ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ; John McAfee> Συνδέουν την περίεργη αυτοκτονία του μεγιστάνα των ιών με την κατάρρευση του κτιρίου στο Miami




-Εάν μου συμβεί ποτέ κάτι, τα 31 TB αρχείων που έχω βρίσκονται σε σκληρούς δίσκους στο διαμέρισμα μου, βόρεια του Miami Beach

Πολλές πληροφορίες και φήμες που διαρρέουν τις τελευταίες ώρες στα αμερικανικά Μέσα αλλά και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης συνδέουν την πρόσφατη αυτοκτονία του κροίσου των ιών, John McAfee, με την κατάρρευση την Πέμπτη τα ξημερώματα ενός κτιριακού συγκροτήματος 12 ορόφων κοντά στο Miami, στις ακτές του Ατλαντικού. Αν και πολλά ΜΜΕ χαρακτήρισαν τις πλήροφορίες ως θεωρίες συνωμοσίας, ανατριχίλα προκαλεί μία από τις τελευταίες αναρτήσεις του McAfee πριν βάλει τέλος στη ζωή του στην οποία ισχύριστηκε ότι είχε «31 terabyte» αρχείων σε ένα συγκρότημα κατοικιών στο Miami.

Τα στιγμιότυπα οθόνης που κοινοποιήθηκαν στο διαδίκτυο φαίνoνται να εμφανίζουν το μήνυμα από τον λογαριασμό Twitter του McAfee, από τις 8 Ιουνίου 2021 στις 10:03 π.μ., σημειώνοντας: «Εάν μου συμβεί ποτέ κάτι, ξέρετε ότι τα 31 TB αρχείων που έχω βρίσκονται σε σκληρούς δίσκους στο διαμέρισμα μου κοντά στην 88η οδό και στη λεωφόρο Collins, βόρεια του Miami Beach». Σύμφωνα με το dailymail.co.uk που ερεύνησε τις αναρτήσεις, ως εχθές «δεν υπήρχε τέτοιο tweet στη ροή του στο twitter. Μπορεί να έχει γίνει tweet και αργότερα να έχει διαγραφεί ή να είναι κατασκευασμένο» σημείωσε.


Το κτίριο που κατέρρευσε, από το οποίο τέσσεροι άνθρωποι είναι νεκροί και 159 είναι οι αγνοούμενοι, βρίσκεται στην 8777 Collins Avenue στο Surfside της Φλόριντα, που ταιριάζει με την τοποθεσία που περιγράφεται στο tweet του McAfee. Το DailyMail.com σημειώνει ότι «δεν μπόρεσε να βρει αρχεία για το συγκρότημα που να συνδέουν τον McAfee με το το κατεστραμμένο κτίριο του Champlain Towers». Δεν είναι επίσης σαφές γιατί ο McAfee θα αποκάλυπτε δημόσια τη διεύθυνση που θα έκρυβε αρχεία τόσο ευαίσθητων δεδομένων.

Ο πρώην ιδρυτής της εταιρείας λογισμικού ιών και προεδρικός υποψήφιος του 2020 ήταν ήδη το επίκεντρο των θεωριών συνωμοσίας πριν από τον περίεργο θάνατο του. Βρίσκονταν σε ισπανική φυλακή από τον Οκτώβριο για κατηγορίες φοροδιαφυγής στις ΗΠΑ. Νωρίτερα αυτό το μήνα, ένα ισπανικό δικαστήριο είχε επιτρέψει την έκδοσή του στις ΗΠΑ. Την περασμένη Τετάρτη, μία ημέρα πριν από την κατάρρευση του κτιρίου στο Miami, ο 75χρονος βρέθηκε νεκρός, ενώ φέρεται ότι αυτοκτόνησε δια του απαγχονισμού.

Ο θάνατός του προκάλεσε έκρηξη θεωριών συνωμοσίας και πολλοί προσπαθούν να συνδέσουν το θάνατο του με το κίνημα QAnon και τη Χίλαρι Κλίντον, δαιμονοποιημένοι στόχοι πολλών οπαδών της συνωμοσιολογίας. Ο McAfee έχει κάνει ένα tweet στο παρελθόν σχετικά με την κατοχή «31 + terrabytes [sic]» κυβερνητικών μυστικών. Ενώ ήταν στην Κούβα στις 9 Ιουνίου 2019, έγραψε στο Twitter: «Έχω συλλέξει αρχεία για κυβερνητική διαφθορά. Για πρώτη φορά, δίνω ονόματα και λεπτομέρειες. Θα ξεκινήσω με έναν διεφθαρμένο πράκτορα της CIA και δύο αξιωματούχους στις Μπαχάμες. Εάν συλληφθώ ή εξαφανιστώ, 31+ terrabytes ενοχλητικών δεδομένων θα κυκλοφορήσουν στον τύπο» έγραφε σε ανάρτηση του.

Σε συνέντευξη του τον Φεβρουάριο του 2019, ο McAfee ισχυρίστηκε ότι σπάσει το ηλεκτρονικό σύστημα της κυβέρνησης του Μπελίζ, το 2012 και ότι συγκέντρωσε τεράστιες ποσότητες δεδομένων. Εκείνη την εποχή, ήταν καταζητούμενος προκειμένου να ανακριθεί από τις αρχές της χώρας κατά την έρευνά τους για τη δολοφονία του γείτονά του, του ομογενούς των ΗΠΑ Γκρέγκορι Φαλ. Τελικά, κατάφερε να ξεφύγει προς τις ΗΠΑ το 2013.


«Όταν πήγα στο Μπελίζ είχα φίλους στην αμερικανική πρεσβεία», είχε δηλώσει ο μεγιστάνας στη συνέντευξη. «Ήξερα που πήγαινα, δεν είμαι ηλίθιος. Είχα κανονίσει με τον επικεφαλής της ασφάλειας της χώρας το που θα ήμουν. Μου είπε, “Κύριε, έχουμε εντολή από την ανώτατη αρχή και δεν θα σας επιτρέψουμε να εισέλθετε στην πρεσβεία των ΗΠΑ”. Ποια ήταν η ανώτατη αρχή στο κρατικό υπουργείο; Η Χίλαρι Κλίντον.

Είμαι Αμερικανός πολίτης με αμερικανικό διαβατήριο. Για ενάμιση μήνα ήμουν στο τρέξιμο. Ο λόγος που η κυβέρνηση ήθελε να με συλλάβει ήταν ότι αφού είχαν επιτεθεί στην περιουσία μου το 2012 στη ζούγκλα, πυροβόλησαν τον σκύλο μου, με κακοποίησαν, κατέστρεψαν πάνω από μισό εκατομμύριο δολάρια της περιουσίας μου λόγω μίς ψευδούς κατηγορίας» είχε αναφέρει τότε μεταξύ των άλλων.

Σε άλλη συνέντευξη του το 2012 στο περιοδικό Wired, ο McAfee είχε ισχυριστεί ότι αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις της αστυνομίας επειδή φοβόταν ότι θα τον σκότωναν. Εκείνη τη χρονιά, ο πρωθυπουργός του Μπελίζ χαρακτήρισε τον McAfee «παρανοϊκό, ακόμη και ανόητο». Η χήρα του 75χρονου, Janice, δήλωσε την Παρασκευή ότι ο McAfee δεν είχε αυτοκτονικές τάσεις και κατηγόρησε την κυβέρνηση των ΗΠΑ για το θάνατό του. «Κατηγορώ τις αμερικανικές αρχές για αυτήν την τραγωδία. Λόγω αυτών των πολιτικά παρακινημένων κατηγοριών εναντίον του. Ο σύζυγός μου είναι τώρα νεκρός», ανέφερε στη δήλωση της.

«Τα τελευταία λόγια του προς μένα ήταν: Σ ‘αγαπώ και θα σε καλέσω το βράδυ. Δεν θα αυτοκτονούσε ποτέ με αυτόν τον τρόπο. Δεν θα έπαιρνε ποτέ τη ζωή του με αυτόν τον τρόπο, ποτέ» πρόσθεσε.




Πηγή: kourdistoportocali.com

https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2021/06/john-mcafee-miami.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια