ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ... «Βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν ότι είμαι σπόρος» έγραψε ο Κοτζιάς μετά την παραίτησή του

«Ο πρωθυπουργός και σειρά υπουργών έκαναν στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο τις επιλογές τους» σχολίασε ο παραιτηθείς υπουργός Εξωτερικών


Με ένα στίχο του Διονύση Σαββόπουλου σχολίασε ο Νίκος Κοτζιάς την απόφασή του να παραιτηθεί από τη θέση του υπουργού Εξωτερικών.
«Έρχεται η στιγμή, λέει ο ποιητής, να αποφασίσεις με ποιους θα πας και ποιους θα αφήσεις» έγραψε στο τουίτερ ο Νίκος Κοτζιάς.

Με λίγες λέξεις, ο κ. Κοτζιάς εξήγησε την απόφασή του να παραιτηθεί από την κυβέρνηση. «Ο πρωθυπουργός και σειρά υπουργών έκαναν στο χθεσινό υπουργικό συμβούλιο τις επιλογές τους και εγώ κατόπιν τις δικές μου» τόνισε ο τέως, πλέον, υπουργός Εξωτερικών.


Στο τέλος του μηνύματός του, με έναν αμφίσημο τρόπο, ο Νίκος Κοτζιάς έστειλε προειδοποιητικόμήνυμα ότι θα επιστρέψει

«Βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν ότι είμαι σπόρος» ήταν ο στίχος του Ντίνου Χριστιανόπουλου που δανείστηκε ο Νίκος Κοτζιάς για να στείλει τα μηνύματά του σε φίλους και πολιτικούς εχθρούς.

Έρχεται η στιγμή, λέει ο ποιητής, να αποφασίσεις με ποιούς θα πας και ποιούς θα αφήσεις. Ο ΠΘ και σειρά Υπουργών έκαναν στο χθεσινό ΥΣ τις επιλογές τους και εγώ κατοπιν τις δικές μου. Είναι καλό να θυμούνται, όμως, τον στίχο: βαθιά να με θάψουν θέλησαν, ξέχασαν οτι είμαι σπόρος

http://www.oparlapipas.gr/2018/10/vathia-na-me-thapsoun-thelisan-xehasan-oti-eimai-sporos-egrapse-o-kotzias-meta-tin-paraitisi-tou.html

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. Ξεχασαν να σου πουν πως εισαι μια στυμμενη λεμονοκουπα που μολις την
    ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή