Περίεργα ολογραφικά αεροπλάνα ψεκασμού χημικών ουσιών. (Βίντεο)






Φυσικά τα περισσότερα chemtrails ψεκάζονται με πραγματικά αεροπλάνα, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ τα στοιχεία που υποδηλώνουν ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, τουλάχιστον χρησιμοποιούν πλαστά ή ολόγραμμα προβαλλόμενα αεροπλάνα που κρύβουν μη συμβατικά σκάφη! Κοιτάξτε τα βίντεο μόνοι σας,
δεν υπάρχει άλλη εξήγηση γι 'αυτό.





Chemtrails που ψεκάζονται με ολογραφικά αεροπλάνα που κρύβουν πεσμένους άγγελους/ μυστικό διαστημικό πρόγραμμα Craft;
Έχω δει τα αεροπλάνα ξαφνικά να πυροβολούν ροζ λαμπερό φως από μέσα. Έχω δει τα αεροσκάφη να αλλάζουν σχήμα. Έχω δει χημικές κρέμες να ψεκάζονται χωρίς κανένα αεροπλάνο παρόν! Έχω δει διαφανή αεροπλάνα! Έχω δει ένα αεροπλάνο chemtrail να έχει μετατραπεί σε ένα δαχτυλίδι σαν σκάφος! Έτσι, έψαξα γύρω από μερικές από τις καλύτερες αποδείξεις ακόμα στο youtube και βρήκα μερικές πολύ καλές για να ελέγξετε!
Κάποτε βρίσκονταν εκατοντάδες βίντεο εκεί που ψάχνατε το youtube για "ψεύτικα αεροπλάνα chemtrails" ή "Chemtrails ufo", αλλά είναι όλο και πιο δύσκολο να βρεθούν. Έχω μερικά πολύ καλά για να δείτε παρακάτω. Σαφώς υπάρχει πολύ περισσότερο γκονγκ με chemtrails από ό, τι συναντά το μάτι!
Αυτό είναι καλό. Τα ψεύτικα αεροπλάνα που οδηγούνται από ένα UFO που δεν ψεκάζει 
χημικούς σωλήνες.


Πού είναι το αεροπλάνο; Κάποιος έχει ξεχάσει να σπρώξει το κουμπί προβολέα του ολογράμματος;

Αυτή είναι μια απίστευτη αλίευση. Ο τύπος αιχμαλωτίζει τη μεταμόρφωση τη νύχτα μίας
 σφαίρας που μετατρέπεται σε αεροπλάνο! Παρακολουθήστε το λαμπρό φως - αυτά δεν
 είναι τα φώτα των αεροσκαφών! Το λαμπρό φως είναι ορατό όλη την ώρα ακόμη και 
αν το αεροπλάνο δεν πηγαίνει προς την κάμερα! Έχω κοιτάξει τα αεροπλάνα το βράδυ- 
όλη τη ζωή μου- και αυτό δεν είναι ένα πραγματικό αεροπλάνο.


Περισσότερα παραδείγματα που δείχνουν διαφανή επίπεδα και σχήματα διαμόρφωσης 
που περιέχουν σφαίρες



ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΟ BEFORE IT'S NEWS : Corfiatiko

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια