ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ: Αυτή η είναι η Digea που μας επέβαλαν…




«Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω κατι που συνέβη σήμερα το πρωι.Καθώς πήγα να ανοίξω την τηλεόραση (που εχει κάρτα αντί αποκωδικοποιητή) που έχω στο σαλόνι για να δει η κόρη μου παιδικά βλέπω νερά σε διαφορά χρωματα, λεω μπα η τηλεόραση χάλασε με την κακοκαιρία ομως για να το διασταυρώσω πηγα και άνοιξα και την άλλη που εχω δούλευε κανονικά με τον αποκωδικοποιητή. Τι να κανω; Παίρνω τηλέφωνο σε τεχνικό μου λενε μόνιτορ.….

Οκ λέω και την πηγαίνω για φτιαξιμο. Ο τεχνικος εκει μου λεει μάλλον η κάρτα (που εχω αντι αποκωδικοποιητή) εχει πρόβλημα απο την κακοκαιρία βεβαια σήμερα του ειχαν παει εκατό τετοιες καταστάσεις(στην περιοχή των δυτικων προαστείων) μεχρι που ανακαλύπτει ο τεχνικός οτι η digea εκανε αναβάθμιση τα ξημερώματα χωρίς να ενημερώσουν κανέναν (τους ιδιοκτήτες που ειχαν κάρτες στις συσκευές τους), βεβαια πήρα στην digea τηλέφωνο να δω αν αληθεύει αυτο που μου λεει ο τεχνικος (και που βεβαια κοστίζει η κλήση ανα λεπτο ειναι0,63€) και εκεί με θράσος μου λενε οτι ναι γινεται αναβάθμιση και προσπαθούν να την τελειώσουν γρήγορα (μεχρι τωρα που γραφώ δεν έχουν κανει τιποτα δεν δουλευει).

Αυτή ειναι η digea που μας την επέβαλαν για ψηφιακή τηλεοραση..ενώ δεν έχουμε τα βασικά το 2014»

Αναγνώστης

http://www.makeleio.gr/?p=209278

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια