Ποτε θα μαθουμε απο συμβολισμους και κρυφα μηνυματα ;









Κανω πολυ “ζαπινγκ” στον τοιχο μου στο Facebook τελευταια , εχω λογο σημαντικο που θα τον μαθετε συντομα ..!

Επεσα πανω σε ενα χιουμοριστικο βιντεο οπως το παρουσιαζει ο δημιουργος του…θα σας το το δειξω απο κατω αφου πρωτα κανω τα σχολια μου !
Στο βιντεο ειναι ο Κουλης με εναν αλλο … (δεν θελω να κανω ερευνα να βρω που ποτε τι κοκ…δεν ειμαι ανταποκριτης δεν ειμαι δημοσιογραφος , δεν σηκωνουμε ειδησεις εδω μεσα αλλα ερευνα σε συγκεκριμενα θεματα ) … Ο κινεζος λοιπον οπως θα δειτε …(μαλλον πρωθυπουργος) .. σηκωνει το ποτηρι του να πιει νερο …ο Κουλης ακολουθει ..
και αυτο ειναι το αστειο για το βιντεο..!
Το θεμα ειναι οτι ο Κινεζος αφαιρει ενα καπακι προστασιας απο το ποτηρι ενω το δικο μας το ζαβο δεν εχει καν καπακι στο ποτηρι ..!
Με μια πιο βαθια εικονα λοιπον μπορουμε να πουμε οτι επικοινωνιακα η Κινα ..ειναι μια χωρα που δινει μεγαλη σημασια στην λεπτομερεια , στην ασφαλεια , στην προστασια …και η Ελλαδα δεν δινει τιποτα σε ολα αυτα !

Αυτη η απλη κινηση που δεν τις δινει κανεις σημασια δειχνει την κυριαρχια και τον απο πανω , δειχνει τον δυνατο και τον αδυναμο , αυτον που παραδοθηκε και αυτον που νικησε ..!
Ταυτοχρονα αυτο μπορει να ειναι ενα μηνυμα σε πολλους αποδεκτες για το ποια θεση περασε στις προσωπικες συζητησεις μεταξυ τους ..θεση και θεμα που δεν θα ειναι σε καμια φυλαδα , που δεν θα γνωριζει κανεις δημοσιογραφος .. που ακομα δεν θα γνωριζει κανεις συνεργατης του Κουλη …!
Αστειακι μεν .. αλλα δεν ειναι τοσο απλα τα αστειακια … σε αυτο το επιπεδο !


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια