ΕΤΣΙ ΠΗΡΕ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ







Πώς το ελληνικό δημόσιο ξεπούλησε στους μεγαλοεργολάβους τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και …


ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα
Τις αποκαλύψεις για τις δράσεις των μεγαλοεργολάβων και την «ύποπτη» σχέση τους με την κυβέρνηση συνεχίζει το Newsbomb.gr .

Από τις 21 Σεπτεμβρίου το Newsbomb.gr είχε αποκαλύψει τον φωτογραφικό διαγωνισμό της κυβέρνησης για τα διόδια της Εγνατίας. Η διοίκηση της εταιρείας είχε προχωρήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.
Το υπουργείο Υποδομών μάλιστα φρόντισε να θέσει προϋποθέσεις για συμμετοχή στον διαγωνισμό, τις οποίες πληρούσαν μόνο συγκεκριμένες εταιρείες.
Είχε προηγηθεί από τον περασμένο χειμώνα η κατεπείγουσα τροπολογία που φρόντισε να περάσει, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.
Ο υπουργός μάλιστα βιαζόταν τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που την συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα.
Η βιασύνη του υπουργού δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, στο ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά για την εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.
Λίγους μήνες μετά, το δημόσιο αποφασίζει το ξεπούλημα της Εγνατίας οδού – που σημειωτέον κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο – δίνοντας στους μεγαλοεργολάβους και… προίκα 20 σταθμούς διοδίων.
Ο «φωτογραφικός» διαγωνισμός
Όπως αναφέρεται στο κείμενο του διαγωνισμού, ο ανάδοχος, που θα έπρεπε να καταβάλλει εγγύηση ύψους 960.000 ευρώ, θα κρινόταν από την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια αλλά και την τεχνική του ικανότητα.
Ως απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου ορίστηκαν:
- η χρηματοοικονομική επάρκεια, πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013
- τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ και
- προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στην λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.
Στην Ελλάδα μόνο συγκεκριμένες εταιρείες – κολοσσοί μπορούσαν να “παίξουν” σε αυτό τον διαγωνισμό και μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού.
Έτσι ακριβώς και έγινε! Στον διαγωνισμό που προκήρυξε η Εγνατία συμμετείχαν μόλις δύο εταιρείες: Η εταιρεία «Αττικές Διαδρομές» του κ. Μπόμπολα και η «Κλέαρχος Ρούτσης ΑΕ». Σύμφωνα με πληροφορίες, η δεύτερη εταιρεία έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με τον «ΑΚΤΩΡΑ» και τον κ. Μπόμπολα…
Στον διαγωνισμό επιθυμούσαν να μπουν και άλλες εταιρείες, οι οποίες ζήτησαν ωστόσο παράταση 15 ημερών για να καταθέσουν τις προσφορές τους. Η προσφορά μίας εκ των εταιρειών μάλιστα, η οποία πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις, ήταν όχι απλά καλύτερη, αλλά θα απέφερε και κέρδος στο ελληνικό δημόσιο κατά 4 εκατ. ευρώ!
Η απόφαση όμως ήταν ειλημμένη. Η κυβέρνηση είχε συμφωνήσει να ξεπουλήσει την Εγνατία στην εταιρεία «ΑΚΤΩΡ» του κ. Μπόμπολα.
Για να δικαιολογήσει μάλιστα την απόφασή της, αρνήθηκε να δώσει παράταση που ζήτησαν οι άλλες εταιρείες, αποκλείοντάς τες με συνοπτικές διαδικασίες από τον διαγωνισμό.
Αξίζει να σημειώσουμε πως σε εξέλιξη είναι και ακόμη ένας διαγωνισμός από την Εγνατία και αφορά λειτουργία-συντήρηση της Εγνατίας-κάθετων αξόνων μέχρι το 2018, ύψους 122εκ.ευρώ. Για να δούμε ποιες διαδικασίες θα ακολουθηθούν και εκεί…
Χρυσές δουλειές για τον «ΑΚΤΩΡ»
Η διαχείριση των σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού περνάει λοιπόν στην «Αττικές Διαδρομές» για τέσσερα χρόνια, καθώς η εταιρεία ανακηρύχθηκε προτιμητέος ανάδοχος.
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη λειτουργία των υφιστάμενων σταθμών διοδίων της Εγνατίας, τη συντήρησή τους, την τεχνική τους υποστήριξη, καθώς και την καταμέτρηση και μεταφορά των εισπράξεων. Ενδέχεται ακόμη να αναλάβει και τη λειτουργία των νέων σταθμών που αναμένεται να κατασκευαστούν στους κάθετους άξονες της Εγνατίας, κάτι που θα προβλέπεται σε σύμβαση που θα υπογραφεί στο μέλλον.
Σήμερα στην Εγνατία λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων και ειδικότερα, στα Μάλγαρα (πρώην ΤΕΟ), στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Άκτιο (πρώην ΤΕΟ).
Όλα για τους ιδιώτες…
Η κυβέρνηση με το σχέδιο αποκρατικοποίησης της Εγνατίας κατάφερε να ξεπουλήσει τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα.
Με αυτό τον απαράδεκτο σχεδιασμό, όλοι οι κύριοι άξονες της Βορείου Ελλάδας και ειδικά της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και ΄΄φορτωμένοι΄΄ με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!
Παράλληλα, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. Ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης.
Με αυτά τα έσοδα, θα μπορούσε να συντηρείται μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, που αυτή την στιγμή έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και ρημάζει ελλείψει κονδυλίων.
Εδώ και τώρα, παρέμβαση εισαγγελέα για το ξεπούλημα της περιουσίας του ελληνικού λαού.
triklopodia.gr

Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

  1. Μέχρι πριν τρία χρόνια ο Γ. Παπανδρέου μου ήταν μάλλον αντιπαθής.
    Τον θεωρούσα αρκετά λαϊκιστή, με φλύαρο πολιτικό λόγο, ανίκανο να πείσει και να προωθήσει τις αλλαγές που -κατά τη γνώμη μου- είχε ανάγκη η χώρα. Με δυο λόγια τον θεωρούσα ακατάλληλο για πρωθυπουργό.
    Τρία χρόνια μετά, ο Γαπ μου έχει γίνει αρκετά συμπαθής, για δύο κυρίως λόγους.
    Ο πρώτος είναι η προώθηση ορισμένων πολύ σοβαρών μεταρρυθμίσεων της περιόδου διακυβέρνησής του (Διαύγεια, open-gov, Καλλικράτης)που φανέρωναν διάθεση να μπει τέλος στη μεγαλύτερη πληγή της χώρας, τη κομματοκρατία.
    Ο δεύτερος και σημαντικότερος όμως, λόγος, είναι η παντελώς αήθης, στα όρια του χυδαίου και λυσσαλέα επίθεση που ο άνθρωπος αυτός δέχθηκε συστηματικά από όλο σχεδόν το φάσμα του πολιτικού κόσμου, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Πολιτικές καριέρες χτίστηκαν πάνω σε εξωπραγματικές και εντελώς ατεκμηρίωτες κατηγορίες. Ο Γαπ ήταν συγχρόνως ανόητος αλλά και προδότης. Συνεργάτης πότε των Αμερικανών, πότε των Γερμανών και πότε των Εβραίων. Ήταν αυτός που ανέλαβε εργολαβικά το ξεπούλημα της χώρας και την υποδούλωση των Ελλήνων αρνούμενος, για το λόγο αυτό, να δεχθεί τα δις των Κινέζων και των Ρώσων.
    Το τι ανοησίες, ασυναρτησίες, ηλιθιότητες κλπ κλπ έχουν γραφεί και ειπωθεί από διάφορους ψεκασμένους γι' αυτόν είναι λίγο πολύ γνωστό. Έχοντας όλους αυτούς τους θεοπάλαβους απέναντί του και με τους δικούς του να σιωπούν αφού υποτίθεται ότι ’τα σκληρά μέτρα δεν ταίριαζαν με την ιδεολογία τους’ ο Γαπ έγινε ο εύκολος στόχος και αποτέλεσε το εξιλαστήριο θύμα έστω και αν ο ίδιος κληρονόμησε μια κατ’ ουσία χρεοκοπημένη χώρα από τον κουρασμένο Καραμανλή.
    Αρκεί να δούμε το ποιοι υπήρξαν οι μεγαλύτεροι πολέμιοί του (παλαβή αριστερά, Καμμένοι Ελληνες και Ναζιστές) και εύκολα αντιλαμβανόμαστε ότι το δίκιο είναι πολύ περισσότερο με το μέρος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΜΕΓΑΛΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΚΑΛΟΓΡΙΤΣΑΣ, Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ....

    (....)Εκείνη την εποχή ήταν που πέρασε το κατώφλι του γραφείου του στο υπουργείο Ναυτιλίας, ένας περίεργος τύπος που εκπροσωπούσε τα συμφέροντα του Κυπρίου πλοιοκτήτη του Sea Diamond που είχε βουλιάξει στη Σαντορίνη και δεν ήθελε σε καμία περίπτωση να πληρώσει τις συνέπειες των προβλημάτων που είχε προκαλέσει το πλοίο του στη θάλασσα του μαγευτικού νησιού. Οι ντόπιοι είχαν ξεσηκωθεί, αλλά ο υφυπουργός παρέμενε ασυγκίνητος και κανείς εκτός από τρείς συγκεκριμένους ανθρώπους δεν ξέρει τι ειπώθηκε σε εκείνη την «μυστηριώδη συνάντηση»[...]
    Εκείνο τον καιρό ο Πάνος Καμμένος είχε ήδη χωρίσει από τον πρώτο του γάμο και είχε παντρευτεί την σημερινή σύζυγό του, πετυχημένη δικηγόρο, Έλενα Τζούλη. Η βάφτιση δε του πρώτου τους παιδιού, που έγινε στον Αγ. Κωνσταντίνο Γλυφάδας αποτέλεσε μέγα κοσμικό γεγονός των ημερών εκείνων καθώς και η δεξίωση που δόθηκε στη Βουλιαγμένη μετά το μυστήριο.
    Κουμπάρος στη βάφτιση ο επιχειρηματίας Χρήστος Καλογρίτσας, παλαιό στέλεχος του ΚΚΕ, αγαπημένο παιδί του Χαρίλαου Φλωράκη, επιβιώσας σε κάθε κυβερνητική κατάσταση και αργότερα κατηγορούμενος με βάση συνομιλίες που κατέγραψε το «μαύρο κουτί» της ΚΥΠ, ως χρηματοδότης της συμμορίας του έγκλειστου Παναγιώτη Βλαστού.

    Στις εσωκομματικές εκλογές του 2009, ο Πάνος Καμμένος βγήκε μπροστά υπέρ της Ντόρας Μπακογιάννη την οποία όμως και πούλησε πολύ γρήγορα , για τα μάτια του Αντώνη Σαμαρά λίγο πριν την εσωκομματική κάλπη.
    Αργότερα με την ίδια ευκολία πούλησε και τον Αντώνη Σαμαρά και (με λεφτά, που όπως λέει ο τ. βουλευτής του κόμματος του, Γιάννης Κουράκος)του έβρισκε ο Γιώργος Βουλγαράκης, ίδρυσε τους Ανεξάρτητους Έλληνες.
    Δεν γνωρίζουμε αν μοιράζεται με τον φίλο του το ρητό «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό», ωστόσο με τον Γιώργο Βουλγαράκη τους συνδέει η κοινή τους αγάπη για τα σκάφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλογρίτσας- Καραμανλής
    Σ αυτόν τον άνθρωπο στηρίζεται ο Καραμανλής
    Καλογρίτσας: Ο κουμπάρος του Πάνου Καμμένου
    Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2009.

    Όποια πέτρα και αν σηκώσει κανείς ο Χρήστος Καλογρίτσας παραμονεύει από κάτω. Η διαπίστωση δεν χρήζει αμφιβολίας. Ο πρώην εκδότης της εφημερίδας «Πρώτη» η οποία αν και αμιγώς αριστερής καταγωγής, έκανε το μεγάλο άνοιγμα στην κοινωνία, είναι ένας από τους γνωστότερους εργολάβους κατασκευαστές. Αυτό που δεν είναι γνωστό ωστόσο αφορά την σχέση του επιχειρηματία, το όνομα του οποίου εμπλέκεται σε πολλές από τις τηλεφωνικές συνομιλίες του βαρυποινίτη Βλαστού με τον υπόδικο επιχειρηματία Γιώργο Τρομπούκη, με μία από τις γνωστότερες εταιρείες Δημοσκοπήσεων, την GPO.
    Ο Χρήστος Καλογρίτσας, που επελέγη πριν από δύο δεκαετίες από τους αριστερούς κύκλους του πολιτικού σκηνικού να αναλάβει την έκδοση της εφημερίδας «Πρώτη», ελέγχει μέσω των τριών παιδιών του, τον Ιωάννη, την Ηλέκτρα και την Κωνσταντίνα το 75% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας GPO.
    Διευθύνων Σύμβουλος της GPO είναι ο Γιάννης Θεοδωρικάκος, πρώην Γραμματέας της Κομμουνιστικής Νεολαίας Ελλάδας (ΚΚΕ) που διαχειρίστηκε και την Μεγάλη διάσπαση 1991-1992. Πολύ αργότερα και όταν ο Κώστας Λαλιώτης αναλαμβάνει Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ, ο Γιάννης Θεοδωρικάκος αναλαμβάνει το Γραφείο Τύπου του Κινήματος. Είναι προφανές πως η γνωριμία Καλογρίτσα- Θεοδωρικάκου υφίσταται από τα χρόνια μιας κοινής πορείας στα μονοπάτια της Αριστεράς.
    Ο άνθρωπός που στηρίζει τον Καραμανλή
    Στην σελίδα 603 της δικογραφίας με τις απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών των μελών της «Σπείρας των 16» ο Γιώργος Τρομπούκης αναφερόμενος στον Χρήστο Καλογρίτσα επισημαίνει πως είναι ο άνθρωπός που στηρίζει τον Κώστα Καραμανλή και μέσω της εταιρείας Δημοσκοπήσεων GPO. Η συζήτηση είναι πραγματικά απολαυστική.
    ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Άκου τώρα, εκεί στέκονται προσοχή…
    ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι…
    ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Κυβερνήσεις…
    ΒΛΑΣΤΟΣ: Ρε το ξέρω αυτό ρε τρελοκομείο, το ξέρω δε σου λέω όχι, κατάλαβες;
    ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Εκεί στέκονται προσοχή, ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ αυτή τη στιγμή στηρίζεται από αυτόν τον άνθρωπο…
    ΒΛΑΣΤΟΣ: Ρε το κατάλαβα τι λες, κατάλαβα τι λες, ωραία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή