«Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΘΑ ΦΛΕΓΕΤΑΙ – Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΜΙΛΗΣΕ»





Ο πόλεμος πλέον έρχεται θα φλέγεται το Αιγαίο, θα κοκκινίσει η θάλασσα, με πόνο αυτή τη στιγμή σας το λέω! Όλοι οι λαοί θα έρθουνε να πάρουν το μερτικό τους, γιατί όλοι τους πιστεύουνε πως είναι και δικό τους. Στον πόλεμο θα μπλέκονται με πρώτη την Τουρκία, γιατί αυτή το θέλησε να έχει τα πρωτεία.

Θέλησε από την Ελλάδα μας πολλά νησιά να πάρει, αλλά και ένα μικρό επεισόδιο, είναι έτοιμη να κάνει. Νομίζει ότι έχει δύναμη και πλάτες των μεγάλων, όμως θα την πουλήσουνε, γιατί δεν την αντέχουν άλλο. Μόλις στον πόλεμο εμπλακεί, αμέσως θα την φτάσουν, Ρώσοι, Κούρδοι, Αρμένιοι και θα την κομματιάσουν.

Δεν θα μπορέσει η δόλια αυτή η χώρα η μεγάλη, να μείνει όρθια για πολύ, γιατί θα έρθουν κι’ άλλοι. Μέσα στη λαίλαπα αυτή που όλο θα φουντώνει, θα έρχονται κι’ άλλοι λαοί απ’ όλη την Ευρώπη. Αλλοίμονο, τί έχει να δει και πώς να τ’ αντιμετωπίσει; Αδύνατον όμως είναι πια, πίσω για να γυρίσει…
Τότε θα ψάχνει για να βρει στρατό αλλού πού έχει, γρήγορα να τον πάρει από εκεί, στον πόλεμο να τρέξει. Έτσι η Κύπρος μας θα ελευθερωθεί, θα φύγουν οι εχθροί της, χωρίς χαρτιά και υπογραφή, η γη θα είναι δική της.
Η Ελλάδα από μακριά, μόνο, θα τους κοιτάζει, χωρίς καμιά συμμετοχή, τον Κύριο θα δοξάζει! Γιατί όλα αυτά τα χρονικά, όπου δεν είναι λίγα, όλοι οι λαοί την περιέζωσαν, και όλοι οι λαοί της πήραν…
Γι’ αυτό και είναι δίκαιο να ενεργήσουν οι νόμοι, όχι οι πολιτικοί, αλλά οι Θείοι νόμοι. Και να της δώσουν δίκαια το κάθε ένα κομμάτι και όλη η Ελλάδα να ενωθεί και Αυτοκρατορία να έχει.
Ο πόλεμος όμως αυτός δεν θα έχει ξαναγίνει, φρίκη, σφαγή και οδυρμός, στρατιώτης δεν θα μείνει… Θα γίνει ξεκαθάρισμα, η ήρα από το σιτάρι, θα ξεχωρίσω ο Θεός, το πρόβατο από το κριάρι.
Όταν τελειώσει ο πόλεμος χώρα δεν θα ‘χει μείνει, που να μην έχει τσακιστεί από πείνα, σπαραγμό και οδύνη. Μέσα από τον πόλεμο αυτό, κανείς δεν θα νικήσει και όποιος θα μπει μέσα σ’ αυτόν, πίσω δεν θα γυρίσει. Μη σας τρομάζουν όλα αυτά, γιατί έτσι πρέπει να γίνουν, ήρθε ο καιρός της λευτεριάς, και οι δίκαιοι θα μείνουν.

Όσοι κοντά μου έρχονται με ειλικρινή μετάνοια, θα βρίσκουν τον Πατέρα τους, θα φεύγουν από την ορφάνια. Κι ενώ όλοι γύρω τους θα νιώθουνε τη θλίψη, αντίθετα στα τέκνα μου, η χαρά δεν θα τους λείψει. Κλίνετε γόνυ τέκνα μου για να προφυλαχτείτε, γιατί έρχονται επτά πληγές, που στη χώρα σας θα δείτε.
Η μια θα φεύγει και η άλλη θα έρχεται και σεις πού θα κρυφτείτε; Θα είναι οι μέρες δύσκολες και όλα αυτά που θα δείτε. Όμως όσα παιδιά μου μ’ αγαπούν και έρχονται κοντά μου και πράττουν κάθε εντολή από το Ευαγγέλιό μου, τίποτε να μη φοβηθούν, ποτέ να μη δειλιάσουν, γιατί θα έχουν Πατέρα στοργικό και θαύματα θα χορτάσουν!
Κάνετε την Παράκληση όλοι της Παναγίας, γονατιστοί, με δάκρυα, και θα έχετε προστασία. Γιατί είναι η Υπέρμαχος και Στρατηγός συνάμα, και έχει τα χέρια ανοιχτά επάνω απ’ την Ελλάδα!
Και μόλις δει μετάνοια απ’ όλα τα παιδιά της, μαζί με τους Αρχάγγελους, τον Μέγα Ταξιάρχη, θα διώξουν όλους τους εχθρούς που ήρθαν να συλήσουν, κάθε Ιερό και Όσιο, αλλά και να σας αφανίσουν.

Γιατί επέτρεψα Εγώ και όχι οι μεγάλοι, ξένοι μέσα στη χώρα σας να γίνετε και σκλάβοι.
Διότι δεν αγαπούσατε ούτε το Θεό ούτε την πατρίδα, μόνο το χρήμα θέλατε και κάθε αμαρτία. Έχει όμως η χώρα αυτή πάρα πολλά διαμάντια, τέκνα δικά μου διαλεκτά, που έχασαν τα μονοπάτια… Και μέσα στο βούρκο έπεσαν και βρίσκονται θαμμένα, γι’ αυτό θα έρθουν οι πληγές, για να έρθουν σε Εμένα!
Για λίγο η Ελλάδα μας, ξέφραγο θα είναι αμπέλι, θα έρχονται όλοι οι εχθροί και ο κάθε ένας θα κάνει, ό,τι θέλει. Βία παντού και πανικός, αυτό πια θα σκορπάνε, γιατί έτσι πήραν εντολή, στους Χριστιανούς να ορμάνε. Δεν ξέρουν όμως όλοι αυτοί, πως έφτασε η ώρα, να γίνει ξεκαθάρισμα μέσα σ’ αυτή τη χώρα.
Γιατί αρκετά ανέχτηκα, μια τέτοια προδοσία, τα σχέδια τα ύπουλα από τους πολιτικούς, που έγινε η συμφωνία.
Τί και αν όλα τα πάρουνε; Τη γη, τη θάλασσα, ακόμα και τον αέρα; Σε λίγο όλοι θα φύγουνε και εσείς θα προσκυνάτε Εμένα. Μάθετε να προσεύχεστε στον αληθινό Θεό σας και μην προσκυνάτε πια, τον κάθε έναν εχθρό σας.
Εξομολόγηση καθαρή, μετάνοια, πίστη, ελπίδα, εκκλησιασμό κάθε Κυριακή και Θεία Κοινωνία. Κρατείστε καλά την πίστη σας, την ένδοξη πατρίδα, τα ήθη και τα έθιμα, τη γλώσσα, την ιστορία.
Το δόγμα, τα μυστήρια και όλες τις εντολές μου και τότε να είστε σίγουροι, πως θα εφαρμόσω όλες τις Θείες γραφές μου. Ό,τι σας έχω υποσχεθεί μέσα από τις προφητείες, ένα – ένα θα γίνονται, θα φεύγουν οι δυσκολίες. Σας δίνω Εγώ το χέρι Μου, ελάτε, σηκωθείτε. Βγάλτε το ένδυμα της σκλαβιάς, και Εμένα ενδυθείτε!
Είναι αληθινός ο Λόγος Μου και όσοι τον πιστέψουν, θα τους φωτίσω το μυαλό και σ’ Εμένα θα επιστρέψουν! Δεν θέλω άλλα να σας πω, μόνο να σας φροντίσω, και από το λήθαργο που βρίσκεστε, θέλω να σας ξυπνήσω. Θέλω να νιώσετε καλά τέκνα μου στην καρδιά σας, πως ο Χριστός και η Παναγιά, είμαστε πάντα κοντά σας! Αμήν!
ΠΗΓΗ
https://archangelosmichail.gr/η-γεροντισσα-απο-την-αττικη-μιλησε-ετ

anargyros61.blogspot.com

Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/123kyklopas

http://kyklwpas.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια