ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗΣ
Τον νέο της Τurboprop κινητήρα πρόκειται να δοκιμάσει επί μετασκευασμένου υπερελαφρου αεροσκάφους η εταιρεία ελληνικών συμφερόντων Stuttgart Engineering. Πρόκειται για τον κινητήρα STV-100TP με ισχύ 130 shp, ο οποίος στα τέλη του μήνα θα δοκιμαστεί υπό ρεαλιστικές συνθήκες από την εταιρεία.
Η Stuttgart Engineering, είναι μια νέα εταιρία υψηλής τεχνολογίας με έδρα τη Γερμάνια, η οποία δημιουργήθηκε από Έλληνες ιδιοκτήτες και μηχανικούς με σκοπό την δημιουργία τεχνολογικά καινοτόμων προϊόντων στο χώρο της αεροπορίας.
Η Ελληνικών συμφερόντων εταιρία αξιοποιεί την εμπειρία 40 και πλέον ετών στο χώρο της ανάπτυξης ελαφρών στροβιλοκινητήρων και αεροπορικών κατασκευών και ως ντεμπούτο της στην παγκόσμια αγορά ετοιμάζετε να παρουσιάσει ένα καινοτόμο κινητήρα Τurboprop STV-100TP, ο οποίος απευθύνεται στην αγορά των ελαφρών και υπερελαφρών αεροσκαφών, καθώς και στην αγορά των μεγάλου βάρους UAV.
Ο κινητήρας STV-100TP είναι το μοναδικό δείγμα στη κατηγορία αυτή και δίνει αρκετά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους αντίστοιχης ισχύος κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα πλεονεκτήματα αυτά είναι:
– Αποδεδειγμένα μεγαλύτερη αξιοπιστία έναντι των εμβολοφόρων
– Μεγαλύτερους ενδιάμεσους χρόνους συντήρησης
– Χαμηλότερο κόστος συντήρησης
–
Διπλό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου
– Υπερδιπλάσια επιχειρησιακή οροφή
– Μικρότερο από το μισό βάρος συγκριτικά με αντίστοιχους εμβολοφόρους
– Χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με τη διανυθείσα απόσταση και χρόνο λόγο της ικανότητας να ενσωματώνει συστήματά collective pitch propellers αξιοποιώντας τη σταθερή ροπή του σε όλο το φάσμα στροφών
– Λειτουργία σε ακραίες καιρικές συνθήκες
– Πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία αναυσης και διακοπής της λειτουργίας με αυτοματοποιημένες δικλίδες ασφαλείας.
– Συμβατότητα με όλα τα σύγχρονα συστήματά EFIS και Glass cockpits.
– Επιτρέπει τη δημιουργία νέων σχεδίων ελαφρών αεροσκαφών καθόσον και δημιουργία δικινητήριων ελαφρών αεροσκαφών ικανών να πετούν σε μεγάλα ύψη και
– Κόστος κτήσης αντίστοιχο με αυτό των εμβολοφόρων
Ο νέος κινητήρας STV-100TP βρίσκετε στο στάδιο προπαραγωγής, έχοντας ολοκληρώσει τις στατικές δοκιμές και αναμένετε εντός του τρέχοντος μήνα να αρχίσει τις πτητικές δοκιμές μέσω ενός ιδικά μετασκευασμένου υπερελαφρού αεροσκάφους.
Ο κινητήρας Τurboprop STV-100TP έχει μήκος 555 χιλιοστά, διάμετρο 280 χιλιοστά και βάρος μόλις 23 κιλά.
Ο κινητήρας αποδίδει 130 ίππους στις 2.400 στροφές το λεπτό, μπορεί να λειτουργεί σε ύψος μέχρι και 9.000 μέτρα (29.527 πόδια), ενώ η στατική κατανάλωση καυσίμου του TSV-100TP στο επίπεδο της θάλασσας είναι 27 λίτρα την ώρα και του λιπαντικού 145 γραμμάρια την ώρα.
Όσον αφορά το καύσιμο που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Ελληνικός κινητήρας είναι τύπου Jet A1, Κηροζίνη Αεροπορίας, απλή Κηροζίνη, Diesel, και Βιοκαύσιμο.
Ο TSV-100TP έχει το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία του διεθνώς, αφού είναι κατά 2/3 ελαφρότερος από τους υπάρχοντες διεθνώς κινητήρες.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές σε ολόκληρο τον κόσμο, από τα πλέον θερμές μέχρι και τις πλέον ψυχρές περιοχές του πλανήτη και χάρις στην σταθερή του ισχύ επιτρέπει την απογείωση των ελαφρών αεροσκαφών και αεροχημάτων ακόμη και από μικρούς σε μήκος διαδρόμους προσγείωσης/απογείωσης.
Η εταιρεία Stuttgart Engineering παράλληλα με την ανάπτυξη του STV-100TP εργάζεται για την ανάπτυξη και άλλων νέων κινητήρων Τurboprop διαφορετική ιπποδύναμης αποσκοπώντας στην κάλυψη των διεθνών αναγκών τόσο στον τομέα των υπερελαφρών αεροσκαφών όσο και στον τομέα των μεγάλου βάρους UAV.
viadiplomacy.grΓίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/123kyklopas
http://kyklwpas.blogspot.gr/
0 Σχόλια