Γιατί «τρίβει» τα χέρια του ο Κίσινγκερ
Ο Μίκης Θεοδωράκης, σε μία δήλωσή του, στην οποία δεν δόθηκε η δέουσα σημασία, έκανε λόγο για επιβολή του «Μαδουρισμού» στην χώρα μας.
«Ο Μαδουρισμός είναι η καινούρια έμπρακτη τακτική για την διαιώνιση της κυβερνητικής εξουσίας με «νόμιμα» μέσα», ανέφερε χαρακτηριστικά.Με «νόμιμα μέσα» επιχειρείται να αλλάξει η χώρα και η προσοχή όλων να επικεντρώνεται στα οικονομικά προβλήματα και στην ανάγκη εξεύρεσης χρημάτων.
Ταυτόχρονα επιχειρείται το μεγαλύτερο έγκλημα κατά του ελλαδικού Ελληνισμού: ο αφελληνισμός του, έτσι ακριβώς όπως το είχε σχεδιάσει ή ισχυρίστηκε πως έχει σχεδιάσει, ο Χένρι Κίσινγκερ με την περιβόητη τότε δήλωσή του περί «χτυπήματος» στην ελληνική ιστορία, γλώσσα και πίστη.
Κάποιοι από την επιστημονική κοινότητα της χώρας αντιστέκονται, ωστόσο τα «νόμιμα μέσα» που χρησιμοποιεί η κυβέρνηση είναι ισχυρά.
>Κάνουν λόγο για ανιστόρητες απόψεις των συμβούλων του υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, στους οποίους ανέθεσε την αναμόρφωση των σχολικών βιβλίων της Ιστορίας.
Οι θέσεις των ιστορικών του ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ άλλων, περί «των σφαγών του ελληνικού στρατού στη Σμύρνη το 1922», των ιστορικών «μύθων των Ελλήνων στην Επανάσταση του 1821», αλλά και της μη αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Ποντίων προκαλούν έντονες αντιδράσεις από συναδέλφους τους, οι οποίοι δεν διστάζουν μάλιστα να μιλούν ανοιχτά για «τουρκολάγνους» και «αγράμματους».
Αλώστε ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία Αντώνης Λιάκος έχει ξεκαθαρίσει ότι το ζητούμενο δεν είναι η εθνική αλλά η ιστορική συνείδηση.
Σε αυτό το πνεύμα, ο καθηγητής Ιστορίας της Εκπαίδευσης Χάρης Αθανασιάδης, ο οποίος έχει αναλάβει την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και είναι μέλος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, ζητά από εδώ και στο εξής μια ελαστική εθνική ταυτότητα για τα Ελληνόπουλα, δίνοντας διαλέξεις για τον «τοκογλύφο» στρατηγό Μακρυγιάννη και γράφοντας για την «εθνικίστρια» Πηνελόπη Δέλτα.
Ο πανεπιστημιακός Πολυμέρης Βόγλης, ο οποίος επίσης συμβουλεύει τον κ. Γαβρόγλου, αποδίδει σε «δυσανεξία της ελληνικής κοινωνίας» την μη αναγνώριση των Σκοπίων με το όνομα «Μακεδονία» από τη χώρα μας, επικεντρώνει την ιστορική του συμβολή στη διδασκαλία του Εμφυλίου στις σχολικές αίθουσες, αποκαλώντας τον ως τη «μοναδική επανάσταση στην Ελλάδα του 20ού αιώνα» και ταξινομώντας τα Δεκεμβριανά στις «επαναστατικές στιγμές» των Ελλήνων.
Τότε που χρησιμοποιήθηκαν οι Αριστεροί, μη ικανοποιημένοι από το μοίρασμα της «πίτας» στην εξουσία» για να ξεκινήσουν τον Εμφύλιο προκειμένου να αποδεκατιστούν , όσοι Έλληνες γλύτωσαν στην Κατοχή.
Ιστορικοί μίλησαν στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» για τις αντιδράσεις τους.
Θα μπορεί κάποιος αργότερα να εκφράζει την αντίρρησή του εμπρός στα «νόμιμα μέσα» της κυβέρνησης»;
Θα μπορούμε να δηλώνουμε Έλληνες ή θα θεωρείται «μη νόμιμο»;
Η δήλωση του Μίκη Θεοδωράκη έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία από όσο νομίζουμε.
Διαβάζουμε στην εφημερίδα:
Ο καθηγητής Ιστορίας Νέου Ελληνισμού στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Κωνσταντίνος Φωτιάδης, μιλώντας στο «ΘΕΜΑ» παίρνει θέση και οριοθετεί την κεντρική βάση της ιστορικής διαφωνίας με τους συμβούλους του κ. Γαβρόγλου αναφέροντας: «Εγώ ξέρω ότι από τα ομηρικά χρόνια μέχρι σήμερα τη θάλασσα τη λένε θάλασσα, τον ήλιο τον λένε ήλιο και τη γη τη λένε γη. Αυτές οι θεωρίες περί ασυνέχειας της Ελληνικής Ιστορίας είναι στα μυαλά θολών ανθρώπων και ιστορικών. Δεν έχουν ξεκάθαρη ιστορική παιδεία οι άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει συνέχεια της ελληνικής ιστορίας από εκείνα τα χρόνια μέχρι σήμερα. Δεν έχει μέλλον αυτή η προσπάθεια αλλαγής της Ιστορίας στα σχολικά βιβλία. Θα φάνε τα μούτρα τους πολύ σύντομα. Αυτά που λένε για την Επανάσταση του 1821 είναι αστεία. Οτι δεν υπήρχε Ζάλογγος; Υπάρχουν τα επίσημα έγγραφα του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν μια καινούρια φιλοσοφία. Νομίζουν ότι θα γίνουν μοντέρνοι και Ευρωπαίοι. Αναρωτιέμαι, όμως, αξιοποιούν σωστά τις πηγές; Οι θεωρίες τους στηρίζονται σε ιστορικές πηγές; Για παράδειγμα, η κυρία Μαρία Ρεπούση δεν είναι ιστορικός. Ο κ. Χάρης Αθανασιάδης Ιστορία της Εκπαίδευσης έχει κάνει και ανήκει στην ίδια ομάδα με την κυρία Ρεπούση». Ο κ. Φωτιάδης, ο οποίος έχει συγγράψει 25 βιβλία για τη Γενοκτονία των Ποντίων, είναι ιδιαίτερα καυστικός σχολιάζοντας την άποψη που έχει διατυπώσει ο κ. Αθανασιάδης περί εθνοκάθαρσης και όχι Γενοκτονίας των Ποντίων. «Στο θέμα της Γενοκτονίας των Ποντίων, όταν στο πλευρό μας έχουμε την Αριστερά της Τουρκίας δεν μας χρειάζεται η Αριστερά της Ελλάδας. Οσοι στο υπουργείο Παιδείας μιλούν για “εθνοκάθαρση των Ποντίων” παίζουν το παιχνίδι της Τουρκίας – διότι με την εθνοκάθαρση δεν μπορείς να προσφύγεις στα διεθνή δικαστήρια ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Είναι τουρκολάγνοι. Δεν μπορεί να μας στηρίζουν οι κορυφαίοι αριστεροί διανοούμενοι στην Τουρκία και εμείς να λέμε τέτοια πράγματα. Ο ελληνικός λαός πρέπει να δει ποιοι θα εκπαιδεύουν τους δασκάλους και τους καθηγητές των παιδιών του. Δεν μπορεί να λένε ότι δεν έγινε γενοκτονία στον Πόντο. Ο παππούς μου είχε 6 αδέρφια, σκοτώθηκαν τα 5 και ήρθε μόνος αυτός. Φαντάζεστε πόσα άτομα θα ήταν η δική μου οικογένεια εάν ζούσαν αυτοί οι συγγενείς μου;».
«Αγράμματοι» ιστορικοί
Αιχμηρή είναι και η τοποθέτηση του πρώην πρύτανη του Παντείου Πανεπιστημίου, καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης Γιώργου Κοντογιώργη, ο οποίος μιλά για «αγράμματους» ιστορικούς: «Οι άνθρωποι αυτοί είναι από αγράμματοι έως ιδεολογικά εθελόδουλοι. Δηλαδή δεν έχουν επίγνωση του τι σημαίνει συνέχεια ή ασυνέχεια της Ιστορίας. Παπαγαλίζουν κάποια πράγματα που λένε οι Δυτικοί, οι οποίοι δεν είχαν συνέχεια στην Ιστορία τους διότι γεννήθηκαν ως νέα έθνη τον 18ο-19ο αιώνα. Το κυριότερο, όμως, είναι ότι προπαγανδίζουν τη δυτική εκδοχή της ασυνέχειας του Ελληνισμού επειδή η Δύση ήθελε να βγάλει στην άκρη την ελληνική συνέχεια, δηλαδή το Βυζάντιο και τον νεότερο Ελληνισμό, για να οικειοποιηθεί η ίδια την αρχαιότητα. Θέλουν να αλλάξουν τον λαό και αν μπορούσαν να τον αλλάξουν, θα τον άλλαζαν. Δεν στέκονται ιστορικά αυτές οι απόψεις και είναι βαθιά αντιδραστική η αντίληψη ότι δεν υπάρχει ελληνική συνέχεια». Ο κ. Κοντογιώργης τονίζει ότι «αφού κυβερνούν αυτοί που θέλουν να αλλάξουν τα βιβλία της Ιστορίας, τελικά θα το πράξουν. Σημειώστε όμως το εξής, για να αλλάξουν την Ιστορία χρειάζονται δύο πράγματα: να αλλάξουν τον λαό και να καταργήσουν τις πηγές της Ιστορίας, να καταργήσουν τον ελληνικό λαό, να μην ονειρεύεται το παρελθόν του».
«Ηλεκτρολόγοι»
Από την πλευρά του, ο ιστορικός-συγγραφέας Σαράντος Καργάκος σημειώνει: «Μπορεί να αλλάξουν τα φώτα της Ιστορίας οι διάφοροι “ηλεκτρολόγοι” του υπουργείου Παιδείας, αλλά η Ιστορία (το τι ακριβώς έγινε) δεν αλλάζει.
Το πιθανότερο είναι μέχρι να γραφτούν οι τάχα νέες Ιστορίες να έχει αλλάξει ο υπουργός και οι “ηλεκτρολόγοι” του, οι οποίοι δεν θέλουν να φωτίσουν αλλά να συσκοτίσουν. Καταργούν ουσιαστικά την Αρχαία και Μεσαιωνική Ιστορία μας, με την οποία μπορούμε να προβληθούμε σε παγκόσμια κλίμακα, υποβαθμίζουν το ’21 και μεταφέρουν το ιστορικό προτσές στα τελευταία χρόνια, χρόνια διχασμών και εμφυλίων πολέμων, για να σπαρεί καινούριο μίσος στη νέα γενιά. Το μάθημα της Ιστορίας να γίνει μάθημα όχι για ενότητα αλλά για διχασμό. Σε μια εποχή ειδικά όπου οι απειλές εναντίον της χώρας μας είναι προ των πυλών».
Ο κ. Καργάκος, ο οποίος την προσεχή Τετάρτη παρουσιάζει το 100ό βιβλίο του, με τίτλο «Ολυμπιάδα – Βίος και πολιτεία της μητέρας του Μεγάλου Αλεξάνδρου», με τη σειρά του εστιάζει στο «βασικό πρόβλημα αυτών των ιστορικών, που είναι να καταρρίψουν την ιστορική συνέχεια των Ελλήνων. Ομως όλοι οι αγωνιστές στα απομνημονεύματά τους έγραψαν, αλλά προπαντός στη συνείδησή τους ένιωθαν ότι συνεχίζουν την ιστορία των αρχαίων Ελλήνων. Ο υπόδουλος ραγιάς γαλουχήθηκε με τη φυλλάδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, που είχε κάνει 25 εκδόσεις μέσα στην Τουρκοκρατία, νιώθοντας ότι αποτελεί συνέχεια ενός κόσμου που έζησε στο παρελθόν. Οι “ηλεκτρολόγοι” του υπουργείου Παιδείας θέλουν να σπάσουν αυτή τη συνέχεια και όταν σπάσει αυτή η συνέχεια, τότε η Ελλάδα θα γίνει θυγατρική εταιρεία της Γαλλικής Επανάστασης. Οτι ουσιαστικά ο ιστορικός βίος του ελληνικού κόσμου αρχίζει από τη Γαλλική Επανάσταση και εδώ. Αφού είμαστε πνευματικά εξαρτήματα της Ευρώπης, άρα θα πρέπει να είμαστε και πολιτικά και οικονομικά εξαρτήματα».
«Στρατηγική αποεθνικοποίησης»
Για συντονισμένο σχέδιο από μια συγκεκριμένη ομάδα επιστημόνων που ως στόχο έχει την πλήρη αλλαγή της Ιστορίας κάνει λόγο ο συγγραφέας και επικεφαλής της Κινήματος Αρδην Γιώργος Καραμπελιάς: «Πρόκειται για ομάδα που έχει συνέχεια και η οποία τα τελευταία χρόνια δουλεύει προς μία κατεύθυνση. Επιχειρούν να αλλάξουν την Ελληνική Ιστορία και την εκπαίδευση ώστε να πάψει να είναι εθνικιστική, όπως την εννοούν, δηλαδή να έχει οποιαδήποτε πατριωτική αναφορά και να γίνει πολυπολιτισμική. Να μην έχει κεντρική αναφορά σε εθνική ταυτότητα. Δεν μιλάμε για απλή επιτροπή του υπουργείου Παιδείας, αλλά για μια συνολική αντίληψη που εκπορεύεται κεντρικά από την κορυφή της κυβέρνησης και εφαρμόζεται με μία διπλή τακτική. Από τη μία πλευρά να περάσουμε αυτά τα πράγματα σήμερα, που οι άνθρωποι βρίσκονται σε κατατονία και κατάθλιψη, και άρα εύκολα μπορούμε να περνάμε διάφορα τέτοια και από την άλλη να παρουσιάσουμε και μια αριστεροσύνη σε όσους μας κριτικάρουν για τα ξεπουλήματα που κάνουμε στο πεδίο της πολιτικής και της οικονομίας. Αριστεροσύνη στον αντιπατριωτισμό, στην άρνηση της εθνικής ταυτότητας και της θρησκείας. Το θέμα της αλλαγής των βιβλίων της Ιστορίας εντάσσεται σε μια συνολική στρατηγική, αυτή της αποεθνικοποίησης της χώρας και της μεταβολής της σε πολυπολιτισμική κοινότητα χωρίς κεντρική ταυτότητα».
el.gr
Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/123kyklopas
http://kyklwpas.blogspot.gr/
http://kyklwpas.blogspot.gr/
0 Σχόλια