«Καληνύχτα» Ελλάδα...Ο ΣΥΡΙΖΑ «ξηλώνει» την Ιστορία – Τέλος το 1821, έμφαση στα κομμουνιστικά καθεστώτα και στους μετανάστες!






Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ παραχαράσσει την Ιστορία...
Στόχος και σκοπός να δημιουργήσει ένα Έθνος χωρίς αρχές και αξίες...


Θέλουν να γαλουχήσουν παιδιά-πολίτες του κόσμου...

Να αποδομήσουν και να γκρεμίσουν ότι έχει χτιστεί εδώ και χρόνια...

Μετανάστευση, παιδική εργασία και Τρίτος Κόσμος είναι μόνο μερικές από τις προσθήκες στις τέσσερις τάξεις του Δημοτικού (Γ’ με ΣΤ’ Δημοτικού) που θα διδάσκονται οι μαθητές από τον Σεπτέμβρη του 2019.

Οι αλλαγές που αφορούν το Γυμνάσιο
και το Λύκειο μετατίθενται για τα επόμενα χρόνια, με το σχέδιο της πολιτικής ηγεσίας να περιλαμβάνει διδασκαλία από τον αραβικό πολιτισμό και τον «αστό κατακτητή» στην Ελλάδα του 19ου αιώνα μέχρι τα πυρηνικά όπλα και την πτώση του Τείχους του Βερολίνου (σ.σ.: για πρώτη φορά η διδασκαλία της Ιστορίας προτείνεται να φτάσει μέχρι τα τέλη του ‘80).

Η επιστημονική επιτροπή του ΙΕΠ, που έχει συσταθεί από 30 καθηγητές και εκπαιδευτικούς, θα παραδώσει στον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου την πρότασή της για τα νέα αναλυτικά προγράμματα της Ιστορίας από την γ’ δημοτικού έως την α’ λυκείου.

Η απόφαση της πολιτικής ηγεσίας να επιλέξει ως πρώτο το μάθημα της Ιστορίας για να ανακοινώσει σημαντικές αλλαγές θα μπορούσε να μεταφραστεί και ως μία πολιτική κίνηση εν όψει της προεκλογικής περιόδου.

Αίσθηση ωστόσο προκαλούν οι επιλογές που, σύμφωνα με πληροφορίες, δρομολογούν τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής, τα οποία κόβουν ώρες από σημαντικές ιστορικές περιόδους, όπως η Ελληνική Επανάσταση του 1821, προκειμένου να δοθεί χρόνος και να εξεταστούν πιο σύγχρονα θέματα, όπως ο Ψυχρός Πόλεμος, η πτώση του τείχους και των κομμουνιστικών καθεστώτων, ο πόλεμος της Γιουγκοσλαβίας, ακόμα και η Τζιχάντ...

Βέβαια, πολλά από αυτά τα γεγονότα είναι ακόμα σε εξέλιξη και εμπίπτουν περισσότερο στο αντικείμενο των διεθνών σχέσεων και όχι της Ιστορίας, κάτι που προκαλεί εύλογα ερωτήματα.

Το εγχείρημα
είχε ξεκινήσει πριν από μια τριετία επί υπουργίας Φίλη και θεωρείται ιδιαίτερα φιλόδοξο, καθώς τα νέα προγράμματα σπουδών πρέπει να ισορροπήσουν πάνω σε μια ευαίσθητη και πολύ λεπτή γραμμή, αυτήν της ιστορικής καταγραφής των γεγονότων, από τη μια, και του σχολιασμού, από την άλλη, που μπορεί να διαστρεβλώσουν με υποκειμενικό τρόπο τις ίδιες τις ιστορικές καταγραφές.

Την ίδια ώρα με ενδιαφέρον αναμένεται ο τρόπος που θα συγκεραστεί η λογική της ιστοριογραφικής ανάλυσης των γεγονότων, όπως επιθυμούν τα μέλη της επιτροπής, με την επιθυμία του υπουργείου Παιδείας να διδάσκεται η Ιστορία με έμφαση όχι στην καταγραφή, αλλά στην κοινωνιολογική ανάλυση των γεγονότων.

Επιπλέον, η σκέψη να δοθεί έμφαση στη διδασκαλία νεότερων γεγονότων της ελληνικής Ιστορίας, όπως ο Εμφύλιος και η περίοδος της επταετίας, με χρήση όχι μόνο ιστορικών πηγών, αλλά και με επισκέψεις σε μουσεία, τόπους γεγονότων της περιόδου, αλλά και συνεντεύξεις με ανθρώπους που έζησαν τα γεγονότα φέρνει στο προσκήνιο έναν ακόμα σοβαρό κίνδυνο:

Τη διαστρέβλωση των ίδιων των ιστορικών γεγονότων μέσα από τον παραμορφωτικό φακό της πιθανής υποκειμενικής αντιμετώπισης γεγονότων από πρωταγωνιστές τους και το
κατά πόσο θα μπορέσουν οι μαθητές να φιλτράρουν αυτή την υποκειμενικότητα.

Ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι πώς θα κατορθώσουν οι μαθητές να αφομοιώσουν από την γ’ δημοτικού και έως την α’ λυκείου περισσότερη ύλη από αυτή που διδάσκονται σήμερα...

Ηδη αρκετοί εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι ο τεράστιος όγκος ύλης που θα πρέπει να διαχειριστούν μπορεί να οδηγήσει σε παράκαμψη ολόκληρων κεφαλαίων, γι’ αυτό προτείνεται αύξηση κατά μία ώρα στη διδασκαλία Ιστορίας σε όλες τις τάξεις γυμνασίου και λυκείου (πλην της γ’ γυμνασίου), καθώς όπως αναφέρει το πόρισμα «οι δύο ώρες διδασκαλίας δεν επαρκούν».

Κοινώς ισοπέδωση των πάντων από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ την οποία, όπως όλα δείχνουν «κυβερνούν» οι ιδεοληψίες της...

ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια