Σάλος στην παγκόσμια αγορά – Άρχισε το ντόμινο των αποκαλύψεων;




Μετά τη VW παραποίησε αποτελέσματα δοκιμών ρύπων και η…

Άρωμα από το πρόσφατο σκάνδαλο της Volkswagen φέρνει νέα ελβετική μελέτη, σύμφωνα με την οποία τα μοντέλα minivan Renault Espace απελευθερώνουν τοξικές εκπομπές ντίζελ 25 φορές υψηλότερα από το νόμιμο όριο.

Τα Espace φέρονται να απελευθερώνουν τις εκπομπές, παρά το γεγονός ότι οι δοκιμές τους πέρασαν τον έλεγχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μία υπόθεση που θυμίζει το πρόσφατο σκάνδαλο Volkswagen.

Η γερμανική περιβαλλοντική ομάδα DUH, η οποία ανέθεσε τη νέα μελέτη, πιστεύει ότι οι επίσημες δοκιμές ενδέχεται να πραγματοποιήθηκαν με τη λειτουργία του κινητήρα σε εξωπραγματικά χαμηλές θερμοκρασίες.

Σε επίσημη δήλωσή της, η Renault ανακοίνωσε ότι αμφισβητεί τα πορίσματα της μελέτης.
Σε λειτουργία με θερμό κινητήρα, ένα Espace 1,6 λίτρων τελευταίας γενιάς ντίζελ Euro 6 εξέπεμψε έως και 2,06 γραμμάρια οξειδίων του αζώτου ανά χιλιόμετρο, αναφέρει η έκθεση.

Αυτή η εκπομπή είναι περισσότερο από 25 φορές πάνω από το όριο της Ε.Ε. Το όχημα βρέθηκε να τηρεί το νόμιμο όριο των 80 χιλιοστογράμμων ανά χιλιόμετρο μόνο με κρύο κινητήρα και μετά από «ειδική προ-ρύθμιση».

«Είναι απίστευτο το γεγονός ότι τα λεγόμενα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα οχήματα που βλάπτουν τον αέρα που αναπνέουμε με αυτόν τον τρόπο βρίσκονται σήμερα στο δρόμο», δήλωσε ο Άξελ Φρίντριχ της DUH. «Η Ευρώπη χρειάζεται μια ολοκληρωμένη αναδιοργάνωση του συστήματος, στο οποίο θα είναι ενσωματωμένοι υποχρεωτικοί τακτικοί έλεγχοι στο δρόμο», πρόσθεσε.

Το σκάνδαλο Volkswagen έχει φέρει στο προσκήνιο ένα ευρύτερο σχέδιο νομικής χειραγώγησης των δοκιμών που φτάνει ή και ξεπερνά τα όρια της εξαπάτησης.

Οι κανόνες της ΕΕ σήμερα αναγνωρίζονται ως ανεπαρκείς ακόμη και από κατασκευαστές, όπως η Peugeot.
Οι προσπάθειες από τους ρυθμιστικούς φορείς της ΕΕ να εισάγουν μόνο μετρήσεις εκπομπών σε πραγματικές συνθήκες συνάντησαν σθεναρή αντίδραση τον περασμένο μήνα, μετά από πιέσεις κυρίως γερμανικών συμφερόντων.

Εξάλλου, η Volkswagen έχει παραδεχθεί ότι τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Ευρώπη που είναι εξοπλισμένα με κινητήρες ντίζελ 1.6 λίτρων θα χρειαστούν αλλαγές για να απενεργοποιηθούν οι συσκευές εξαπάτησης εκπομπών που είχαν εγκατασταθεί ως μέρος του συστήματός τους.

http://hellasforce.com/2015/11/27/%CF%83%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%BD/





Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/123kyklopas

http://kyklwpas.blogspot.gr/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια