Αυτοάνοσα νοσήματα - θεραπεία με την διατροφή !





Χαίρετε αγαπητοί συνασθενείς ! Το όνομά μου είναι Στέφανος και είμαι γεννημένος το 1981 . Αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τον φυσικό τρόπο με τον οποίο καταστέλλω το αυτοάνοσο νόσημά μου και απαλλάσσομαι από τον πόνο, ούτως ώστε να κάνετε και εσείς το ίδιο αν φυσικά το επιθυμείτε .

Η εμφάνιση της νόσου

Στα μέσα του Απριλίου του 2016 και ενώ βρισκόμουν σε περίοδο μιας συνηθισμένης λοιμώξεως με ελαφρύ πυρετό, παρατήρησα ένα κόκκινο λεπιδώδες εξάνθημα ανάμεσα στον δείκτη και το μεσαίο δάκτυλο της δεξιάς μου χειρός ! Αμέσως κατάλαβα πως είναι ίδιο με αυτό που έχει ένας γνωστός μου με Ψωριασική Αρθρίτιδα ! Δεν γνώριζα πολλά περί της νόσου, απλώς ήξερα μόνο ότι δεν θεραπεύεται . Ύστερα από μερικές ημέρες, άρχισε να πρήζεται ελαφρώς το δεξί μου γόνατο και ταυτοχρόνως ένιωθα ελαφρύ πόνο σε όλες μου τις αρθρώσεις, οπότε εκεί σιγουρεύτηκα 100% πως έχω Ψωριασική Αρθρίτιδα . Με την πάροδο 2-3 μηνών, τα γόνατά μου πρήστηκαν λίγο περισσότερο και πονούσαν στο περπάτημα . Ελαφρά χειροτέρευση είχα και στις υπόλοιπες αρθρώσεις .
Ως πρώτο μέτρο, ερεύνησα την βοτανολογική εγκυκλοπαίδεια και έφτιαξα ένα έγχυμα από αρπαγόφυτο, τζίντζερ, φλοιό Ιτιάς και σελινόσπορους .

Κατόπιν, άρχισα να ψάχνω στο διαδίκτυο για άρθρα και βίντεο με γιατρούς - Ρευματολόγους που να εξηγούν την παθοφυσιολογία και την καταπολέμηση της νόσου . Πράγματι, βρήκα πλήθος εξ΄ αυτών και ενημερώθηκα αρκετά . Έμαθα πως η Ψωριασική Αρθρίτιδα είναι μια οροαρνητική σπονδυλαρθρίτιδα και πώς αν δεν αντιμετωπιστεί εγκαίρως, μπορεί να δημιουργήσει αναπηρία ! Έμαθα ακόμη πως τα αυτοάνοσα νοσήματα είναι γύρω στα 80 και πως την αιτία τουςαγνοεί ακόμα η επιστήμη . Ενημερώθηκα για το πρώτο φάρμακο που χορηγείται στους ασθενείς, την Μεθοτρεξάτη ,
πως είναι ένα φάρμακο χημειοθεραπείας κατά του Καρκίνου, με πολλές παρενέργειες και υπατοτοξικότητα, το οποίο όμως θεωρείται πλέον αναπόφευκτο, μιας και έχει παγειωθεί η άποψη περί της πρώιμης επιθετικής θεραπείας κατά πολλών αυτοάνοσων παθήσεων, μεταξύ τών οποίων είναι και η δική μου .

Με όλα αυτά τα ανησυχητικά που έμαθα αφ΄ ενός, με τις φωτογραφίες που έβλεπα στο διαδίκτυο αφ΄ ετέρου, αλλά και με τις μαρτυρίες πολλών ασθενών περί φρικτών πόνων, παρ΄ όλα τα φάρμακα που παίρνουν, φοβήθηκα μιας και μου παρουσιαζόταν η ασθένεια ως ένας ανεξάρτητος παράγοντας, με καταστροφική εξελικτική πορεία και με μόνη πιθανή λύση την λήψη τοξικών φαρμάκων ! Σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, διάβασα σε επιστημονικά άρθρα πως από το σύνολο των ασθενών, μόνο το 60% περίπου βελτιώνονται με τα φάρμακα, ενώ το υπόλοιπο 40% δεν καλυτερεύει, αλλά απλά... υποφέρει χωρίς να υπάρχει δεύτερη λύση από πλευράς επιστήμης ( αυτό βέβαια ίσως αλλάξει κάποτε, διότι τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται το λεγόμενο « Μικροβίωμα ». Η θεωρία δηλαδή που λέει πως τα μη ωφέλιμα βακτήρια( Prevotella copri ) του εντέρου, ευθύνονται για την φλεγμονή και τον πόνο στα αυτοάνοσα νοσήματα )!

Χωρίς καθυστέρηση λοιπόν, άρχισα τις επισκέψεις σε διάφορους Ρευματολόγους για να πάρω γρήγορα την Μεθοτρεξάτη πριν εξελιχθεί η νόσος περισσότερο. Οι Ρευματολόγοι όμως δεν έβρισκαν απολύτως τίποτα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια