Γιατί κάτι μου λέει ότι "είναι" κεραίες 5G κεκαλυμμένες..; Εν τω μεταξύ οι Κινέζοι δοκιμάζουν το 6G.







Γράφει ο Νίκος Πρασσάς

– Καλημέρα Νικόλα... Γιατί κάτι μου λέει ότι είναι κεραίες 5G κεκαλυμμένες;

– Αυτό ακριβώς. Δεν ήθελα να πω τίποτα όμως, γιατί ακόμη και «φίλοι» σταμάτησαν να επικοινωνούν μαζί μου, επειδή είμαι «επικίνδυνος», έτσι με αποκαλούν τώρα! Και σκέφτηκα πώς είναι καλύτερα να κοιμάται το κοπάδι στη στάνη, γιατί ο θόρυβος από τα βελάγματα έχει καταντήσει πλέον περίγελως στ’ αυτιά μου. Τους συνήθισα στην μοναξιά της μάσκας που καλύπτει την ηλιθιότητά τους, γιατί μου θυμίζουν το ρητό του αμόρφωτου, κοσμοπολίτη φίλου μου Γιάννη, που είχε ταξιδέψει σε όλη την Γη και μου έλεγε πριν 25 χρόνια, ότι «πρέπει να εφευρεθεί η ολόσωμη καπότα, για να μην μολύνεσαι από τους ψεκασμένους γύρω σου, αφού ακόμη και το σεξ έχει καταντήσει βαρετή ρουτίνα και εστία μόλυνσης. Άσε, που ρωτώ αυτούς που τα οικονομάνε χοντρά από τις κομπίνες, τί θα τα κάνετε τόσα λεφτά που έχετε και ζείτε σαν αξιολύπητοι, τρέχουν σαν παλαβοί και δεν μου απαντούν...».

– Είναι η εποχή που μετράμε τους φίλους μας, αλλά και τους συγγενείς. Στην αρχή με λυπούσε αυτό, τώρα δε με αγγίζει καν. Ίσως είναι εγωιστικό αυτό που θα πώ, αλλά νοιώθω ευλογία που σε αντίθεση με αυτούς, εγώ καταλαβαίνω ακριβώς τί γίνεται. Κάποια στιγμή κι αυτοί θα καταλάβουν. Απλά θα ’ναι αργά γι’ αυτούς.

– Αυτό το λευκό κουτάκι, που βλέπεις πίσω είναι το κουτί του 5G, με το οποίο ο αρχοντοχωριάτης «δήμαρχος» κοροϊδεύει τόσα εκατομμύρια «έξυπνων» κατά τα άλλα Αθηναίων πολιτών σαν να απευθύνεται στους περίοικους ψηφοφόρους Πακιστανούς του κέντρου των Αθηνών μετά την «ασθένεια» στα δέντρα του περιπάτου στο καυσαέριο. Και το έκλεισαν με μπάρες για να μην φαίνεται ή το πειράξει κανείς και το δει από την άλλη πλευρά που γράφει 5G. Όσο για τον «ιονιστή που ισοδυναμεί με 30 δέντρα», ας ψάξουν για καμιά σωλήνα νερού να καταβρέξει την ατμόσφαιρα αφού ξεράθηκαν τα πρώην ...δέντρα, αν και ξέρει ότι απευθύνεται σε ανθρώπους δέντρα ή φυτά με κουκούτσι μυαλό –πλέον θα βοηθά και το μπόλι σ’ αυτήν την διαδικασία μετά την πλύση εγκεφάλου από το χαζοκούτι. Και καλά κάνει, αφού ο «ευαισθητοποιημένος» πολίτης δεν αντέδρασε τότε, για να καταδικαστούν στην «κοινή γνώμη» μόνον οι αντιδρούντες για το μέγα Σκάνδαλο εν μέσω εθνικής φτώχειας ως «πατριώτες» ή «φασίστες». Εδώ θα μου πεις καίνε τα τελευταία δέντρα των δασών για να κάνουν αρπαχτή μολύνοντας το περιβάλλον με τις αντιαισθητικές ανεμοκολώνες, με τα «φυτά» τους ανθρώπους θ’ ασχοληθούν τώρα... Αλλά και κανείς συγχρόνως δεν τους ενημερώνει πώς θα τις ξεφορτωθούν μετά το πέρας λειτουργίας, ή πόσο θα κοστίσουν τα έργα απεγκατάστασης!

– Εν τω μεταξύ οι Κινέζοι δοκιμαζουν το 6G.

– Οι ΗΠΑ χρησιμοποιούν ήδη το 11G σε όλες τις μυστικές υπηρεσίες τους.








– Καλή δύναμη και ο Θεός βοηθός!

– Μόνον Αυτός μας απέμεινε τώρα...




Σχόλιο από Secret Real Truth: ΟΧΙ... δεν αναπνέουμε ελεύθερα, η ανάσα μας κόβεται με όσα γίνονται... Μπορεί δε να μην ομοιάζουν, θα πουν οι περισσότεροι.. αλλά όχι ότι δεν γίνετε να το πραγματοποιήσουν. Λέμε τώρα

https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2021/06/5g-6g.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια