Η Ελληνική Ιστορία ενοχλεί. Γι’ αυτό πολλοί επιχειρούν να την διαστρεβλώσουν ή να την ερμηνεύσουν με παραμορφωτικούς φακούς. Κατά τις τελευταίες ημέρες είχαμε δύο εκδηλώσεις αυτών των διαστρεβλώσεων. Μία έξωθεν και μία έσωθεν.
Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας
Η πρώτη επιχείρηση αλλοίωσης της Ιστορίας μας προέρχεται από τον Σκοπιανό Πρόεδρο Ιβανόφ. Ασχολείται με το Βυζάντιο,
την Ελληνορθόδοξη Αυτοκρατορία της Ρωμανίας, κατά τρόπο που ταιριάζει στις εθνικιστικές επιδιώξεις του ιδίου και των ομοϊδεατών του. Λησμονεί, όμως, ότι ουδείς Βυζαντινός συγγραφεύς ομιλεί περί έθνους Μακεδόνων, διότι αυτό κατασκευάσθηκε από την Κομμουνιστική Διεθνή και από τον Τίτο στα μέσα του 20ού αιώνος.
Οι Έλληνες χρονογράφοι της Βυζαντινής εποχής ονομάζουν Βούλγαρο και όχι «Μακεδόνα» τον Τσάρο Σαμουήλ, τον αντίπαλο του Βασιλείου Β΄ του Μακεδόνος. Κι όμως στις πλατείες των Σκοπίων υπάρχουν αγάλματα του Σαμουήλ που τον ονομάζουν «Μακεδόνα».
Το δυσάρεστο είναι ότι ο Ιβανόφ παίρνει θάρρος, διότι η απαράδεκτη Συμφωνία των Πρεσπών προσπαθεί να προστατεύσει μόνο την αρχαία ελληνική ιστορία από τον σφετερισμό των Σκοπιανών (και αυτό είναι αμφίβολο αν θα τηρηθεί από τους γείτονες). Η Συμφωνία αφήνει ακάλυπτες ολόκληρες περιόδους του Μακεδονικού Ελληνισμού, όπως είναι η Χριστιανική, η Βυζαντινή, η Τουρκοκρατούμενη και η νεώτερη Μακεδονία.
Ουσιαστικά η Συμφωνία των Πρεσπών χαρίζει τους Έλληνες Αγίους Κύριλλο και Μεθόδιο του 9ου αιώνος στους σκοπιανούς διαστρεβλωτές. Έτσι ανοίγει η όρεξη του Ζάεφ και του Ιβανόφ να οικειοποιηθούν τον Βυζαντινό Ελληνισμό,
έστω και αν διαφωνούν μεταξύ τους για την κύρωση της Συμφωνίας.
Η δεύτερη προσπάθεια αλλοιώσεως της Ιστορίας μας προέρχεται δυστυχώς από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Τον Απρίλιο του 2017 μάς είχε προετοιμάσει για την αλλαγή όλων των σχολικών βιβλίων Ιστορίας. Είδαμε μία ανάρτηση 50 σελίδων, με την οποία προαναγγέλλεται μία νέα υλιστική και διεθνιστική θεώρηση της Ιστορίας.
Οι 10 συντάκτες του κειμένου τονίζουν ότι δεν πρέπει να διδάσκεται η συνέχεια του εθνικού υποκειμένου, δηλαδή του Ελληνισμού. Στη θέση των ηρώων του 1821 προτιμούν οι συντάκτες της προτάσεως να γίνεται συζήτηση στην τάξη για τα εμπορεύματα που διακονούσε το λιμάνι του Πειραιά κατά τον 19ο αιώνα. Έμφαση σε ασήμαντες λεπτομέρειες εις βάρος της εθνικής ταυτότητος και της μνήμης των ηρώων και των Εθνομαρτύρων!
Παρά την αυστηρή κριτική, την οποία δέχθηκε η πρόταση των 10 «ειδικών» του ΙΕΠ, προ ολίγων ημερών ανακοινώθηκε ότι αυτή η ομάδα θα αναλάβει να συντάξει το αναλυτικό πρόγραμμα της ύλης για τα βιβλία Ιστορίας από τη Γ’ Δημοτικού μέχρι τη Β’ Λυκείου. Μάλιστα μάθαμε ότι τα νέα εγχειρίδια θα είναι έτοιμα τον Σεπτέμβριο του 2019, άρα ήδη συντάσσονται!
Για να μην δεχθούν νέα κριτική οι υπεύθυνοι ΔΕΝ έχουν δώσει ακόμη στη δημοσιότητα την αναλυτική ύλη όλων των τάξεων. Άφησαν όμως να γίνουν κάποιες διαρροές σε εφημερίδες, από τις οποίες γίνεται φανερό ότι: Η νέα ύλη των βιβλίων Ιστορίας αλλάζει άρδην όσα ξέραμε μέχρι τώρα.
Αποδομεί την εθνική και ιστορική συνείδηση των παιδιών μας.
Στο Δημοτικό θα δίδεται έμφαση σε οικογενειακές μαρτυρίες για τον Ελληνικό Εμφύλιο του 1943-1949, με αποτέλεσμα να προκαλείται διχόνοια και συγκρουσιακό κλίμα σε παιδιά 10 και 11 ετών. Στο Γυμνάσιο η τάση θα είναι να παρουσιάζεται η Τουρκοκρατία σαν μία περίοδος αρμονικής συμβιώσεως Χριστιανών και Μουσουλμάνων.
Αντί για την σκληρή καταπίεση που υπέστη ο Ελληνισμός θα γίνεται προσπάθεια ωραιοποιήσεως του Οθωμανού δυνάστη με ερωτήσεις που θα αφορούν την Οθωμανική κουζίνα και την Οθωμανική μουσική.
Πρέπει να προστατεύσουμε την Ιστορία μας με κάθε δημοκρατικό και επιστημονικό μέσο που διαθέτουμε. Να ακυρώσουμε τη Συμφωνία των Πρεσπών και να απορρίψουμε τη νέα μεταλλαγμένη σχολική Ιστορία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
ΠΗΓΗ
Το διαβάσαμε από το:
Η επιχείρηση αλλοίωσης της ελληνικής Ιστορίας σε πλήρη εξέλιξη http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2018/10/blog-post_9630.html#ixzz5VQsful1f
0 Σχόλια