O ΕΝΦΙΑ είναι ένας καταχρηστικός φόρος που δεν έπρεπε να υπάρχει.





Με ρώτησε ένας φίλος αν χαίρομαι για τη μείωση του ΕΝΦΙΑ. Του διηγήθηκα την ακόλουθη διδακτική ιστορία για να καταλάβει ότι σαφώς η μείωση είναι μια ανακούφιση, αλλά δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο ΕΝΦΙΑ είναι ένας καταχρηστικός φόρος που δεν έπρεπε να υπάρχει.


«Ο Χότζας συναντά ένα συγχωριανό του και ακούει το παράπονό του:
– Το σπίτι, Χότζα μου, είναι πολύ μικρό και δεν χωράμε εκεί μέσα, εγώ, η γυναίκα μου, τα τέσσερα παιδιά μου και οι γονείς μου.

Τότε ο Χότζας, προς μεγάλη έκπληξη του συγχωριανού του, του προτείνει:
– Βάλε μέσα στο σπίτι τις κότες.

Όταν ξαναβρίσκονται τον ρωτάει αν βελτιώθηκε η κατάσταση.
– Τώρα, Χότζα μου, είμαστε ακόμη πιο στριμωχτά, λέει ο κακόμοιρος.
– Ωραία. Βάλε στο σπίτι και τα γουρούνια που έχετε στην αυλή.
– Μα, Χότζα μου, θα γίνει ακόμη χειρότερη η κατάσταση. Αφού ήδη δεν χωράμε εμείς, έχουμε και τις κότες…

Ωστόσο, ο Χότζας επιμένει και ο φίλος μας ακολουθεί τη συμβουλή. Φυσικά τα πράγματα χειροτερεύουν και την επόμενη φορά που βρίσκει το Χότζα περιγράφει την κατάσταση με τα πιο μελανά χρώματα. Ο Χότζας όμως του προτείνει να βάλει στο σπίτι και το άλογο! Σε λίγες μέρες που οι δύο συγχωριανοί συναντιούνται ο φίλος μας έχει φτάσει στα όρια της απόγνωσης:
– Χότζα μου, πριν δεν χωρούσαμε να στρίψουμε, τώρα δεν χωράμε ούτε όρθιοι να σταθούμε.
– Ωραία, λέει ο Χότζας, τώρα βγάλε όλα τα ζώα από το σπίτι.

Την επόμενη φορά που βρέθηκαν ο Χότζας ρώτησε το συγχωριανό του πώς είναι τώρα με το πρόβλημα του χώρου και ο συγχωριανός του του απαντά περιχαρής:
– Τώρα, είμαστε μια χαρά, είμαστε πολύ άνετα στο σπίτι. Ο Αλλάχ να σε έχει καλά, σοφέ Χότζα».

Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα!

Γιώτα Χουλιάρα

Geopolitics & Daily News



Το διαβάσαμε από το: O ΕΝΦΙΑ είναι ένας καταχρηστικός φόρος που δεν έπρεπε να υπάρχει. http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2019/09/o.html#ixzz5yN8zIZUb

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Dearest Esteems,

    We are Offering best Global Financial Service rendered to the general public with maximum satisfaction,maximum risk free. Do not miss this opportunity. Join the most trusted financial institution and secure a legitimate financial empowerment to add meaning to your life/business.

    Contact Dr. James Eric Firm via
    Email: fastloanoffer34@gmail.com
    urgentloanoffer22.blogspot.com/
    Whatsapp +918929509036
    Best Regards,
    Dr. James Eric.
    Executive Investment
    Consultant./Mediator/Facilitator

    ΑπάντησηΔιαγραφή