ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΜΥΝΗΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ






Αξιοτιμοι κ.κ ειμαι ενας νομοταγης φορολογουμενος Ελληνας πολιτης , που εκπληρωνω στο ακεραιο ολες μου τις υποχρεωσεις προς το Ελληνικο κρατος . Καθημερινα , σχεδον καθημερινα ,
παρατηρω στον ουρανο καποια αεροσκαφη που αφηνουν πισω τους καποιες ουρες , χημικες ουρες , οι οποιες σιγα σιγα απλωνουν και εντος καποιων ωρων ενα καταγαλανος ουρανος μετατρεπεται σε γκριζο ουρανο . Προσωπικα το εχω ψαξει αρκετα το θεμα και εχω βγαλει τα συμπερασματα μου . Καποιοι με θεωρουν γραφικο , συνομωσιολογο και πολλα αλλα .


Λενε καποιες αρχες οτι οι ψεκασμοι γινονται για καλυτερες τηλεπικοινωνιες , για το συστημα HAARP, γεωμηχανικη , υπερθερμανση πλανητη κ.α. Εγω ομως θετω το εξης απλο ερωτημα : Ποιοι ειναι ΑΥΤΟΙ και με ποιοι δικαιωμα μου στερουν τον γαλανο ουρανο με το ετσι θελω ; εναν γαλανο ουρανο , οταν τον μετατρεπης σε γκριζο με χημικες ουσιες τοτε εγειρονται κι αλλα θεματα οπως , μειωση του ηλιακου φωτος προς τη γη , με οτι αυτο συνεπαγεται για την ιδια την ζωη στον πλανητη , πιθανη παρεμποδιση φυσικων φαινομενων οπως εξελιξη του καιρου , βροχες κτλ.

Εχω διαπιστωση μετα απο ερευνα οτι αυτες οι χημικες ουρες μεσα τους εχουν μικροσωματιδια ΒΑΡΕΩΝ ΜΕΤΑΛΩΝ κυριως ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ , ακομη και καρκινοιους , και ιους της ΓΡΙΠΠΗΣ , ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΥΣ …..
Καποιοι κυριως γιατροι , λενε οτι ψεκαζουν ιωσεις για να πουλανε φαρμακα . Το τι προκαλουν τα βαρεα μεταλα στον οργανισμο το ξερουμε εδω και χρονια απο την επιστημη , καρκινους , βλαβες του κεντρικου νευρικου συστηματος και αλλα πολλα ….

Ακομη και πρωην αρχηγος του FBI τα λεει αυτα μπροστα στην καμερα , βοα ολο το διαδικτυο . Εδω λοιπον , εχουμε τον γνωστο ελεφαντα στο σαλονι και ολοι κανουν οτι δεν τον βλεπουν , δεν ανοιγει μυτη ..Μετα απο ολα αυτα εγω θεωρω οτι ΟΛΑ ΑΥΤΑ , ειναι αληθεια και επειδη αδυνατω να τα αποδειξω μονος μου η να εμποδισω – καταριψω αυτα τα αεροσκαφη , απαιτω απο ΕΣΑΣ που κυβερνατε και εχετε την δυναμη , που εμεις σας δωσαμε ,να μου απαντησετε στα εξης ερωτηματα :

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ;
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΩΝ;
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΩΝ ;
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΡΕΣ ;

Κατ εμε ειστε υποχρεωμενοι να τα γνωριζετε ολα αυτα και να τα ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΕΤΕ . Γιατι κ υπουργε αμυνης δεν στελνετε δυο F-16 να κατεβασουν αυτα τα αεροσκαφη , να καλεσετε τα καναλια και να εξηγησουν οι κυριοι πιλοτοι τι ψεκαζουν πανω απο τα κεφαλια μας , ωστε να μαθει ο ελληνικος λαος απο πρωτο χερι τι συμβαινει ; οσο δεν γινετε αυτο , εγω παιρνω το ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να θεωρω οτι ολα αυτα γινονται με σκοπο την σωματικη μου βλαβη και οτι ΕΣΕΙΣ που εμεις σας δωσαμε την εξουσια εστω και μειοψηφικα, τα ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ….

Περιμενω απαντησεις , γιατι εδω προκειται για την ζωη μου την ζωη ολων μας , που καποιοι θετουν σε αμεσο κινδυνο …. Αυτη την επιστολη την εγραψα οσο πιο απλοποιημενα μπορουσα για να γινη κατανοητη απο το ευρυ κοινο. Πολλοι φιλοι μου , μου ειπαν να μη γραψω αυτην επιστολη γιατι λενε , ελα τωρα αδερφε μου που θα βρης ακρη μαυτους τους προδοτες , νεοταξιτες , πουλημενους κι αλλα πολλα κοσμητικα επιθετα .. Δεν πειραζει , εγω αφουγκραζουμε παντα το ΜΕΣΑ ΜΟΥ , κι ας ειμαι μονος μου… να παλευω εναντια στον ωκεανο της εξουσιας ….

Με εκτιμηση

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Φ. ΣΟΥΦΗΣ – ΧΕΙΡ. ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ – ΑΛΙΑΡΤΟΣ

( ΥΓ : ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ )

http://katohika.gr/ellada/anoixti-epistoli-pros-ton-k-ipourgo-aminis-tin-vouli-ton-ellinon-tin-kivernisi-kai-ton-k-prothipourgo-tis-ellados/


Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/123kyklopas

http://kyklwpas.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια