ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΜΩΤΡΑ...ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΕΙΔΙΚΟ!







ΜΑΣΚΑ-ΓΑΝΤΙΑ-COVID!

Γράφει ο Ηλίας Καλδής

Προσπαθεί ο ιατρικός «κόσμος» της τηλεόρασης να πείσει τους απλούς πολίτες όπως εμένα, πως η μάσκα θα με σώσει.

Έχουν επιστρατεύσει τους κορυφαίους ιατρούς της πολιτικής, και τηλεοπτικές παραγωγές με οξύμετρα και καρδιογράφους.

Ε,λοιπόν το ίδιο έκανα και γώ!!

Στο ιατρείο μου
με το οξύμετρο και το θερμόμετρο χειρούργησα όπως τα τελευταία 30 χρόνια στους 19 βαθμούς με 49-68 παλμούς και κορεσμό οξυγόνου 99%.

Δεν περπάτησα στους 34+ βαθμούς ούτε αύξησα την αναπνευστική μου λειτουργία καθ όλη την διάρκεια που χειρουργούσα.

Πριν φτάσω στο ιατρείο μου όμως στο καφέ που σταμάτησα δίπλα σε στάση λεωφορείου, παρατήρησα τους επιβάτες που μόλις αποβιβάστηκαν και άλλος έβαλε την μάσκα στην κολότσεπη, άλλοι στην τσάντα τους.

Θα μπορούσαν ευγενικά να μου εξηγήσουν οι φίλοι τηλεοπτικοί ιατροί πως λέγεται αυτή η πρακτική;;

Η ιατρική προσέγγιση αυτής της πρακτικής δυστυχώς λέγεται διασπορά και μάλιστα επιταχυμένη.

Επίσης θέλω να τους διαβεβαιώσω πως τα πτυχία τους δεν τους καθιστούν σε καμία περίπτωση πιο
ειδικούς από μένα αφού οι μέθοδοι ασηψίας και αντισηψίας είναι απολύτως κοινές στην ιατρική επιστήμη.

Δεν κατάφερα δυστυχώς να έχω δεδομένα που να μπορούν να θεωρηθούν έγκυρα επιστημονικά, για το πόσο θα φτάσει το οξυγόνο μου όταν εγώ θα κινούμαι στους 30-35 βαθμούς και θα έχω περπατήσει 5-6 χλμ με την μάσκα να φράζει τις μοναδικές αναπνευστικές οδούς που διαθέτω.

Ίσως να μας παρουσιάσουν μια τέτοια μελέτη στο μέλλον στην προσπάθεια τους να μας πείσουν πως η μάσκα κάνει καλό στην υγεία μας...!

Μέχρι τότε, εγώ υποθέτω πως θα έχω εισπνεύσει λιγότερο οξυγόνο και περισσότερο διοξείδιο εκπνοής, κάτι που σύμφωνα με την φυσιολογία που διδάσκεται στις ίδιες ιατρικές σχολές που απένειμαν τα πτυχία στους τηλεοπτικούς ιατρούς, δημιουργεί “πιθανά”μη προσδιορίσιμου βαθμού υπερκαπνία και “πιθανά” αναπνευστική οξέωση που φυσικά είναι μη προσδιορίσιμη και αυτή!!

Να χαίρεστε τα πτυχία σας τηλεοπτικοί ιατροί!!

Ηλίας Καλδής


oimos-athina

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια