Ξεχάστε την ιδιωτικότητα, τώρα «μιλούν» τα χρήματα.
Πώς θα νιώθατε, αν ένας πωλητής, με τον οποίο συζητάτε, γνωρίζει ήδη την απάντησή σας, αλλά και τη διάθεσή σας;
Διαβάστε το κείμενο που εντοπίσαμε στο money-tourism και δείτε στο τέλος το βίντεο:
Παρόλο που το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου βρίσκεται υπό δοκιμή από δύο κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες σε μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσουν τις συναισθηματικές αποκρίσεις στην παροχή εξατομικευμένων προτάσεων διακοπών, εξακολουθεί να υπάρχει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης της τεχνολογίας αυτής προκειμένου να αυξηθούν
τα ποσοστά μετατροπής των εν δυνάμει πελατών, σε πελάτες.
Η Elena Mogoş, Αναπληρώτρια Αναλύτρια Εταιρείας Ψηφιακών Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Επιχειρήσεων, αναφέρει: «Το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου καταγράφει συναισθηματικές αντιδράσεις σε πραγματικό χρόνο δίχως επεξεργασία, οι οποίες, εάν αξιολογηθούν σωστά, μπορούν να δώσουν πιο συγκεκριμένες απαντήσεις στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών. Εκτός από τη μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, ο τρόπος αυτός θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά το χρόνο που χρειάζεται ο πελάτης για να επιλέξει προορισμό διακοπών, γεγονός που με τη σειρά του μειώνει τις πιθανότητες απογοήτευσης και εγκατάλειψης της αγοράς πακέτου διακοπών.
Η «καρέκλα» της TUI
Η γερμανική ταξιδιωτική εταιρεία TUI και η βρετανική εταιρεία συναισθηματικής νοημοσύνης, Realeyes, ανέπτυξαν ένα πρωτότυπο μηχάνημα αναγνώρισης προσώπου, Destination U, τον Οκτώβριο του 2017. Σχεδιασμένη με βάση το λογότυπο της TUI, η φουτουριστική καρέκλα είναι εξοπλισμένη με περισσότερες από 2.000 εικόνες που αντιστοιχούν σε περίπου 60 διαφορετικές επιλογές διακοπών.
Το σύστημα Destination
U βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε δοκιμαστικό στάδιο. Χρησιμοποιεί την κωδικοποίηση προσώπου και την τεχνολογία μέτρησης συγκινήσεων με σκοπό την ενεργοποίηση της φαντασίας και την αξιοποίηση του υποσυνείδητου. Ένας μοναδικός αλγόριθμος υπολογίζει κάθε έκφραση του προσώπου μπροστά σε μια σειρά γρήγορα κινούμενων εικόνων με προορισμούς και χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγονται για να δημιουργήσει τον «τέλειο» προορισμό διακοπών για τον πελάτη.
Η Expedia
Η ιστοσελίδα ebookers.com της Expedia εισήγαγε το Δεκέμβριο του 2017 ένα online εργαλείο αναγνώρισης προσώπου, το SenseSational, για να παρέχει συμβουλές διακοπών στους πελάτες.
Η Mogoş προσθέτει: «Ο σύγχρονος ταξιδιώτης αναμένει κάθε υπηρεσία και προϊόν να είναι όσο το δυνατόν πιο εξατομικευμένο, γι’ αυτό το λόγο οι εταιρείες δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν μια ενιαία στρατηγική. Τα προγράμματα Destiantion U και SenseSational αποτελούν ένα καλό ξεκίνημα για την καινοτομία στον κλάδο εξυπηρέτησης πελατών».
«Ωστόσο, αν οι ταξιδιωτικές εταιρείες θέλουν να επωφεληθούν πλήρως από τη νέα τεχνολογία, θα πρέπει με έξυπνες επεκτάσεις να ενσωματώσουν τα ψηφιακά εργαλεία ώστε να πείσουν πραγματικά τους πελάτες να αγοράσουν τελικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
»
0 Σχόλια