ΜΕ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΜΕΝΟ ΠΤΥΧΙΟ! ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ κι άλλος διοικητής νοσοκομείου...



Παραιτήθηκε πριν καν αναλάβει καθήκοντα, ως αναπληρωτής Διοικητής στο Νοσοκομείου Θήβας και Λειβαδιάς, ο Κωνσταντίνος Τυρηνόπουλος. Είναι το δεύτερο κρούσμα μετά τον διοικητή του νοσοκομείου Καρδίτσας Κων. Πατέρα που οδηγήθηκε σε παραίτηση.

Σε σχετική ανακοίνωσή του ο κ. Τυρηνόπουλος.αφήνει αιχμές για όσους επέκριναν τα τυπικά του προσόντα για τη συγκεκριμένη θέση, ενώ όπως αναφέρει παραιτείται καθώς, "Το ήθος μου και η υπερηφάνεια, δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω υπό αυτές τις συνθήκες".


Από την ημέρα της ανακοίνωσης των ονομάτων των νέων Διοικητών των Νοσοκομείων άρχισαν να υπάρχουν δημοσιεύματα για τον Κωνσταντίνο Τυρηνόπουλο, ότι οι πτυχιακές σπουδές του δεν είχαν σχέση με τις απαιτήσεις της διοίκησης ενός νοσηλευτικού ιδρύματος. Ο κ. Τυρηνόπουλος έδωσε στη δημοσιότητα το πτυχίο του στην αρχιτεκτονική, που προέρχεται όμως από ιδιωτικό εκπαιδευτήριο βρετανικών συμφερόντων που λειτουργεί στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα απειλεί με προσφυγή στη δικαιοσύνη, προκειμένου να σταματήσει «αυτή η ανήθικη συμπεριφορά» προς το πρόσωπο του και να προστατεύσει την προσωπικότητα του.

"Διαδίδουν ψεύδη και ανυπόστατα λόγια για μένα"

Δείτε τι αναφέρει στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο κ. Κωνσταντίνος Τυρηνόπουλος:
"Κατέθεσα την παραίτηση μου στον Υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια, από την θέση του Αναπληρωτή Διοικητή του ΓΝ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ -ΓΝ ΘΗΒΩΝ / ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ Ο.Μ. «ΘΗΒΑ». Είναι εξαιρετικά τιμητικό το γεγονός πως η κυβέρνηση και ο Υπουργός, μου εμπιστεύτηκαν την θέση του Αναπληρωτή διοικητή. Θα εξαντλούσα όλες μου τις δυνάμεις, για να δικαιώσω αυτή την απόφασή τους.


Μου προκάλεσε κατάπληξη και αγανάκτηση το θράσος και η αλαζονεία που επέδειξαν κάποιοι , οι οποίοι θέλησαν να ορίσουν και να εισάγουν νέους όρους και κρίσεις όσον αφορά τα κριτήρια που θα πρέπει να διαθέτει κάποιος/α για να ασχοληθεί με τα κοινά. Το ήθος μου και η υπερηφάνεια, δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω υπό αυτές τις συνθήκες. Αυτό το γεγονός με οδήγησε σε αυτήν την απόφαση.

Δεν θα μπω σε αυτές τις μικροπρεπείς διαδικασίες, δεν είναι του χαρακτήρα μου. Κάποιοι με ανέντιμες μεθόδους ισχυρίζονται και διαδίδουν ψευδή και ανυπόστατα λόγια για εμένα, με σκοπό να βλάψουν την τιμή και την υπόληψη μου, καθώς και την αμφισβήτηση της προσωπικής και επαγγελματικής μου πορείας. Από εδώ και στο εξής θα κινηθώ νομικά για να σταματήσει αυτή η ανήθικη συμπεριφορά προς το πρόσωπό μου. Για να προστατεύσω την προσωπικότητα μου, θα υποβάλω μήνυση κατά παντός υπευθύνου για την άρση της προσβολής και τη μη επανάληψή της στο μέλλον, όπως και της ικανοποίησης της ηθικής βλάβης, δοθέντος ότι ο σεβασμός της αξίας του ανθρώπου, περιεχόμενο του οποίου αποτελεί και η προστασία της προσωπικότητάς του, προστατεύεται και από το ίδιο το Σύνταγμα".




ΠΗΓΗ
https://thesecretrealtruth.blogspot.com/2019/12/blog-post_732.html

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια