Μπακογιάννη «Δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη να πάρω σοκολατένια αυγά στα εγγόνια μου»





Η Ντόρα Μπακογιάννη εκτός από πολιτικός, σύζυγος, είναι και γιαγιά, που λατρεύει τα εγγόνια της. Τώρα λοιπόν που πλησιάζει Πάσχα πήγε να τους αγοράσει σοκολατένια αυγά, ωστόσο διαπίστωσε πως είχε ξεμείνει από μετρητά.



Έτσι όπως αποκάλυψε η ίδια σε συνέντευξή της, πήγε στην τράπεζα να πάρει χρήματα, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει. Όχι πως δεν είχαν λεφτά οι λογαριασμοί της, απλά είχε ξεπεράσει το μηνιαίο όριο αναλήψεων, που επιβάλλουν οι κεφαλαιακοί έλεγχοι.

Να θυμίσουμε ότι το μηνιαίο όριο αναλήψεων είναι πλέον 2.300 ευρώ…

Παλιότερα σε συνέντευξή της η Ντόρα Μπακογιάννη είχε πει για τα εγγόνια της:

«Τρελαίνομαι μαζί τους. Αν μου έλεγε κανείς πριν από χρόνια ότι θα έκανα σήμερα, όλα αυτά που κάνω για εκείνα, θα του έλεγα ότι λέει παραμύθια. Είναι απίστευτο πως επιτρέπω στα εγγόνια μου να κάνουν όσα δεν επέτραψα στα παιδιά μου όταν ήταν μικρά.


Φωνάζουν βέβαια τα παιδιά μου και έχουν δίκιο, αλλά τους απαντώ ότι εκείνα έχουν την ευθύνη της εκπαίδευσης για τα παιδιά τους κι εγώ αντίστοιχα έχω την ευθύνη να τα κακομαθαίνω».

Δείτε το βίντεο

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια