Κράτος υπάρχει να πλακώσει στις φάπες τους απατεώνες με τις κάρτες υγείας;





Όλοι θα έχετε δει ή θα έχετε ακούσει για κάποια "κάρτα υγείας", που σας προσφέρει "δωρεάν" υπηρεσίες, είναι "συμβεβλημένοι με χιλιάδες γιατρούς και νοσοκομεία" και "δεν θα περιμένετε στις ουρές των κρατικών νοσοκομείων".
Για να γλιτώσω φίλους.....

αναγνώστες του makpress, χωρίς να σας κουράζω με λεπτομέρειες (τις οποίες θα δώσω στον εισαγγελέα), θα σας πω την ουσία:

οι τύποι είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ απατεώνες, που δεν προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτε. Το μόνο που κάνουν όταν τους τηλεφωνείτε είναι να ....ανοίγουν το ιντερνετ (!!!), να βρίσκουν ένα τηλέφωνο δήθεν "συμβεβλημένου γιατρού" (ο οποίος συνήθως δεν έχει ιδέα και ΔΕΝ
σας κάνει έκπτωση), στον οποίο πρέπει να τηλεφωνήσετε ΕΣΕΙΣ! Δεν σας προσφέρουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτε !

Και θα αναρωτιέστε φυσικά, "τότε γιατί το κάνουν αυτό;, τι κερδίζουν;". Εύλογο ερώτημα, το οποίο απάντησα μετά από πολύ μεθοδική έρευνα: οι απατεώνες αυτοί θέλουν να διαθέσουν όσο το δυνατόν περισσότερες κάρτες, επειδή για να επικοινωνήσετε μαζί τους, πρέπει να τηλεφωνήσετε σε νούμερα υψηλής χρέωσης !!! Με μια κουβέντα, πρόκειται για "ροζ τηλέφωνα", με πρόσχημα την ιατρική εξυπηρέτηση.



Πετάξτε την κάρτα, αν σας την κάνουν δώρο !
Κλείστε τους το τηλέφωνο αν σας τηλεφωνήσουν,
αλλάξτε κανάλι και ραδιοφωνικό σταθμό, όταν ακούτε τις μπαρούφες τους.

Τα υπόλοιπα του ρεπορτάζ, μετά την επίσκεψή μου στον εισαγγελέα, στον οποίο θα προσκομίσω δεκάδες ντοκουμέντα των απατεώνων.

Βασίλης Προκοπίδης


* Εννοείται ότι αναφέρομαι σε τηλε-απατεώνες και όχι σε εταιρείες που έχουν δικές τους ιατρικές δομές και κάνουν σοβαρή δουλειά, έχοντας κάρτες που πράγματι αξίζουν (όπως της Express service που παρέχει όντως εκατοντάδες υπηρεσίες , της κάρτας που δίνει ο "Άγιος Λουκάς" και άλλες σοβαρές κλινικές και σοβαρές ασφαλιστικές εταιρείες). Μιλάω για αυτούς που πολυδιαφημίζονται μέρα-νύχτα σε κανάλια και ραδιόφωνα (εξ ου και η σιγή των δημοσιογράφων στην απάτη) και δεν κάνουν τίποτε ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Απλώς ΄κονομάνε από τα τηλεφωνήματά σας στα πενταψήφια.


Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείουBlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinteresthttps://makpress.blogspot.com/2019/04/blog-post_34.html?fbclid=IwAR1JKh_mPZ42dxRapie250vABvx501ouhiPS7DUkS9JzZ2CK9e0i1GbCi00

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

  1. ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ, είμαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΥΛΑ 25 χρονών και προσφέρω 100% LIVE KAI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ cyber sex (camera sex και τηλεφωνικό σεξ)

    Tι κάνω στα show μου;

    -Παίζω με τις βυζάρες μου.

    -Κάνω twerk και σου κουνάω τον κώλο μου.

    -Κάνω πολύ καυλωτικό, αισθησιακό στριπτίζ.

    -Κάνω βαθύ τσιμπούκι μέχρι πνιγμού.

    -Γλύφω τα’αρχίδια σου και σου παίζω μαλακία.

    -Καβαλάω τον δονητή μου και ξεσκίζομαι σε ότι στάση θέλεις.

    -Βάζω δονητή στον κώλο μου.

    -Με χύνεις όπου θέλεις.

    -Ποδομαλακία με τα θεϊκά πόδια μου.

    -Σαδωμαζοχιστικά παιχνίδια. Μπορώ να γίνω η πιο σκληρή αφέντρα και εσύ το σκλαβάκι μου… αλλά και το αντίθετο…

    -Παιχνίδια ρόλων. (νοσοκόμα, αστυνόμος, δασκάλα, μαμά… και ό,τι άλλο μου ζητήσεις.

    -τηλεφωνικό σεξ σε ροζ τηλέφωνα

    –sexting

    Σαν να σε βλέπω να καβλώνεις ήδη διαβάζοντάς το… Πάρε με άμεσα να σου αδειάσω τα αρχίδια…

    για ενημέρωση σχετικά με τιμές, επικοινώνησε μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόλαυσε μαζί μου sex chat σε ροζ τηλεφωνα και sms sexting και παίξε μαλακία για μένα κάνοντας το σεξ στο τηλέφωνο της ζωής σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή