Η μεγάλη συνωμοσία των κινουμένων σχεδίων της Disney





Για πάνω από 90 χρόνια η πασίγνωστη εταιρία παραγωγής κινουμένων σχεδίων Disney «εισβάλλει» στα σπίτια και στη ζωή σχεδόν όλων των παιδιών του πλανήτη στις πιο ευαίσθητες για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα τους ηλικίες.

Ωστόσο από την ίδρυση της η εταιρία προέβαλε πολύ άσχημα πρότυπα συμπεριφοράς και αντίληψης της κοινωνίας όπως σεξισμo,παιδoφιλία,σατανισμό και ρατσισμό.
Ας δούμε λοιπόν τα κυριώτερα αρνητικά στοιχεία των κινουμένων σχεδίων.


ΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΣΧΕΔΙΑ



Ρατσισμός : Ο Αλαντίν ξεκίνησε φτωχός και μαύρος για να καταλήξει πλούσιος και λευκός.
1) Διατηρούν τις πνευματικές διεργασίες του θεατή κλειδωμένες στην ηθικά αμερόληπτη ψυχική κατάσταση που υπάρχει στην παιδική ηλικία.Αυτό είναι το μεγαλύτερο όπλο της νέας τάξης στη μαζική χειραγώγηση των παιδικών και εφηβικών ηλικιών.Τα κινούμενα σχέδια φροντίζουν να σε κρατάνε παιδί, είτε είσαι 5 ,είτε 25 ετών με αποτέλεσμα να καθυστερεί η ωρίμανση σου ως ανθρώπου και πολίτη και να διατηρείς την ανάγκη κηδεμονίας και ελέγχου που υπό κανονικές συνθήκες θα είχες εγκαταλείψει με την ενηλικίωση σου.

2) Αντικαθιστούν τους γονείς στο ρόλο τους ως παιδαγωγούς και θεμελιώνουν de facto δικαιώματα ενδοοικογενειακής εξουσίας δεδομένου ότι αυτά τα ψυχαγωγικά προΐοντα καθιστούν τη Disney ηθική,πνευματική και κοινωνική «αυθεντία» στη διαμόρφωση του χαρακτήρα των νέων ανθρώπων.



3) Εξασφαλίζουν την αποδοχή όλων των υποσυνείδητων μηνυμάτων που περιέχονται στις ταινίες της Disney, ώστε αυτές να προωθούν τα σατανικά πολιτιστικά ιδανικά, πτυχές και πρακτικές όπως ξόρκια, ψαλμωδίες, κατάρες, μαγεία, πορνογραφία, παιδεραστία, ομοφυλοφιλία, θυσίες ανθρώπων και ζώων,κάλεσμα πνευμάτων,γητείες κτλ.



Toy story – Διαμελισμένα σώματα βρεφών – κομμένα κεφάλια μωρών – γυναικεία πόδια κολλημένα σε εργαλεία βασανισμού.Είναι αυτές εικόνες για μικρά παιδιά;

4) Θηλυκοποιούν τους άνδρες έτσι ώστε να δημιουργήσουν τις κοινωνικές, ηθικές, σεξoυαλικές και πνευματικές αυτές συνθήκες που απαιτούνται για τη διαδοχική καταστροφή της οικογενειακής μονάδας.Η πατρική φιγούρα αλλά και γενικότερα η αρσενική φιγούρα αντικαθίστανται από θλιβερά απομεινάρια ανδρών που συμπεριφέρονται σαν γυναίκες.

5) Υποβιβάζει και αλλοιώνει τη σύνθετη φύση της γυναικείας σεξoυαλικoτητας περιορίζοντας την μόνο σε μία συμπεριφορά που παραπέμπει σε εκούσια ή ακούσια πoρνεία. Οι ηρωΐδες των κινουμένων σχεδίων δεν κερδίζουν μέσω ικανοτήτων ή χαρακτήρα αλλά σχεδόν πάντα μέσω της ομορφίας και της ενδοτικότητας που δείχνουν προς τους αρσενικούς συντρόφους τους.



Κοινό μοτίβο ηρωίδων : όμορφες οκνηρές κοπέλες με σοβαρά οικογενειακά προβλήματα σώζονται χάριν της ομορφιάς τους απο θηλυπρεπείς άνδρες χορηγούς που ζητάνε ερωτικά ανταλλάγματα με τη μορφή φιλίων και χαΐδέματων. Πoρνεία δηλαδή.

6) Υποσυνείδητα προωθούν τη πoρνεία ως έντιμο και αξιοσέβαστο μοντέλο γυναικείας συμπεριφοράς.Ας αναρωτηθούμε: από που ξεκινάει η αντίληψη των σύγχρονων κοριτσιών ότι η κοινωνική ανέλιξη προΰποθέτει το πέρασμα απο κρεβάτια και ότι αυτό είναι κάτι το απολύτως φυσιολογικό και αναμενόμενο; Που και σε ποιά ηλικία ακριβώς μαθαίνουν ότι η κοινωνική τους πρόοδος εξαργυρώνεται με το μεγάλο μπούστο και το σχισμένο φόρεμα; Οι ηρωΐδες των παιδικών τους χρόνων τι επαγγέλονται άραγε; Δεν είναι ουσιαστικά όμορφες τεμπέλες με μεγάλα στήθη που περιμένουν τον θηλυπρεπή πλούσιο «άντρα» να τις «σώσει» απ’τη μιζέρια;



Ο Ηρακλής δέχτηκε κτύπημα στο κεφάλι και το καρούμπαλο πήρε τη μορφή πέους και ορχεων

7) Ομοίως και αντίστοιχα μαθαίνουν στα αγόρια ότι η γυναίκα – πoρνη είναι το ιδανικό μοντέλο της σύγχρονης γυναίκας και ότι η χρηματική εξαγορά της αγάπης και του έρωτα είναι η ενδεδειγμένη πρακτική ανδρικής συμπεριφοράς για τη σύναψη σχέσεων.Ξανά,στόχος είναι η υπονόμευση του θεσμού της οικογένειας.







Στον »Ηρακλή» η μούσα ξέχασε να βάλει κιλότα
8) Δημιουργούν τον απαραίτητο βαθμό δυσλειτουργικής αστάθειας στην οικογενειακή μονάδα που είναι αναγκαίος για την προώθηση της παιδεραστίας και της αιμoμιξίας καθώς τη διαιώνιση αυτών μέσω των γενεών.Εισάγουν πολύ πρόωρα τη σεξουαλικότητα στα μικρά παιδιά που αφομοιώνουν αυτά που βλέπουν στην οθόνη σαν σφουγγάρι και θέλουν να τα δοκιμάσουν τα ίδια με βάση τον ανθρώπινο μιμητισμό. Καταλήγουν λοιπόν να τα κάνουν μαζί με τα πλησιέστερα σε αυτά άτομα δηλαδή τους γονείς και τ’αδέλφια τους.



Ο Ντόναλντ με στύση
Κάθε γενιά γίνεται ολοένα και ανεκτικότερη στη διαστροφή.Η ευκολία που έχουν κάποιοι νεώτεροι γονείς να κακοποιούν χωρίς τύψεις τα παιδιά τους ακόμα και μέχρι θανάτου σίγουρα,δεν πηγάζει από τα αρνητικά ερεθίσματα που έβλεπαν μικροί στη τηλεόραση; Το ότι μπερδεύουν τη πραγματική ζωή και συναισθήματα με τις φαντασιώσεις και τις ουτοπίες που τους πρωτοδίδαξαν τα κινούμενα σχέδια θεωρώντας ότι όλα στη ζωή επιτρέπονται και ότι όλα μαγικά διορθώνονται δεν είναι στοιχείο της πνευματικής κακοποίησης που δέχτηκαν ως παιδιά καταλήγοντας να γίνουν και αυτοί τέρατα ως μεγάλοι;

Δημήτρης Αλεξόπουλος

greek-dutch-truth


https://katohika.gr/diethni/i-megali-synomosia-ton-kinoumenon-schedion-tis-disney/?fbclid=IwAR3zCW8KwZiyLyAl84NF2jWOUVgG5EldzbPnuiQIZh8WF9jaVTEqt0P0byE

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια