Υποχρεωτική αναγνωσή …yes my commander




Αναρωτιεμαι γιατι διαβαζω αυτο κειμενο και μου φερνει λιγο σε κατι οχι τοσο δημοκρατικο!

Μετα ρωταω …Συριζα εσυ; ..Μα εσυ εισαι ο αφρος της δημοκρατιας …πως μλας ετσι;


Στρατος κοματικος θα μου πεις , πρεπει να γινει μαχη να μην χαθει η ευκαιρια …λιγο το εχεις να εχεις παρει μια χωρα με το 16% ..να της ισοπεδωνεις την ιστορια χιλιαδων χρονων και να κονομας με αυτο;

Οσο για το περιεχομενο του αφηγηματος εχω να προσθεσω χωρις να εχω τον κινδυνο να θεωρηθει αποψη μισους η οτι αλλο … (εχουμε και αυτα τα νεα κολπα φιμωσης που παλι ο Συριζα τα εφερε ) … Δεν γνωριζω πραγματικα την Ιστορια της οικογενειας Κοκκαλη ..αν και πλεον ο Συριζα με εχει κανει να αμφισβητησω την οποια ιστορια διδαχθηκα στα σχολεια ..!!!!…. Αλλα ας πουμε οτι το ξεπερναω το Σοκ της ιστοριας και πρεπει να κρινω οτι διαβαζω ως «ιστορια» ..


Απο το 90 στην πιατσα της αθηνας και των επιχειρηματιων υπαρχει εας αστικος μυθος ας τον πω οπου θελει τον μπαμπα κοκκαλη να ειναι πρακτορας της Σταζι και για αυτο να μπορεσε σαν Αλεξιπτωτιστης να πετυχει ολα αυτα τα τεραστια επιχειρηματικα ..μαλιστα αυτη την ιστορια-αστικο μυθο την εχουν πει κατα καιρους πολλα «σοβαρα» και επιφανη στοματα ….λεω λοιπον μιας και ο Συριζα πλεον ειναι γνωστος … βιαστης της Ιστοριας να κολησω με τον αστικο μυθο που εγινε και επι εποχης μου και μπορω να εχω και μια αποψη …!


Ετσι και αλλιως χρονια λεω οτι η Ιστορια ειναι παντα παραχαραγμενη απο τους νικητες …να μην την πατησω λοιπον τωρα που ενηλικιωθηκα με εντολες οπως …Υποχρεωτικη αναγνωση !!….


Pendant «Black Knight»

ΤΟ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΟΡΓΟΝΙΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Stranger…

https://katohika.gr/stranger-voice/ypochreotiki-anagnosi-yes-my-commander/?fbclid=IwAR3MlfzdnarsxQ1rKQLDLj8c3y1sfle0_kWVkJ1E3pYfqJw9Qoou3xNdQoI

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια