Στο νεκροταφείο με καπελάκι γιατί;





Είδα μία ανάρτηση από το μακελειό όπου ο Καρατζαφέρης έχει βγάλει μία φωτογραφία του Άδωνι που βρίσκεται στο Εβραϊκό νεκροταφείο….



Ο τίτλος είναι…ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ Ο ΆΔΩΝΙΣ. ΤΟΝ ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ! ΘΑ ΦΤΥΝΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ!


και το νόημα το παίρνουμε όλοι…



Αλλά κοιτώντας το άρθρο παρατήρησα κάτι το οποίο μου κάνει εντύπωση…. Μιας και είμαι σίγουρος ότι η απάντηση του Άδωνι… Αν απαντήσει ποτέ… θα είναι ότι δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό το να βρίσκεσαι Σε διάφορες εκδηλώσεις η να ενημερώνεσαι για πράγματα που έχουν συμβεί….. παρατήρησα το φαινόμενο ότι στο νεκροταφείο ενώ δεν φαίνεται να είναι μία μέρα που ο ήλιος λιώνει τα σίδερα….

Πολλοι παρευρισκόμενοι φορούν ένα καπελάκι!



Από όσο γνωρίζουμε υπάρχουν Ιερά μέρη όπου οι Εβραίοι είναι αναγκασμένοι να φορούν το κιπά…
και για το συγκεκριμένο εθιμοτυπικό έχουν δικαιολογηθεί πολλοί πολιτικοί ότι είναι αδύνατο να επισκεφθείς κάποια μέρη στο Ισραήλ χωρίς να το φορέσεις….. μία δικαιολογία που αποκρύπτει ίσως την σχέση πολλών με τον εβραϊσμό!

Κανονικά δεν θα έπρεπε να ήταν κάτι όλο αυτό…. κανονικά θα έπρεπε να βγαίνει ο καθένας και να λέει ξεκάθαρα Ξέρετε κάτι…. Είμαι Έλληνας Πολίτης αλλά είμαι και Εβραίος…. και από κει και πέρα ο καθένας να γνώριζε ακριβώς τι είναι ο άνθρωπος ο οποίος του ζητάει να τον εμπιστευτεί… και ξαναλέωΔεν θεωρώ ότι είναι κακό κάποιος να ανήκει σε οποιαδήποτε φυλή…. το ξεκαθαρίζω Λοιπόν για να μη νομίζει κανείς ότι το άρθρο αυτό είναι ρατσιστικό! Απλά λέω ότι το να κρύβεις την καταγωγή σου κάνει το όλο θέμα να μυρίζει πολύ…

Ούτε υπονοώ ότι ο Άδωνις είναι Εβραίος…. δεν έχω τον τρόπο να το μάθω… να ψάξω το γενεαλογικό του δέντρο… η τις αποφάσεις μέσα στη ζωή του που μπορεί να τις πήρε με δική
του επίγνωση και ο άνθρωπος να εισχώρησε σε νέες φιλοσοφίες!… αλλά μπορεί και όχι!

Εδώ Απλά Αναρωτιέμαι αυτό το πραγματάκι…. γιατί μέσα σε έναν ιερό χώρο… Όλως τυχαίως… Άνθρωποι που σε άλλους ιερούς χώρους. φοράνε κιπά.. φαίνονται να φοράνε ένα καπελάκι Τζόκει…!

Εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί ποτέ άνθρωπο μέσα σε νεκροταφείο να φοράει καπελάκι…. Και σίγουρα δεν έχω ξαναδεί ολόκληρη ομάδα από καπελάκια!

Αν έχετε μία καλή απάντηση να μου δώσετε θα με βοηθούσατε πάρα πολύ…!

..και σας παρακαλώ πριν μου απαντήσετε επειδή έχω την ψευδαίσθηση ότι δεν είμαι ηλίθιος.. μην μου δώσετε απάντησεις του στυλ…. είναι τα καπελάκια της οργάνωσης…. Ότι είναι μάρκετινγκ… Ή οτιδήποτε άλλο που θα καταστρέψει την ψευδαίσθηση μου!
Stranger…

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια