Η καδένα χρονισμού αποτελεί ένα απο τα πιο σοβαρά μηχανικά μέρη του κινητήρα μας
εφ’οσον ο κινητήρας μας φέρει αλυσίδα και όχι ιμάντα και αυτό γιατί έχει να κάνει με τον χρονισμό του κινητήρα ή καλύτερα με την πλήρη λειτουργία ενός τετράχρονου κινητήρα αφού συγχρονίζει το άνοιγμα και κλείσιμο των βαλβίδων με την άνοδο/κάθοδο των εμβόλων ενώ ο ψεκασμός έρχεται να συμπληρώσει τους 4 χρόνους ενός τετράχρονου κινητήρα εσωτερικής καύσης!
Πότε πρέπει να αλλάξουμε την καδένα χρονισμού ?
Η καδένα χρονισμού δεν έχει διάρκεια ζωής και ούτε καθιστά μέρος της προγραμματισμένης συντήρησης οπότε αν ο μηχανικός σας δήλωσε οτι αλλάζεται κάθε 100.000 χιλιόμετρα τότε πιθανόν να μην είναι γνώστης των πραγμάτων ή έχει έλλειψη χρημάτων και θέλει να γεμίσει την τσέπη του!
Η Καδένα αλλάζει ΜΟΝΟ όταν χαλαρώσει και εμφανίζει συγκεκριμένες αρυθμίες στον κινητήρα με αποτέλεσμα να εμφανίζει κάποιες βλάβες “κλειδί” στην υπόθεση που γνωρίζουν τεχνικοί που έχουνε εκπαιδευτεί στην συγκεκριμένη μάρκα / μοντέλο που συνήθως θα βρείς στην αντιπροσωπεία η σε κάποιο συνεργείο με οργάνωση που παρακολουθεί την εξέλιξη ( τεχνική κατάρτιση ) και όχι στο συνεργείο της γειτονιάς που μπορεί να είναι καλός άνθρωπος αλλά δεν μπορεί να παρακολουθήσει τεχνικά σεμινάρια λόγω δαπάνης.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
0 Σχόλια