάγγελο Βενιζέλο και υπουργό πολιτισμού ΠΑΝΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ γνωμοδότησε το ΚΑΣ ότι είναι αρχαιολογικός χώρος. Όλα τα μέσα πανηγύρισαν για τις αρχαιότητες αλλά έχουν αποκρύψει επιμελως ότι τώρα που έχει χαρακτηριστεί αρχαιολογικός χώρος στην ουσία παύει να υφίσταται ως νησίδα και θεωρείται ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ. Ως εκ τούτου δεν έχει ΑΟΖ με αποτέλεσμα να γίνει και αυτή άλλη μια γκρίζα ζώνη όπως τα Ίμια. Και πιθανών πάνω σε αυτό να πατήσει η Τουρκία και να επεκτείνει σε εκείνο το σημείο την ΑΟΖ της Νότια με αποτέλεσμα να αποκόψει την ένωση της Ελληνικής με την Κυπριακή ΑΟΖ. Αν κάνετε μια απλή αναζήτηση στο internet θα τα διαβάσετε όλα αυτά που σου γράφω..... Δυστυχώς η Ελλάδα μας κυβερνάται από προδότες.... χρόνια τώρα......Το Καστελλόριζο από τη στιγμή που κατοικείται έχει οικονομική ζωή και άρα κατοχυρώνει Ελληνική ΑΟΖ.... δεν χρειάζονται γράμματα και επιστολές... αυτά είναι για γέλια και για να μας αποπροσανατολίζουν από το πραγματικό πρόβλημα που είναι άλλο....(η νήσος Στρογγύλη) έτσι για να βοηθήσω...... http://www.newsbomb.gr/ellada/ethnika/story/515329/poioi-arnoyntai-na-sikonoyn-tin-elliniki-simaia-sta-nisia-mas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι είναι εκείνο που εμποδίζει την Χώρα μας να προβεί στην ανακήρυξη της ΑΟΖ στη συγκεκριμένη περιοχή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι είναι εκείνο που εμποδίζει την Χώρα μας να προβεί στην ανακήρυξη της ΑΟΖ στη συγκεκριμένη περιοχή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ερωτηση αδαους κ ανυποψιαστου....γιατι σε κανενα χαρτη παρουσιασης του καιρου ειτε κρατικου ειτε ιδιωτικου καναλιου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ το Καστελοριζο???αντιθετως υπαρχουν αλλα μικροτςερης εκτασης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. στο καστελοριζο,οι κατοικοι και μονο που μενουν μονιμα,εκει.πρεπει να χρηματοδοτουνται απο το κρατος.ακομα να υπαρχουν διευκολυνσεις στα παιδια,που μεγαλωνουν,εκει.ειναι μεγιστης εθνικης σημασιας,η υπαρξη δυναμικου πληθυσμου,εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το Καστελόριζο πρέπει να αναβαθμιστεί στρατιωτικά.Κ να μεταφερθούν S~300 από Κρήτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟ ΘΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μια προσπάθεια απ' όλους μας πρέπει να γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαν τι προσπάθεια.. Να στέλνουμε επιστολές.. Πότε επιτέλους θα καταλάβει ο Έλληνας ότι δεν υπάρχει σωτηρία με τους προδότες που κυβερνησαν και κυβερνούν. Εύχομαι να αλλάξει διαφορετικά μας βλέπω και με άλλη σημαία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αν βοηθήσει αυτο με τις κάρτες να το κάνουμε όχι μία εκατό ο καθ' νας μας να στείλει, όμως πολυ σωστα λέει παραπάνω αν δεν αλλάξουμε τους προδότες που μας κυβερνούν εσαεί,δεν πρόκειται να καταφέρουμε κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ της Κύπρου
    Η δική μου δοκιμασία για το πώς πήρα ένα δάνειο για να αγοράσω ένα σπίτι από μια πραγματική και γνήσια εταιρεία δανείου κάλεσε JOSE LUIS εταιρεία δανείου, είμαι πολύ ευχαριστημένος σήμερα και ο Θεός ευλογεί JOSE LUIS ΕΤΑΙΡΙΑ δανείου .website, https: //www.joseluisloans.com ή email joseluisloans@gmail.com

    Το όνομά μου είναι Μαρία, Είμαι από Λευκωσία στην Κύπρο Έχω ψάξει για μια γνήσια δανειοδοτική εταιρεία τους τελευταίους 5 μήνες για να αγοράσω ένα σπίτι
    όλα πήρα ήταν μια δέσμη απάτες που με έκανε να τους εμπιστευτώ και στο τέλος
    της ημέρας, πήραν τα λεφτά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    η ελπίδα μου χάθηκε, πήρα σύγχυση και απογοήτευση, ποτέ δεν ήθελα να έχω τίποτα να κάνω με εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, γι 'αυτό πήγα να δανειστώ κάποια χρήματα από ένα
    φίλε, της είπα όλα αυτά που συνέβη και είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, αυτό
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    που χρειάζομαι από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, ότι πήρε μόλις ένα
    δανείου από αυτούς, με διευθύνει για το πώς να υποβάλει αίτηση για το δάνειο, έκανα
    όπως μου είπε, έχω εφαρμόσει μαζί τους στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: web site (https://www.joseluisloans.com/) ή joseluisloans@gmail.com, δεν πίστευα ποτέ, αλλά προσπάθησα και με μεγάλη μου έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    είμαι ευτυχισμένος και πλούσιος πάλι και ευχαριστώ τον Θεό που το δάνειο αυτό
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη δανείου επισκεφθείτε την ιστοσελίδα τους
    (https://www.joseluisloans.com) ποτέ δεν θα σας απογοητεύσουν, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως η δική μου. Απλά επικοινωνήστε (https://www.joseluisloans.com) σήμερα και να πάρετε το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός ευλογεί την επιχείρηση δανείου jose luis για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
     Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με τα δάνεια JOSE LUIS για το δάνειό σας επειδή πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από αυτή την εταιρεία χωρίς άγχος., Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα τους https://www.joseluisloans.com/ ή email (.joseluisloans @ gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γεια σας

    Είμαι ο κ. Rod Willi Williams, ένας νόμιμος και αξιόπιστος δανειστής χρήματος. Εμείς
    είναι από την εταιρεία δανείων ROD WILLIAMS. Χορηγούμε δάνεια
     άτομα που χρειάζονται οικονομική βοήθεια με κακή πίστωση ή σε
     ανάγκη χρήματος για την πληρωμή λογαριασμών ή για την επένδυση στις επιχειρήσεις.

    Ψάξατε για δάνειο; δεν πρέπει να ανησυχείτε επειδή είστε
    στο σωστό μέρος που προσφέρουμε
    Το δάνειο κυμαίνεται από 5.000 εκατομμύρια έως 20.000.000 εκατομμύρια με χαμηλό ενδιαφέρον
    ποσοστό 3%.

    Αν χρειάζεστε ένα δάνειο επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

    rodwilliamsloaninvestment123@outlook.com


    Παρακαλούμε να σας ενημερώσουμε ότι είμαστε αξιόπιστοι και ικανοί να προσφέρουμε δάνειο
    ποσό. Συμπληρώστε / συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα αίτησης, για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε
    διαδικασία δανείου.

     1: Όνομα (-τα): ....................
     2: Χώρα: ...................
     3: Κράτος: .................... Διεύθυνση κατοικίας: ................
     4: Ηλικία: ...........................
     5: Μηνιαίο εισόδημα: ...............................
     6: Ύψος: ..............................
     7: Διάρκεια δανείου: ............................
     8: Απαιτούμενο ποσό: .................
     9: Αριθμός τηλεφώνου: ....................
     10: Απασχόληση: ...........................
     11: Τέλος, ένα σαρωμένο αντίγραφο ενός από τα
     Στη συνέχεια θα πρέπει να σταλεί κατά την απάντησή σας:

       * Διεθνές Διαβατήριο
       * Αδεια οδήγησης


     ROD WILLIAMS ΔΑΝΕΙΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
     Ψάξτε για έναν καλύτερο τρόπο οικονομικής ελευθερίας! ...


     Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ψάχνετε για ένα στιγμιαίο δάνειο μετρητών; Η εταιρεία μας λειτουργεί σύμφωνα με σαφείς, ευέλικτους, διαφανείς και κατανοητούς όρους. Προσφέρουμε πολύ χαμηλά επιτόκια σε σχέση με την επιβράδυνση της οικονομικής δραστηριότητας (ύφεση) στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Μπορεί να έχετε κακή πίστωση, η εταιρεία μας προσφέρει τώρα ένα προσιτό δάνειο επιτοκίου, έτσι τι χρειάζεστε για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας; Ή χρειάζεστε χρήματα για προσωπικούς σκοπούς; Γιατί να μην επικοινωνήσετε μαζί μας τώρα που προσφέρουμε άτομα και νόμιμα δάνεια με επιτόκιο 3% για μέγιστη περίοδο 25 ετών. Ο ενδιαφερόμενος αιτών μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας μέσω
    e-mail τώρα: paulsonloaninvestment@gmail.com

    Viber: +44 7441 394017

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σε όλους!
    Είμαι η Ήρα, που ζει σήμερα στην Πάτρα της Ελλάδας. Είμαι μια χήρα αυτή τη στιγμή με δύο παιδιά και ήμουν κολλημένη σε μια οικονομική κατάσταση τον Απρίλιο και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες μείωσαν την πίστωση μου. Αλλά όπως ο Θεός θα το είχε, εισήγαγα σε μια συνεταιριστική επιχείρηση από έναν άνθρωπο του Θεού έναν δανειστή ιδιωτικού δανείου ο οποίος μου έδωσε δάνειο 80.000 ευρώ και σήμερα είμαι ιδιοκτήτης επιχείρησης και τα παιδιά μου το κάνουν καλά αυτή τη στιγμή, πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε επιχείρηση για να εξασφαλίσετε ένα δάνειο χωρίς εγγύηση, χωρίς πιστωτική επιταγή, χωρίς συνυπογράφο με μόνο επιτόκιο 2% και καλύτερα σχέδια αποπληρωμής και χρονοδιάγραμμα. Επικοινωνήστε με τον κ. Dante Paola μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dantecooperativehelp@hotmail.com Δεν ξέρει ότι το κάνω αυτό, αλλά είμαι τόσο ευτυχισμένος τώρα και αποφάσισα να αφήσω τους ανθρώπους να μάθουν περισσότερα γι 'αυτόν και επίσης θέλω ο Θεός να τον ευλογήσει περισσότερο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του: dantecooperativehelp@hotmail.com για γρήγορη συνομιλία ή whatsapp / +35677926593

    Ευχαριστώ
    Ήρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γεια σε όλους,
    Το όνομά μου είναι ο κ. Rugare Sim. Ζω στην Ολλανδία και είμαι χαρούμενος άνθρωπος σήμερα; και είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής που με σώζει και την οικογένειά μου από την κακή μας κατάσταση, θα παραπέμψω οποιοδήποτε άτομο που ψάχνει δάνειο σε αυτόν, έδωσε ευτυχία σε μένα και την οικογένειά μου, χρειαζόμουν ένα δάνειο € 300.000,00 για να ξεκινήσω τη ζωή μου παντού καθώς είμαι ένας πατέρας με 2 παιδιά, συνάντησα αυτόν τον ειλικρινές και τον Αλλάχ φοβούμενο άνθρωπο δανειστή δανείου που με βοηθά με ένα δάνειο 300.000,00 ευρώ, είναι ένας άνθρωπος που φοβάται τον Αλλάχ, εάν χρειάζεστε δάνειο και θα επιστρέψετε το δάνειο παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του για να του πείτε ότι (κύριε, Rugare Sim) σας παραπέμπουν. Επικοινωνήστε με τον κ., Mohamed Careen μέσω email: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    ΦΟΡΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΟΥ
    Ονομα......
    Μεσαίο όνομα.....
    2) Φύλο: .........
    3) Απαιτούμενο ποσό δανείου: .........
    4) Διάρκεια δανείου: .........
    5) Χώρα: .........
    6) Διεύθυνση σπιτιού: .........
    7) Αριθμός κινητού: .........
    8) Διεύθυνση email ..........
    9) Μηνιαίο εισόδημα: .....................
    10) Επάγγελμα: ...........................
    11) Ποιος ιστότοπος κάνατε εδώ σχετικά…
    Σε ευχαριστώ και θερμούς χαιρετισμούς.
    Στείλτε email στο arabloanfirmserves@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θέλετε να δανειστείτε και δεν ξέρετε πού να πάρετε ένα πραγματικό δάνειο?
    Θέλετε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση αλλά δεν έχετε κεφάλαιο?
    Χρειάζεται να κάνετε αίτηση για δάνειο για οποιονδήποτε λόγο?
    Χρειάζεστε χριστουγεννιάτικο δάνειο?

    Η ελπίδα σας είναι επιτέλους εδώ καθώς η Έλενα Νίνο παρέχει γρήγορα και αξιόπιστα δάνεια, η εξυπηρέτησή τους είναι 100% γνήσια και σας εγγυάται ότι θα λάβετε το δάνειό σας κατά την υποβολή αίτησης, επικοινωνήστε με email και εγκρίνετε σήμερα στη διεύθυνση: elenanino0007@gmail.com

    Σας ευχαριστώ και ο Θεός να έχει καλά
    ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι ο Rezek Ahmad από το Κατάρ. αλλά ζω στην Αθήνα, Πρωτεύουσα της Ελλάδας, θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να ειδοποιήσω όλους τους αιτούντες δάνειο να είναι πολύ προσεκτικοί γιατί υπάρχουν απατεώνες παντού. Πριν από λίγους μήνες ήμουν οικονομικά πιεσμένος και λόγω της απελπισίας μου με απάτησαν αρκετοί διαδικτυακοί δανειστές. Σχεδόν είχα χάσει την ελπίδα μου μέχρι που ένας φίλος μου με παρέπεμψε σε μια πολύ αξιόπιστη εταιρεία που φοβάται τον Θεό, που ονομάζεται Loan Credit Institutes, η οποία μου δανείζει ένα ακάλυπτο δάνειο 350.000 ευρώ κάτω από 72 ώρες εργασίας χωρίς άγχος. Εάν χρειάζεστε οποιοδήποτε δάνειο, επικοινωνήστε μαζί τους μέσω email. (loancreditinstitutions00@gmail.com) ή Whatsapp: +393509811524.. Χρησιμοποιώ αυτό το μέσο για να ειδοποιήσω όλους τους αιτούντες δάνειο λόγω της κόλασης που πέρασα στα χέρια αυτών των δόλιων δανειστών. Και δεν εύχομαι ούτε ο εχθρός μου να περάσει από τέτοια κόλαση που πέρασα στα χέρια αυτών των απατηλών δανειστών στο διαδίκτυο, θα ήθελα επίσης να με βοηθήσετε να περάσω αυτές τις πληροφορίες σε άλλους που έχουν επίσης ανάγκη από δάνειο μόλις έχω λάβει επίσης το δάνειό σας από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου, προσεύχομαι ο Θεός να τους ευλογεί για πάντα για τα καλά πράγματα που έχουν κάνει στη ζωή μου. μέσω email: loancreditinstitutions00@gmail.com ή whatsapp +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή