Διαβάστε το! Ρητορική μίσους και λαϊκά δικαστήρια για μια Ελληνίδα δασκάλα στην Κύπρο




Δεν έχει όρια ο κανιβαλισμός. Σαν να έστησαν έναν θίασο, του έμαθαν την ατάκα περί «ρητορικής μίσους» κι όποτε τους δώσουν το σύνθημα εξαπολύουν επίθεση επί δικαίων και αδίκων. Είναι ο θίασος του ψευδο-προοδευτισμού, που θεωρεί ρατσιστικό ό,τι κόψει ο νους του κι ο άλλος του. Αυτή τη φορά πληρώνει τη νύφη μια δασκάλα,
η Ελένη Σιούφτα. Έκανε μια ομιλία στη εκκλησία της Αθηένου για την 28η Οκτωβρίου, που δεν τους άρεσε. Τόλμησε να πει ότι «ο εχθρός είναι εντός των τειχών κι έχει ήδη επιστρατεύει τα «παραισθησιογόνα» του». Πρώτη αντέδρασε η διευθύντρια του γραφείου
του Άντρου Κυπριανού και σύζυγος του υιού Χριστόφια, Μαρίνα Σάββα, η οποία βρήκε αναφορές ρατσιστικές και ως μη ρατσίστρια έγραφε: «Κάποιος πρέπει να πάρει το πτυχίο» από την εκπαιδευτικό, «κάποιος πρέπει να έρθει να σας βγάλει έξω από την τάξη και να μην σας επιτρέψει ξανά την είσοδο». Αυτό όμως δεν είναι προτροπή για επιθέσεις μίσους εναντίον της δασκάλας. Ήταν, πάντως, το έναυσμα για να ξεκινήσει ο κανιβαλισμός του διαδικτύου πρώτα και μετά των σοβαρών δημοσιογράφων, όχι του facebook των εφημερίδων, που δεν ανέχονται τη «ρητορική μίσους». Διερωτώμαι βέβαια αν η πρώτη αντίδραση προέρχεται από την αναφορά στα παραισθησιογόνα ή επειδή η κ. Σιούφτα τόλμησε να μιλήσει για το τσιμέντωμα του ναι και του όχι, που όποτε αναφερθεί αγγίζει ευαίσθητες χορδές του ΑΚΕΛ. Διότι ξεκινούσε την επετειακή ομιλία της με το «όχι» του ‘40. «Εμείς οι Έλληνες έχουμε πει πολλά “όχι”. ΟΧΙ που γεννούσαν μυριάδες άλλα τέτοια. ΟΧΙ που σε καμιά περίπτωση δεν υπονοούσαν πόσο μάλλον να τσιμέντωναν οποιοδήποτε “ναι”.» Άκου να λέει «εμείς οι Έλληνες». Άκου να ειρωνεύεται την ιστορική αστειότητα «είπαμε όχι για να τσιμεντώσουμε το ναι»! Έτσι ξεκίνησε η επίθεση. Για να μάθουν στη δασκάλα πώς να συμπεριφέρεται.
Από πού ώς πού να δικαιούται αυτή να λέει τη γνώμη της. Έστω κι αν τη λέει σε μια εκκλησία όπου αυτοί που αντιδρούν δεν πατούν ποτέ το πόδι τους.


Όλες τις τελευταίες μέρες συνεχίζεται η επίθεση. Και το λέω επίθεση, διότι δεν εκφράζουν απλώς τη διαφωνία τους, απαιτούν να πάνε να τη βγάλουν από την τάξη. Αλλά αυτό δεν είναι υποκίνηση σε ρατσιστική βία. Απαιτούν να παρέμβει ο Χαμπιαούρης διότι «η συγκεκριμένη “δασκάλα” (τα εισαγωγικά δικά τους, μοιράζουν και πτυχία πλέον) διδάσκει σε αίθουσες τα παιδιά μας και την πληρώνουμε», όπως έγραφε σχόλιο εφημερίδας χθες και κάτι παρόμοιο άλλη εφημερίδα προχτές. Τι υπονοούν; Προφανώς να αποκεφαλιστεί η δασκάλα. Αλλά ούτε αυτό είναι «ρητορική μίσους» κατά παράβαση του ποινικού κώδικα.

Η δασκάλα, ανάμεσα σε πολλά που ανέφερε ως «εχθρούς εντός των τειχών», είπε και το εξής: «Είναι ο ίδιος που διοργανώνει τις “πορείες υπερηφάνειας” και σου ζητάει να επιβραβεύσεις τη διαστροφή». Αυτό πιστεύει, τι να κάνουμε να την κρεμάσουμε; Καθένας μπορεί να την κρίνει. Αλλά αυτό είναι χειρότερο από το να καλείς τραμπούκους να πάνε να τη βγάλουν από την τάξη; Ναι, τραμπούκους καλείς, ποιους άλλους; Και να στήνεις λαϊκά δικαστήρια εναντίον της; Να στήνεις εναντίον της τη «ρητορική μίσους», που υποτίθεται πολεμάς;

Η ίδια έδωσε μια απάντηση στις πρώτες αντιδράσεις: «Οι “πορείες υπερηφάνειας” με ενοχλούν και τις καταδικάζω. Δεν με ενοχλούν οι ομοφυλόφιλοι και γενικά το τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του. Έχω φίλους ομοφυλόφιλους που σέβονται τον εαυτό τους και δεν γίνονται σούργελα, ούτε ξεβρακώνονται σε πανηγύρια». Δεν δικαιούται να την ενοχλούν οι πορείες υπερηφάνειας; Ή δεν δικαιούται να λέει ότι την ενοχλούν επειδή είναι δασκάλα και μολύνει τα παιδιά μας; Όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί που κάνουν στα παιδιά μας προπαγάνδα υπέρ της τουρκοποίησης της Κύπρου (ναι, αυτό κάνουν) δεν ενοχλούν κανέναν. Αλλά, μόλις εμφανιστεί κάποιος που μιλά για απελευθέρωση, που λέει,
όπως είπε η κ. Σιούφτα, ότι «ο Έλληνας είναι προορισμένος για να λέει ΟΧΙ όταν οι άλλοι επιλέγουν τον εύκολο δρόμο του συμβιβασμού επικαλούμενοι τη λογική», ε, πρέπει να πάει κάποιος να τη βγάλει από την τάξη. Χαλάει τη μανέστρα του πολίτικαλ κορέκτ. Αυτή είναι πλέον η δημοκρατία μας. Γεμάτη παραισθησιογόνα και εσωτερικούς εχθρούς. Ας μοιράσουν κι ένα γλωσσάρι στους δασκάλους αυτοί που αποφασίζουν εκ μέρους όλων μας ποιο είναι το σωστό.

aristosm@phileleftheros.com
Άριστος Μιχαηλίδης

philenews

https://hellas-now.com/diavaste-to-ritoriki-misoys-kai-laika-dikastiria-gia-mia-ellinida-daskala-stin-kypro/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια