Ο ραδιοφάρος της Σκύρου ήταν εκτός λειτουργίας και κατά την απογείωση των δύο Mirage 2000-5




Τι σημαίνει αυτό ;

Ευθύνεται για την πτώση του Μιράζ 2000-5 το Εθνικό Κέντρο Αεροπορικών Επιχειρήσεων (ΕΚΑΕ), που έδωσε εντολή στους δύο πιλότους να συνεχίσουν για λίγο την περιπολία και μετά να επιστρέψουν στη Σκύρο γνωρίζοντας τον κίνδυνο .


Ευθύνονται αυτοί που διέταξαν την απογείωση των δύο Μιράζ 2000-5 γνωρίζοντας ότι ο ραδιοφάρος ήταν εκτός λειτουργία , ενώ , μπορούσαν να διατάξουν απογείωση για αναχαίτιση από άλλο αεροδρόμιο .

Όμως !

Το Mirage 2000-5 του σμηναγού Μπαλταδώρου, συντρίβει στην επιφάνεια της θάλασσας σε απόσταση 9 ναυτικών μιλίων ( 16.6 χιλιόμετρα ) ΒΑ της Σκύρου . Φταίει ο Ραδιοφάρος σε τόση μεγάλη απόσταση ;

Στην αεροπορική ορολογία οι ενδείξεις VOR( του ραδιοφάρου ) δίνουν ως γνωστό ουσιαστικά δύο «πληροφορίες»

Η πρώτη με τιμές από 0 έως 359 και σε ψηφιακή ή/και σε αναλογική μορφή (δείχνει) τις μοίρες της πορείας του αεροσκάφους σε σχέση με
τον μαγνητικό Βορά. Πάνω στον οποίο (Βορά) είναι προσανατολισμένα όλα τα VOR.

Η δεύτερη ένδειξη είναι σε μορφή γραμμάτων ή βέλους και δείχνει ότι το αεροσκάφος είτε απομακρύνεται από το συγκεκριμένο VOR ή πλησιάζει προς το συγκεκριμένο VOR

Σε καμιά περίπτωση δηλαδή δεν δείχνει απόσταση από την επιφάνεια τους εδάφους ή της θάλασσας που σημαίνει ότι το πρόβλημα δεν ήταν η απώλεια κατεύθυνσης του αεροσκάφους και άλλα πολλά .

Μετά λοιπόν από το σχετικό δημοσίευμα και την έκταση που πήρε περιμένουμε από τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης να διατάξει ΕΔΕ
για να δούμε εάν υπάρχουν ευθύνες και σε ποιους.

Οπότε , να περιμένετε αγωγή από την οικογένεια του άτυχου πιλότου μας

Σοβαρευτείτε και σεβαστείτε !!

ΟΜΑΔΑ ΥΨΗΛΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ

omada.h.policing@gmail.com


https://katohika.gr/ellada/o-radiofaros-tis-skyrou-itan-ektos-leitourgias-kai-kata-tin-apogeiosi-ton-dyo-mirage-2000-5/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια