Οι παγίδες και τα οφέλη της υγραεριοκίνησης

 


Τη στιγμή που οι τιμές τής αμόλυβδης έχουν φθάσει σε απαγορευτικά σημεία για την τσέπη των οδηγών, η υγραεριοκίνηση μαζί με την πετρελαιοκίνηση μοιάζουν με όαση. Το υγραέριο αποτελεί μια καλή λύση για πιο οικονομικές μετακινήσεις, όμως η τοποθέτηση απαιτεί την προσοχή μας.


Το σημαντικότερο είναι να επιλέξουμε ένα εξουσιοδοτημένο και αξιόπιστο συνεργείο για την ασφαλή μετατροπή τού βενζινοκίνητου αυτοκινήτου μας σε υγραεριοκίνητο.

Στη χώρα μας υπάρχουν πολλά συνεργεία που προσφέρουν φτηνές λύσεις για την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης στα Ι.Χ. αυτοκίνητα, αλλά αρκετά δεν διαθέτουν πιστοποίηση.

Το κόστος εγκατάστασης κυμαίνεται από 800 έως και 2.000 ευρώ, ενώ υπάρχουν σημαντικές διαφορές στις προδιαγραφές ποιότητας των κιτ μετατροπής. Το όφελος για την τσέπη του οδηγού μπορεί να ξεπεράσει το 40% σε σχέση με τη βενζίνη, οπότε δεν πρέπει να οδηγηθούμε σε φτηνές λύσεις αμφίβολης αξιοπιστίας. Μύθο αποτελεί το γεγονός ότι το υγραέριο είναι επικίνδυνο στο αυτοκίνητο.


Τοποθετείται σε δεξαμενή υγραερίου που είναι ακόμη πιο ασφαλής ακόμη και από το ρεζερβουάρ βενζίνης. Η δεύτερη επιλογή - εκτός από τη μετατροπή - είναι η αγορά ενός εργοστασιακού υγραεριοκίνητου μοντέλου με την εγγύηση της αντιπροσωπείας, αν και οι επιλογές είναι ακόμη περιορισμένες. Η Fiat εισάγει τα υγραεριοκίνητα Panda και Grande Punto, η Peugeot το 207, η Opel το Corsa, η Alfa Romeo το MiTo και η Kia το Picanto.

To κέρδος δεν είναι μόνο οικονομικό, αλλά με το υγραέριο εξασφαλίζουμε μεγαλύτερη μακροβιότητα στον κινητήρα και καθαρότερες καύσεις με λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Ερωτήσεις - Απαντήσεις για τη μετατροπή

Είναι χαμηλότερο το κόστος για την κατανάλωση υγραερίου;

Το υγραέριο δεν είναι οικονομικότερο σε σχέση με τη βενζίνη. Για την κίνηση ενός αυτοκινήτου με υγραέριο απαιτείται 10% περισσότερη ποσότητα υγραερίου από ό,τι βενζίνης. Είναι όμως πιο φθηνή η τιμή του και γι' αυτό τον λόγο συμφέρει περισσότερο σε σχέση με τη χρήση βενζίνης.

Πόσο είναι το όφελος για την τσέπη του οδηγού;

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια