Ήταν το 2000, όταν το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω διαφημιστικού σποτ μας ενημέρωνε για το νέο μας νόμισμα, που θα κυκλοφορούσε δύο χρόνια αργότερα.
Η διαφήμιση μας διαβεβαίωνε για τον μακροχρόνιο σχεδιασμό της νομισματικής ένωσης, ενώ μας υποσχόταν ανάπτυξη και σταθερότητα...
Σήμερα, 15 ολόκληρα χρόνια μετά, η πραγματικότητα καθιστά τη διαφήμιση ως παραπλανητική, καθώς το... «σίγουρο μέλλον» που ευαγγελίζεται απέχει έτη φωτός από την καθημερινότητα των πολιτών...
Πηγή: http://lougantina.blogspot.gr/2015/07/2000.html
http://www.eleysis-ellinwn.gr/el/articles/epikairotita/oikonomia/diafimisi_tou_2000_gia_to_euro_aanaptuxi_sta8erotita_kai_sigouro_mellona
_binteo.html
http://kyklwpas.blogspot.gr/
0 Σχόλια