Όσο το κόστος ενός LEOPARD 2 θα αποκτήσουν οι Γερμανοί ή Νοτιοαφρικανοί την Ελληνική Βιομηχανία Οχημάτων «ΕΛΒΟ»…
Πόσοι από εμάς είναι υπερήφανοι για αυτήν εδώ την Κατάντια ;
Στο πλαίσιο του διεθνούς πλειοδοτικού διαγωνισμού για την πώληση των παγίων της βιομηχανίας, που βρίσκεται εδώ και τρία χρόνια σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον ο ισχυρός γερμανικός όμιλος Krause-Maffei Wegmann (KMW) -«γνώριμος» της ΕΛΒΟ από τη συνεργασία τους στο πρόγραμμα συμπαραγωγής των αρμάτων μάχης LEOPARD 2-, καθώς και η ανερχόμενη Paramount Group από τη Νότια Αφρική.
Αύριο, Δευτέρα, αναμένεται να ανοίξουν οι πρώτοι από τους δύο φακέλους που κατέθεσαν οι ενδιαφερόμενοι, αυτοί που αφορούν τα πιστοποιητικά και τα νομιμοποιητικά έγγραφα, και τις επόμενες 15 ημέρες προβλέπεται να ανοίξουν και οι δεύτεροι, που αφορούν τις οικονομικές προσφορές.
Αφετηρία τα 10 εκατ. ευρώ
Η τιμή εκκίνησης έχει οριστεί στα 10 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει κτιριακές εγκαταστάσεις, οικόπεδα, εξοπλισμό, σήματα κατοχυρωμένα δικαιώματα, άδειες και πατέντες, ενώ, όπως έχουν δηλώσει κυβερνητικά στελέχη κριτήριο για την επιλογή του επενδυτή θα είναι όχι μόνο το ύψος της οικονομικής προσφοράς, αλλά και το business plan που θα παρουσιάσει για την ανάπτυξη της βιομηχανίας.
Από την πλευρά τους, οι 336 εναπομείναντες εργαζόμενοι, που ξεκίνησαν απεργιακές κινητοποιήσεις καταγγέλλοντας αρχικά «ξεπούλημα» της αμυντικής βιομηχανίας της χώρας -με το επιχείρημα πως η τιμή εκκίνησης αντιστοιχεί στο κόστος ενός LEOPARD-, επικεντρώνουν τώρα τις διεκδικήσεις τους στη διασφάλιση του συνόλου των θέσεων εργασίας και στην ανάπτυξη της επιχείρησης.
«Εφόσον φτάσαμε ως εδώ, υπό την πίεση της τρόικας και των δανειστών, ζητάμε να διασφαλιστεί πως αυτός που θα πάρει την εταιρεία πρέπει να έχει ένα σχέδιο ανάπτυξης που θα φέρει δουλειά και θα την μεγαλώσει, δεν θα την μικρύνει», είπε στην «Οικονομία» ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΕΛΒΟ, Θόδωρος Αλιόγκας, και προσέθεσε:
«Το ότι υπάρχει ενδιαφέρον από δύο μεγάλους ομίλους-κολοσσούς αποδεικνύει ότι κάτι καλό υπάρχει εδώ, που μπορεί να αναπτυχθεί και να δώσει κέρδη.
Να σκεφτούμε οτι μόλις πριν ΑΠΟ τρία χρόνια δούλευαν στην Εταιρία 1450 εργαζόμενοι και είχε στα σκαριά μια παραγγελία 300 οχημάτων τύπου Hamer… Άντε τώρα να συγκριθούμε με τους Τούρκους !
πηγη
Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook:
https://www.facebook.com/123kyklopas
http://kyklwpas.blogspot.gr/
1 Σχόλια
greece: why t berd?
ΑπάντησηΔιαγραφή