ΜΠΑΊΝΩ ΣΤΟ ΦΈΡΥ ΑΠΌ ΠΕΙΡΑΊΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΆ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΆΝΕ ΠΙΣΤΩΠΟΙΗΤΙΚΆ ΥΓΕΊΑΣ…ΟΙ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΊΣΤΕΣ ΜΠΑΊΝΟΥΝ ΌΜΩΣ ΧΩΡΊΣ ΜΊΑ ΑΠΌΔΕΙΞΗ




Μπαίνω στο φέρυ από Πειραία για τα νησιά και μου ζητάνε πιστωποιητικά υγείας…οι ισλαμοφασίστες μπαίνουν όμως χωρίς μία απόδειξη

Στην σημερινή Ελλάδα των μελλοντικών ισλαμοταλιμπάν, των τζαμιών και της μπούρκας, μπαίνω σαν επιβάτης στο φέρυ για τα νησιά,
και ακουμπάω και τα ευρωλάκια με ΦΠΑ. Την ίδια ώρα η Στάζι με κοιτάει άγρια, ρωτάει αν έχω μάσκα και μου ζητάει πιστοποιητικό υγείας….αν δεν τους το παραδώσω δεν με αφήνει ο πανίβλακας της ΚαΓκεΜπε να εισέλθω στο πλοίο, αφού τους έχω πληρώσει με τα ζεστά ευρώ από την εργασία μου. Ευρώ που έχουν αποκτηθεί από εργασία και όχι από τα επιδόματα των ΜΚΟ. Αναρωτιέμαι πόσο πανιβλακας είναι ο κοσμάκις και ο υπάλληλος ελεκτής των εισητηρίων, ενώ όλοι αυτοί οι ισλαμοφασίστες έρχονται στην χώρα μου χωρίς κανένα πιστοποιητικό υγείας, χωρίς χαρτιά και ταυτότητα, χωρίς καμία δεκάρα στην τσέπη, γεμάτοι αρρώστειες και γεμάτοι μίσος για την κουλτούρα μου!!!
Και το ωραίο είναι ότι τους πληρώνουν για να γενοβολάνε σαν ζώα που είναι…

Ξυπνάτε ρεεεεεεε δεν θα μείνει έλληνας στην χώρα! Ναι ρε γίνατε ζώα εφόσον σας φόρεσαν μάσκες και σας φίμωσαν, ενώ από πίσω γελάνει ο σκηνοθέτης με την ηλιθιότητα που σας δέρνει!!!

Σας έχωσαν τον πύχη βαθιά στα οπίσθια οι σιωνιστές πολιτικοί σας, οι υπάλληλοι της σιών εφαρμόζουν όλα τα Πρωτόκολλα και εσείς τους κοιτάτε σαν ηλίθια βατράχια…το νεράκι όμως σιγοβράζει πανιβλάκα μασκοφόρε…

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια