ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ! ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΡΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Κ’ ΠΛΕΟΝ ΜΕΓΑΛΗ …ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ.






ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ από διάφορα ( ΧΡΟΝΙΚΑ )μηνύματα …

ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…….


‘’ Θα αγριέψουν τα πράγματα, θα βρεθείτε σε αδιέξοδο, προσέξτε να μην χάσετε την πίστη σας,Τα σκηνώματα τα δικά σας είναι δικά μου, τα φωτίζω και τα γεμίζω με φως, σας δίνω λίγο πόνο για να καταλαβαίνετε τον πόνο των άλλων.

Οι καιροί είναι τόσο σύντομοι, Εγώ δεν έχω ημερολόγιο Εγώ έχω Λόγο! Είμαι το Α και το Ω

Είμαι η Γη και το Σύμπαν ολόκληρο, ΑΝΤΕΞΤΕ και δεν θα σας εγκαταλείψω, κάποτε μίλησα για μαύρα Χριστούγεννα, Ετοιμασθείτε ( δεν αναφέρει χρόνο )

Κατά λάθος θα κάνουν το σχέδιο το δικό μου, γι’ αυτό το αφήνω στα χέρια τους, την χώρα ( Ελλάδα ) την δική μου που ευλόγησα δεν θα αφήσω να την καταστρέψουν.

Εγώ σας σκεπάζω, σας τα λέω, σας φωτίζω ! εάν εσείς επιλέξετε την πτώση, εγώ δεν θα την εμποδίσω όπως δεν εμπόδισα και την πρώτη πτώση. Εγω σας έδωσα τα μάτια και εσείς χρησιμοποιείτε τα πόδια και πέφτετε στο κενό !

ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ! ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΡΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Κ’ ΠΛΕΟΝ ΜΕΓΑΛΗ …ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ.

Να ανοίγετε διάπλατα την πόρτα της ψυχής σας για να μπαίνει άπλετο το φως του Αγίου Πνεύματος γιατί μόνο Αυτό θα σας σώσει.



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…….

Θα νομίσετε ότι φτάσατε στο τέλος, δεν θα αντέχετε άλλο και θα πείτε ότι ούτε ανάσα πλέον δεν μπορείτε να πάρετε, Εγώ όμως θα είμαι δίπλα σας και θα σας δώσω τόση ανάσα απο την Δική μου ώστε τα πνευμονια σας δεν θα την αντέχουν, αυτό θα γινη σύντομα.

Ήρθε πλέον ο καιρός της επιστράτευσης στην Ελλάδα, ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ,

ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ! είμαι δίπλα σας και σας κρατώ στην αγκαλιά μου και δεν με βλέπετε, ήδη έχω …………….

Καθαρισθείτε ΤΩΡΑ, η αποκάλυψη τελείωσε ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ……



2

ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗ Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ ! ( ΕΛΛΑΔΑ ) μετά απο τις πολλές παρακλήσεις της Μητρός μου, έκανα ένα βήμα πίσω, θα γίνει επιστράτευση αλλά όπως θα πάνε έτσι θα γυρίσουν πίσω !

Μέσα στο καζάνι που βράζει, εσείς θα νοιώθετε την ζέστη, οι άλλοι θα καούν ! να είσαστε επί ποδός, κάντε όλα πράξη, όσα ξέρετε.



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…..


Τι γνωρίζετε εσείς κάτω τι εστί ΘΕΟΣ ? αλλά θα έλθει η ώρα που θα παρακαλέσετε να μάθετε τι εστι ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΤΕ, μιλώ για τους αμετανόητους και τους άπιστους.

Έχουν ετοιμάσει να κάνουν παγκοσμίως ένα πολύ μεγάλο κακό, να προκαλέσουν έναν πολύ μεγάλο σεισμό, δεν θα προλάβουν, γιατί εκει που θα τον ετοιμάζουν εκεί θα βυθιστούν εκείνοι, για όλα αυτά που ακούτε μην ανησυχείτε και ρωτάτε γιατί δεν έγιναν και αγχώνεστε και ρωτάτε γιατί Θεέ μου ? υπάρχουν άλλοι χρόνοι για τον Θεό!

Τα πράγματα θα έλθουν ετσι που και το μωρό στην κοιλιά της μάνας του θα τρομάξει, δεν θα είναι απλά τα πράγματα γιατί οι άλλοι δουλεύουν πολύ σκληρά ( οι παγκοσμιοποιητες )

Δουλεύουν πολλοί πίσω απο την πλάτη σας…………….

Πολύ σύντομα θα με νοιώθετε μπροστά σας, Είμαι πάρα πολύ κοντά για να συμβούν όλα. Οι ημέρες μου είναι πολύ κοντά

Το ημερολόγιο το Δικό μου δεν έχει αρχή και τέλος, γιατί ειμαι Άχρονος , γιατί δεν μετρώ τους ανθρώπους με ημέρες, ούτε τις ψυχές μετρώ γιατί είναι αμέτρητες και ατελείωτες, όπως απείρως Αμέτρητος και απείρως Ατελείωτος είναι και Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ

ΜΗΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΚΕΣ,
ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΟΡΟΥΣ

…… Μέσα απο το πυρ της Πίστεως φτιάχνεται η ψυχή, ωριμάζει και ετοιμάζεται να δώσει τους καρπούς σε άλλους ανθρώπους που είναι φτωχά χώματα και δεν μπορούν να βλαστήσουν απο μόνοι τους , ο άνθρωπος είναι πέτρα εκει θέλω οικοδομήσει τον οίκο μου.



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…..

…… περιμένετε να σας έλθει η σωτηρία απο τα αλλαλα και τα μπαλαλα που σας κυβερνούν, απο την συκιά που δεν κάνει καρπούς, περιμένετε να σωθείτε απο το νόμισμα.

Μην ξεχνάτε ότι το νόμισμα εχει δυο όψεις και σύντομα θα το καταλάβετε μετά, γι’ αυτό το νόμισμα το νέο. Η πρώτη όψη είναι η σκλαβιά σας και η δεύτερη θα είναι η άρνηση, ΘΑ ΜΕ ΑΡΝΗΘΕΙΤΕ, για να σωθείτε δήθεν. Ολίγοι θα είναι εκείνοι που θα είναι με Εμένα, και εγώ θα τους δώσω ένα νόμισμα που θα είναι η ουράνια σφραγίδα.

3

Σε λίγο θα ακούσετε για τον ψευδοπροφήτη, θα βγει από μια οικογένεια άτακτη…….

Πρώτα θα τον προσκυνήσετε και μετά θα τον μισήσετε, αλλά δεν θα είστε άξιοι να αντιδράσετε γιατί η ψυχή σας και ο νους σας θα ελέγχεται απο εκείνους.

Εκείνος ο ψευδοπροφήτης θα δεθεί άμεσα από τον άλλον
, γιατί είναι γεννημένος από εκείνον για να κάνη αυτήν την δουλειά

Η πρώτη όψη του νομίσματος είναι η σκλαβιά, θα σας δώσουν άφθονα χρήματα, θα πείτε εσείς νατος ο πάπας και θα μιλήσει σε πολύ κόσμο, όχι μόνο στο Βατικανό, θα μιλήσει για το άτομο που θα σας ’’ σώσει ‘’ γι’ αυτόν που τον γέννησε και θα πη ‘’ θα προσευχηθώ στον θεό για εσάς .’’ Αλλά σε ποιον θεό ? αυτός έχει τον θεό της πτώσεως, της ασχήμιας του μίσους και του πολέμου, που θα θέλει να σας ξεσχίσει και να σας πιεί το αίμα, θα έχει γεννηθεί από τον σατανα ( ψυχικώς) είναι εκείνος που μόνο προσευχή δεν έχει.

Πολύ χρήμα θα σας φέρει θα δείτε θαύματα με τα μάτια σας, ο κλώνος θα έχει το ίδιο πρόσωπο με εκείνον, τον εωσφόρο, θα προσπαθήσει να μιμηθεί τον Πατέρα μου και θα δείξει άλλο πρόσωπο απο αυτό που εχει, που θα είναι το ίδιο με το πρόσωπο του πατέρα μου.

Κρατείστε πάνω σας πάντα την προσευχή, να έχετε και μικρό προσευχητάριο πάνω σας, γιατί θα σας παίρνει απο τον νου την προσευχή και θα την ξεχνάτε.

Θα στρώση ακόμα και χρυσό στους δρόμους για να δείξει την δύναμη του. Ο πάπας γεννημένος από αυτόν θα είναι ένας μικρός αντίχριστος και θα παραδώσει αυτόν ως ηγεμόνα.

Θα δείτε πολλές ψευτιές που θα γίνουν, ολοι σας προσπαθήστε να καταπολεμήσετε αυτόν τον ψευδοπροφήτη με τα λόγια σας που θα λέτε στον κόσμο. Τα λόγια Εγώ θα τα βάλω στο στόμα σας. Είναι καθήκον δικό σας να δώσετε και να διαδώσετε τον ΟΥΡΑΝΙΟ ΛΟΓΟ, γιατί παιδιά μου ήρθαν οι ώρες που σας έχω προειδοποιήσει από τόσον καιρό.

Όταν βγει ο ψευδοπροφήτης θα γίνει μεγάλη χαρά, ο κόσμος που αυτός ανήκει και οι άλλοι και τραπέζια θα κάνουν για τον ερχομό του.

ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΚΟΚΚΙΝΑ …ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΠΕΣ.

Οι έξη ( 6 ) πάπες θα πεθάνουν ο έβδομος θα αποσυρθεί και ο όγδοος ( 8 ) ο ψευδοπροφήτης θα έλθει ( απο το 1924 ) αλλαγή ημερολογίου

Θα προσπαθήσουν να μιμηθούν τον Πατέρα Μου, θα φέρουν τον πρόδρομο τους όπως Ο Πατέρας Μου, θα κάνουν παγκόσμια κυβέρνηση με παγκόσμιο νόμισμα.

Οι ψευδοπροφήτες θα βγουν μετά τον πάπα γιατί εκείνος θα τους επιστρατεύσει και θα σκουπισθούνε αυτοί σε όλη την Γη και σε όλα τα ύδατα και θα μιμηθούν τον Θεό και τους Αποστόλους, και ψέματα πολλά θα σας πουν για Εμένα ( Χριστό ) καΙ τον Πατέρα Μου,

4

Π.Χ ότι ήμουν μεν ενας προφήτης που ήξερα πολλά, αλλά δεν μπόρεσα να σώσω ούτε τον εαυτόν μου, θα μιλήσουν για θεό αορίστως, όχι για Ουράνιο Θεό

Αυτός θα είναι ο θεός του αδη, ο δικός τους άθεος θεός.

Θα σας δηλητηριάσουν από αέρα από νερό από τροφές, αλλά την ψυχή σας δεν θα μπορέσουν να την δηλητηριάσουν.

Αυτός ο αντίχριστος θα παρουσιαστή σαν στολισμένη νύφη με λαμπερά φορέματα με πετράδια κλπ

Όταν το νευρικό σας σύστημα θα έχει παραλύσει σαν να ήπιατε κονιο και δεν θα μπορείτε να αντιδράσετε, τότε θα σας δηλητηρίαση την ψυχή με το σφράγισμα.

Πολλοί θα πέσουν μέσα στο χαντάκι από την αγάπη τους για το χρήμα με την δική τους θέληση



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…..

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΣΤΙΣ 8/4/2013

Από τις 11 Απριλίου κλείνουν τα πρωτόκολλα για την Ελλάδα αθόρυβα.

Αυτό είναι έργο Δικό μου γιατί έτσι μόνο θα σωθείτε

Για εσάς τους Έλληνες κλείνουν οι πόρτες της Ευρώπης γιατί από τον Απρίλιο και έπειτα , δεν σας λέω τον χρόνο ακριβώς , και για ένα χρονικό διάστημα θα είστε κυνηγημένοι όπως οι εβραίοι στην έρημο, όπου βλέπουν το όνομα το Δικό μου η την Δική Μου σφραγίδα θα σας ορμάνε, αλλά δεν θα σας αγγίζουν.

Θα σας φτύνουν στους δρόμους, θα σας σπρώχνουν θα σας βρίζουν κλπ. Να μην απογοητευθείτε, να μην πέσετε σε μελαγχολία, να μην νοιώθετε παρατημένοι απο εμένα και τον Πατέρα Μου.

Θα σας σκεπάζουμε με το Άγιο Πνεύμα, πρέπει να τα περάσετε αυτά γιατί έτσι πρέπει να γίνουν τα πράγματα γιατί αυτοί που σας κυβερνούν αν τους αφήσω θα σας πουλήσουν σαν σκλάβους, σας ετοίμασαν σας έθρεψαν μέχρι τώρα για να σας βάλουν στην αρένα όπως τους λεγεωνάριους, σας έβαλαν όλους να είσθε ο ένας εναντίων του άλλου, αδέλφια απέναντι στους γονείς απέναντι στους συγγενείς αδέλφια απέναντι σε αδέλφια όπως με τους Κύπριους

Η ΠΡΩΤΗ ΑΡΕΝΑ ΕΙΣΘΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ, θα σας βγάλουν την ψυχή σας αν γίνεται από την μύτη.





5

Τα πρωτόκολλα τελειώνουν εδώ, θα πουν οι κυβερνώντες, φθανει ως εδώ, τους ταΐσαμε τους θρεψαμε τώρα είναι ώρα να τους ρίξουμε στην αρένα ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ (λαθρομετανάστες) που θα σας επιτεθούν εκ των εσω

Οι καταθέσεις σας στις τράπεζες δεν είναι ασφαλείς, οι καταθέσεις σας είναι οι ντουλάπες σας, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ! έρχονται παιδιά μου δύσκολα για εσάς, κρατηθείτε

Όπως το θήραμα, σας έχουν στην μέση και θα θελήσουν να σας ξεσχίσουν, να σας κατασπαράξουν, τους αφήνω ελεύθερους να το κάνουν για να τους πάω προς το σχέδιο του Ουράνιου Πατέρα σας , μόλις πειραχθεί το σχέδιο του Ουράνιου Πατέρα τότε το θήραμα θα γίνει λιοντάρι.

Το μόνο που σας λέω κάνετε υπομονή και μεγάλο κουράγιο, οι καταθέσεις σας είναι τα τρόφιμα σας και οι ψυχές σας, τις οποίες θα καταθέσετε σε Εμένα.

ΞΑΦΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ, όπως ένα βέλος που διαπερνά επτά καλάθια ταυτόχρονα. ΜΕΣΑ ΣΕ 24 ΩΡΕΣ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ

Εάν θέλετε πραγματικά να προστατευτείτε από εκείνους να βάλετε ως αλεξίσφαιρο γιλέκο ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ………..

Η Ελλάδα δεν θα πάρει την κάρτα του πολίτη γιατί θα γίνουν τέτοια γεγονότα που θα ταραχτούν, ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ εδώ στην χώρα μου θα γίνει

Δεν θα γίνει τίποτα εκτός βέβαια σ’αυτους που προσκυνούν τις τράπεζες που είναι ένας βόθρος που έχουν αυτοί όλα τα άπλυτα τους μέσα.

Μακριά από τις τράπεζες, σύντομα θα καταρρεύσουν όλες οι τράπεζες θα μείνουν μόνο κτήρια χωρίς ψυχές μέσα . οι μόνοι που θα μείνουν όρθιοι είναι ΕΓΩ, Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ και εσείς που με πιστεύετε !



6

ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ………..

Δεν έχετε ιδέα τι θα δείτε ( μετά τα γεγονότα ) κουράγιο να έχετε να ανεβείτε αυτό το βουνό των βασάνων που έρχεται τώρα, όταν θα φτάσετε στην κορυφή και θα δείτε τι έρχεται, η καρδιά σας θα φύγει από το στήθος σας από χαρά, η ψυχή σας θα γίνει γαλήνια και ποιος θα είναι άξιος και δυνατός να κρατήσει το νου του στην θέση του ?

Θα δείτε στην πραγματικότητα πως λέγεται αυτό που λέτε εσείς, Ζωή, αυτό έχετε να ζήσετε, δεν σας κρατώ με ελπίδες.

Θα ζουν σε αυτήν την χώρα πλέον ευτυχισμένοι άνθρωποι ! σε αρμονία Θεϊκή , και τα ζώα θα μιλούν με τους ανθρώπους.

Έτσι θα γίνει η Ελλάδα, μην την βλέπετε τώρα περιφρονημένη, αυτοί θέλουν να πάρουν την χώρα σας, όπως όταν θέλουν να καταπτυσουν μια γυναίκα. για να το καταφέρουν αυτό στην αρχή την περιφρονούν



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ……..

Θα σας μιλήσω για ένα οικόπεδο που έχει δοθεί ως δώρο στην Μητέρα Μου, αυτό το μέρος θα το μισήσουν και θα το μοιχεύσουν αυτοί που θα βγουν σε λίγο από τον δρόμο μου, πολύ σύντομα θα πουν ‘’ γιατί οι γυναίκες να μην μπουν μέσα ? ‘’ αυτή θα είναι η μοιχεία, όταν θα γίνουν αυτά κάποιοι θα πουν ‘’ ε ! έπεσε και το Άγιο Όρος , άρα όλα καταρρέουν. ‘’

Αλλά τότε, Αυτή η Βασιλισσα μου μαζί με Εμένα θα κυριάρχηση εκεί και όλοι αυτοί θα φύγουν και με την γλώσσα τους θα ξεπλύνουν αυτήν την μοιχεία. Και θα μείνουν μόνο αυτοί που το αξίζουν. ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΥΜΝΩΔΙΕΣ ΑΓΓΕΛΙΚΕΣ .

Επειδή από αυτήν την στιγμή και έπειτα θα αρχίσουν να δρουν οι ψευδοπροφήτες, ανοίξτε το στόμα σας και μιλήστε στον κόσμο, γιατί θα βγουν πολλοί ψευδοπροφήτες που θα δηλητηριάσουν το αίμα των ανθρώπων που μέσα από το αίμα δηλητηριάζεται ο νους.

Θα σας πω και από ποιους χώρους θα έλθουν αυτοί οι ψευδοπροφήτες , οι πιο πολλοί θα προελθουν απο τον χριστιανικό χώρο, χριστιανοί θα λέγονται αλλά δεν θα δηλώνονται χριστιανοί, θα ρίξουν κοτρώνες στα πόδια σας , αιρετικούς θα σας πουν, θα σας πολεμήσουν, θα σας συκοφαντήσουν………

Από εκείνον τον χώρο θα ακούσετε να μιλανε και ζηλωτές χριστιανοί, θα κυκλοφορούν στον δρόμο με το δικό μου ευαγγέλιο, τα λόγια του Πατέρα Μου και τις εντολές του Μωυσεως, και θα πουν ‘’ έλα εδώ παιδί μου δείξε μου που λέει εδώ για το σφράγισμα ? τι φοβάσαι?



7

Ότι θα χάσης τον Χριστό ? αυτό δεν θα γίνει διότι ο Χριστός είναι μέσα σου, είναι όπως όταν πας στην τράπεζα δεν περνάς απο μηχάνημα για να μπεις ? δεν παραμένει ο Χριστός μέσα σου ? έτσι θα είναι και το τσιπακι , ο Χριστός θα παραμείνει μέσα σου ‘’

Και όταν ο κόσμος θα σφραγιστή τότε θα δείξουν τα πραγματικά δόντια τους, ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΩΓΜΟΣ αυτοί θα είναι οι ψευδοπροφήτες.

Αυτόν ( εκείνον τον καιρό) τον καιρό οι εκκλησίες θα σφραγιστούν και εσείς θα διωχθείτε, οι εκκλησίες θα φαίνονται απέξω κενά κτήρια, αλλά από μέσα θα είναι ζωντανά, δεν θα κλείσουν οι πόρτες αλλά θα αναγκάσουν τον κόσμο με αυτούς που θα είναι μέσα, να φεύγει από εκεί, θα σκανδαλίζεται ο κόσμος και θα λέει ‘’ όχι δεν πάω πλέον εκεί μέσα ‘’



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ……….



Θα βγουν και θα πουν ( οι ελλαδιτες ? ) στους Κύπριους ‘’ κάναμε λάθος, σας ζητούμε συγγνώμη ‘’

Μέσα από τα σπλάχνα σας εχθρεψατε , η Ελλάδα ( στις διαπραγματεύσεις ) πρόδωσε την Κύπρο πολύ σύντομα θα ζητήσουν ταπεινά συγγνώμη στην Κύπρο.

θα προηγηθούν τα γεγονότα στην Κύπρο και μετά θα έλθουν στην Ελλάδα

οι ψευτιές που θα ξεστομίσουν τελευταία θα είναι αβάσταχτες δεν θα υπάρξει προηγούμενο, μην τρελαθείτε όταν θα βγει η φήμη ότι υπάρχει ένα άλλο ευαγγέλιο που θα λέει άλλα μέσα. Όταν θα έλθει η ώρα να σας παρουσιάσουν το νέο ‘’ ευαγγέλιο ‘’ θα λέει ότι Ο Πατέρας Μου είχε πριν από εμένα έναν άλλον υιό και μετά από εμένα επίσης έναν άλλον και ότι Εγώ ήμουν έναν από τα πνεύματα που ηλθαν στην Γη και ότι υπάρχουν και άλλα.

Και πολλοί τυφλοί ( πνευματικά ) θα βγάλουν και πάλι τα μάτια τους

Έχετε ένα μεγάλο ναι και ένα μεγάλο όπλο ( που Εγώ δεν θέλω να πω όπλο γιατί εγω δεν λέω καν αυτήν την λέξη ) ένα μεγάλο θησαυρό του Πατέρα μου που είναι η Καινή Διαθήκη, χρησιμοποιήστε την γιατί οι καιροί είναι τόσο δύσκολοι.

Το ‘’ ευαγγέλιο ‘’ αυτό το νέο που θα βγάλουν μόνο ο Λόγος του Πατέρα Μου δεν θα είναι, θα μαζέψουν από εδώ και από εκεί διάφορες ψευτιές και θα το ονομάσουν βίβλο, θα εκπλαγείτε με αυτά που θα γράφει μέσα, εκεί θα με βγάλουν αιρετικό.

Ο κόσμος με αυτά που θα διαβάσει, γιατί όπως σας είπα θα βγάλουν και άλλον γιο του Πατέρα Μου και άλλον μετά από εμένα , θα ( ο κόσμος ) παρασυρθεί και θα παραπλανηθεί.

Θα βγουν οι πάστορες που είναι σχεδόν ίδιοι με τους παπικούς και μόνο μπουζούκια δεν θα βάλουν μέσα στις εκκλησίες για να παίξουν.

8

να μην τις λέτε αυτές εκκλησίες γιατί μολύνεται η λεξις, γιατί υπάρχει εκκλησία και εκκλησία, υπάρχει η έκκληση να είσαι με τον Θεό και η έκκληση για να είσαι με τον άλλο τον σατανα.



ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…..

Θα βρεθείτε μπροστά σε πολλές ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ, οι δυσκολίες θα είναι από τους ανθρώπους που θα παρουσιάσουν το ‘’ δήθεν ‘’ καινούργιο ευαγγέλιο στον κατάλληλο γι’αυτους χρόνο.

Τώρα δεν μπορεί να βγει ο κλώνος χωρίς να προηγηθούν μερικά γεγονότα, θα σας πουν ότι αυτοί έχουν την πραγματική Καινή Διαθήκη και με την βούλα από τον οικουμενισμό θα σας πουν ότι ήταν κάπου κρυμμένη ( στο Βατικανό ) και ότι αυτή είναι η γνήσια.

Η ώρα ήρθε, όσοι έχουν μάτια ας δουν και όσοι έχουν αυτιά ας ακούσουν, μιλήστε ανοιχτα στον κόσμο γιατί ήρθε η ώρα για να έλθουν οι ψευδοπροφήτες.

Θα ρίξουν κοτρώνες στα πόδια του Πατέρα Μου θα είναι τόσο πειστικοί όταν θα λένε

‘’ ορίστε αυτή είναι η καινή διαθήκη , υπήρχε και άλλος πριν τον χριστό και θα έλθει και άλλος μετά, αυτά τα είχαν κρύψει μέχρι τώρα ‘’



Οι πρώτοι που θα φαγωθούν μεταξύ τους θα είναι οι γερμανοί, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΣΠΛΑΧΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΠΕΦΕΥΧΘΗ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΥΡΗΝΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ

Και κράτη που πολύ τους αγάπησαν (τους γερμανούς ) πολύ θα τους μισήσουν θα κτυπήσει η Γερμανία και οικονομικά τους φίλους της

Η αιτία της μεγάλης θλίψεως είναι οι τράπεζες .

Την ώρα που θα με έχετε στην πλάτη, θα μάθετε για την πισωπλατια σας την ώρα της περιφοράς εκεί θα ακούσετε………. αλλά όμως εσείς μην φοβηθείτε, δεν πρόκειται να μπει αγκάθι στο πόδι σας γιατί τα αγκάθια τα έχω πάρει εγώ όλα στο κεφάλι Μου.

Αυτό που θα κάνουν, δηλαδή την πισωπλατια θα είναι αντίποινα για εσάς γι’αυτά που ζητάτε, για την χρηματική αποζημίωση, ειχανε σκοπό να κτυπήσουν μια άλλη χώρα που βρίσκεται στ αριστερά σας όμως αμέσως θα επιτεθούν εναντίων σας με τέτοια λύσσα που και το ίδιο το σκυλί που έχει την λύσσα θα ψοφήσει, επειδή ζητήσατε κάτι που δικαίως το ζητήσατε και δικαίως σας ανήκει.





9

ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…….

Να προετοιμάσετε τον κόσμο για κρίση ψυχής , όχι για την τσέπη διότι αυτήν την ράβουμε ενώ η ψυχή αν σχισθεί γεμίζει με μούχλα όπως το ψωμί, και δεν κολλαει.

Από εδώ και τώρα θα σταματήσουν οι χαμένες ψυχές να φεύγουν απο αυτοκτονίες, γιατι είναι η σφραγίδα του Πατέρα Μου , είναι και η θέληση του Πατέρα Μου και προπαντός η θέληση η δική Μου και όχι μόνο.

Σκεφτείτε παιδιά μου , αγαπημένες μου ψυχές, αδέλφια Μου, οικογένεια μου, όπως κάποτε έδειξα στην Μητέρα ‘’ ιδου ο Υιος Σου ‘’ φαντασθείτε ένα τραπέζι που δεν θα λείπει τίποτε, που θα είναι γεμάτο όπως εσείς ξέρετε και θα είναι γεμάτο από εδώ και πέρα, τέτοιο τραπέζι θα στρώσω Εγώ στην Ελλάδα

Όταν έχετε εσεις σφραγισμένη την ψυχή σας , θα την προσέχω Εγώ, μέσω των Αγγέλων Μου. Η ώρα Μου δεν είναι ούτε με το παλαιό ούτε με το νέο ( ημερολόγιο ) Εγώ λειτουργώ με την ώρα Του Πατέρα Μου, δεν λειτουργώ με ημερολόγιο, ΑΧΡΟΝΟΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ.

Όπως πονάτε για την ψυχή σας πονέστε περισσότερο για την άλλη ψυχή που θα βρείτε στον κόσμο, όπως Εγώ, που ανέβηκα στον σταυρό, πόνεσα περισσότερο για τις άλλες ψυχές παρά για την δική μου.

Όταν λέω ξεχάστε την δική σας ψυχή δεν λέω να μην την καλλιεργείτε με μετάνοια, εξομολόγηση και προσευχή και όταν μπαίνετε στην εκκλησία να την έχετε πάντοτε μαζί σας, όταν λέω πονέστε, έλεος να δείξετε για κάθε άλλη ψυχή όπως Εγώ.

Και να μην φανείτε σαν διδάσκαλοι, αλλά ως διδασκόμενοι, γιατί όταν ακούσετε τον άλλον να παραπονείται , να οργίζεται, να ζητεί έλεος, να μην τον διδάξετε αλλά να τον ακούσετε με υπομονή, να τον συμμερίζεστε, να μοιράζεστε το βάρος του και μετά να τον συμβουλεύετε.





ΟΥΡΑΝΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…….

Πόση αγάπη Έχω για σας όλους, πόση αγάπη Έχω για την χώρα Μου που έκτισε Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ, ΓΙ’ αυτό να την καλλιεργήσετε αυτήν την χώρα, να μην την εγκαταλείψετε, γιατί πολλοί θα την ψάχνουν αλλά θα είναι πολύ αργά.

Μην φύγετε από την πνοή Μου, θα φυσαω και θα χορταίνετε! Θα καλλιεργήσω με τα χέρια Μου τα χωράφια σας, θα πλουτίσω τις θάλασσες σας, τον χρυσό με τα πόδια θα τον πατάτε και τον αέρα που σας μολύνουν θα τον γεμίσω με καθαρό οξυγόνο.

Μην φύγετε παιδιά μου από την Μητέρα σας, που την έχετε εκεί κάτω, που εκλιπαρεί τον Πατέρα Μου και Εμένα , διότι μετά ( εάν έχετε φύγει από την Ελλάδα) δεν θα μπορεί να σας

10

βρει, όχι γιατί δεν θα μπορεί, αλλά επειδή όταν θα θέλει να σας φτάσει δεν θα αντέχει από την μεγάλη αγριότητα που θα βρει.

Θα ποναει η ψυχή Της τόσο πολύ, δεν θα αντέχει αυτό που θα δει ( στις άλλες χώρες) και θα γυρίζει πίσω από τα σύνορα

Μην αφήνετε τα παιδιά σας να φύγουν από την χώρα του Πατέρα Μου, σας υπόσχομαι Εγώ, Εγώ, Εγώ, με τα χέρια θα καλλιεργήσω την χώρα του Πατέρα Μου, σας λέω μιαν αλήθεια …

‘’ Η ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΜΕΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ‘’

Σας υπόσχομαι και μιαν άλλη αλήθεια …..

‘’ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΣΤΗΝ ΓΗ ‘’

Μέσα από αυτήν την αγριότητα που εσείς την προκαλείτε θα πέσει μια τέτοια ηρεμία που δεν θα έχετε με ποιον να τσακωθείτε !

Πολλοί Ηλίες θα περάσουν και πολλοί Παύλοι και πολλοί Ενώχ, που θα έλθουν με το πνεύμα τους σε ορισμένους ανθρώπους , μέχρι να έλθουν οι ίδιοι πραγματικως, Ο ΘΕΟΣ βρίσκει τις κατάλληλες στιγμές και ψυχές για να λειτουργήσουν προς δόξα Θεού. Τότε γίνεται μια αποστολική δουλειά αυτής της εποχής.

Πάντοτε πριν έλθω Εγώ προηγούνται οι πρόδρομοι Μου, αυτήν την εποχή θα μιλώ Εγώ με λαϊκούς και όχι με κληρικούς, γιατί τους κληρικούς δεν θα τους πιστεύουν λογω σκανδάλων,

Τον Π.Μιχαηλ τον νέον Άγιο πόσοι τον ήξεραν και πόσοι τον αμφισβητούσαν, έναν άνθρωπο που τον ζήσατε και δεν τον πιστέψατε πως θα αφήσω τέτοιο έργο στα χέρια

των κληρικών ?

γιατί ο κόσμος έχει γίνει δύσπιστος επειδή βλέπει αυτήν την στιγμή μια κεφαλη της εκκλησίας που έχει παρατήσει τον κόσμο Μου μέσα στο σκοτάδι.

Ο λαός μου δεν έχει πεινάσει για ένα κομμάτι ψωμί, για να είναι ζητιάνοι…… ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΝΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ! δεν γινανε οι δικοί Μου για ελεημοσύνη δική τους, γι’ αυτό σύντομα ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΡΩ ΟΛΑ

Όταν βλέπουν μια εκκλησία με τέτοιες αδυναμίες πως θα πιστέψει ο κόσμος ?

ΘΑ ΦΕΡΩ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΝΕΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ.

Κάποτε σας είπα ότι ( αυτοί ) θα αλλάξουν οι ενδυμασίες των ιερέων …ετοιμασθείτε.





11

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ……..

ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η 5η ΕΠΟΧΗ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΕΛΟΥΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΕΩΣ ΤΕΛΟΥΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΦΥΤΩΣΗ ΤΩΝ ΔΕΝΔΡΩΝ ΚΑΙ Η ΣΠΟΡΑ.

ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 5η ΕΠΟΧΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ, ΜΕΣΑ ΣΕ 35 ΗΜΕΡΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΙΑΤΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΗΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ



Πηγή email από GEWKWN



Το διαβάσαμε από το: ΑΝ ΞΕΡΑΤΕ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ! ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΡΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Κ’ ΠΛΕΟΝ ΜΕΓΑΛΗ …ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ. http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2018/07/blog-post_4648.html#ixzz5LsFJjUvv

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια