Το τερμάτισε ο Θ.Πάγκαλος: «Ας λέγοντα τα Σκόπια όπως θέλουν, Αθήνα, Σπάρτη, Μακεδονία» – «Ο λαός λέει μα@@@@ες – Δεν μπορεί να γίνει δημοψήφισμα» (βίντεο)






Το τερμάτισε ο Θεόδωρος Πάγκαλος.

Ο άνθρωπος πώς ευθύνεται για την δημιουργία «γκρίζων ζωνών» στο Αιγαίο με τους χειρισμούς του, όπως και του Σημίτη στην κρίση των Ιμίων και παρέδωσε τον Οτσαλάν στους Τούρκους, ο «όλοι μαζί τα φάγαμε» χτυπάει σήμερα για το θέμα της ονομασίας των Σκοπίων.


«Τα Σκόπια ας λέγονται Αθήνα ή Σπάρτη, εμένα όταν μου εμφάνισε το θέμα το 1992 ο Σαμαράς η απάντηση μου ήταν να ονομαστούν όπως θέλουν». Αυτό δήλωσε το πρωί της Τρίτης ο πρώην υπουργός Εξωτερικών Θεόδωρος Πάγκαλος προσθέτοντας ότι «είναι τιμή να μας αντιγράφουν».


«Είναι τιμή μας να αντιγράφουν τον Μέγα Αλέξανδρο» συμπλήρωσε ο κ. Πάγκαλος χαρακτηρίζοντας πολύ σωστή τη θέση Ντιμιτρόφ ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει αποκλειστικότητα στο όρο Μακεδονία. «Οι αντιδράσεις προέρχονται από κόμπλεξ που έχουν όλοι οι ύποπτοι κύκλοι» πρόσθεσε ο πρώην υπουργός, λέγοντας επί της ουσίας πώς και η Ελλάδα δεν θα πρέπει να ονομάζει την Μακεδονία, Μακεδονία.


Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο δημοψηφίσματος και το δικαίωμα του λαού να εκφραστεί ο Θεόδωρος Πάγκαλος παρατήρησε ότι «600.000 ψήφισαν τον Σώρρα, μη μου λέτε για λάο. Ο καθένας που λέει μ@@@ιες λέει ο λαός. Ένας λαός ηλιθίων δεν μπορεί να κάνει δημοψήφισμα που θέλει ο Καμμένος».

Χαρακτήρισε, επίσης, «παραμύθι» το αφήγημα της κυβέρνησης για έξοδο από το μνημόνιο ενώ επέμεινε στη φράση του «όλοι μαζί τα φάγαμε». «Γιατί εγώ είμαι προφήτης λέω πολύ έγκαιρα πράγματα που περνάει ο χρόνος και δικαιώνομαι στην πράξη» κατέληξε ο πρώην υπουργός.

https://www.pentapostagma.gr/2018/01/%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CE%BF-%CE%B8-%CF%80%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%82-%CE%BB%CE%AD%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CF%84.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια