Να χαίρονται οι Δραμινοί το βουλευτή τους: "Είμαι πολύ περήφανος που θα ψηφίστω τη Συμφωνία των Πρεσπών. Τέλος!






«Να το βάλετε καλά στο μυαλό σας. Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μου ήρθαν από τον Πόντο και είμαι πολύ περήφανος γι αυτούς.
Είμαι περήφανος που το Σεπτέμβριο του '41 οι σύντροφοι του ΚΚΕ έκαναν την πρώτη πράξη αντίστασης, είμαι περήφανος που το ΕΑΜ έσωσε από την πείνα τον κόσμο που ο ΕΛΑΣ έριξε τη γέφυρα του Γοργοποτάμου. Είμαι πολύ περήφανος που θα ψηφίστω τη Συμφωνία των Πρεσπών. τέλος» δήλωσε ο βουλευτής Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Καραγιαννίδης κλείνοντας την ομιλία του στη Βουλή για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης.


Χαρακτηριστικά χτύπησε και τη γροθιά του στο βήμα. Ας είναι περήφανη η Δράμα για το τέκνο της.

http://www.freepen.gr/2019/01/blog-post_491.html?fbclid=IwAR1YKeRzlk9IapnYccUq7uLqyGDCfRAK8smssV4IqrRhkS8zs_lad9VQemQ

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια