21 Ιουνίου 2017

«Oι δημοκράτες gay μπάτσοι», που τους πήρε στο κυνήγι ο «Ρουβίκωνας» για να τους ξυλοκοπήσει





Ο Ρουβίκωνας, παίρνει στο ψηλό και ξεμπροστιάζει τους δεδεδηλωμένους gay αστυνομικούς με αφορμή τη συγκέντρωση-πρόκληση της ΠΟΑΣΥ στην πλατεία Εξαρχείων στις 29 Ιουνίου.
<
br />Στο επίκεντρο της ακτιβιστικής οργάνωσης μπήκε ο τροχονόμος Φωτεινός Παγιάβλας για τον οποίο σημειώνουν με νόημα πως : «Αυτή η πραγματικότητα είναι που επιτρέπει να εμφανίζονται θαύματα, όπως αυτό του συνδικαλιστή, αντιρατσιστή, δημοκράτη μπάτσου που κάνει μπλοκ στο gay pride, και συγκεντρώσεις στα Εξάρχεια».

Στην παρέλαση των gay ο αρχιφύλακας κυνηγήθηκε, όπως και ο Αστυνόμος Μιχάλης Λώλης που υπηρετεί στο Τμήμα Αντιμετώπισης Ρατσιστικής Βίας της ΓΑΔΑ και που στα κοινωνικά μέσα επιδιώκει συνειδητά όπως και ο Παγιάβλας, να εμφανίσουν το «κουσούρι» ως «προσόν».


Οι αναρχικοί, αν οι δυο αστυνομικοί τους οποίους και αναγνώρισαν στην πορεία δεν είχαν προλάβει να κρυφτούν στο μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ, θα είχαν ξυλοκοπηθεί. Πάντως για την συγκεντρώσει που θέλει να κάνει μερίδα της ΠΟΑΣΥ στα Εξάρχεια πρώτος τσίγκλησε ο τροχονόμος που έγραψε στη σελίδα του στο Facebook ότι:


«Το κομμάτι των αναρχικών το οποίο επιθυμεί να επέλθει η αταξική κοινωνία με τη βία θεωρεί δικαίωμά του να συνέρχεται σε όποιο σημείο της πόλης θέλει, όποτε θέλει (και καλά κάνει). Τη μία θα συγκεντρωθεί στο Μοναστηράκι, την άλλη στα Προπύλαια, και φυσικά δεν λέει κανείς τίποτα.

Από την άλλη όμως, δεν είναι δικαίωμά του να μην ενημερώνει τη ΓΑΔΑ για το σημείο και την ώρα συγκέντρωσης, όπως κάνουν οι άλλες οργανώσεις που θέλουν να διαδηλώσουν. Δεν είναι δικαίωμά του να κατεβαίνει στο οδόστρωμα, χωρίς να ενημερώνει την τροχαία για το ποιο θα είναι το ακολουθητέο δρομολόγιο της πορείας του, με ό,τι συνεπάγεται αυτό στη δυσκολία εκτροπής της κυκλοφορίας προς διευκόλυνσής του πρώτα απ’ όλα. Δεν είναι δικαίωμά του να αποφασίζει με τη βία το ποιος θα συμμετάσχει στο Άθενς Πράιντ και ποιος όχι. Δεν είναι δικαίωμά του να προσπαθήσει να ακυρώσει μια προγραμματισμένη εκδήλωση στην ώρα και τον τόπο που επιθυμεί ένας θεσμός.

Εάν αυτό το κομμάτι των αναρχικών επιχειρήσει να σταματήσει την εκδήλωση της ΠΟΑΣΥ, τότε αυτοακυρώνει τον συλλογισμό του περί ελευθερίας, τον οποίο για την οντότητά του τον έχει υιοθετήσει στον μέγιστο βαθμό.

Εάν η Πολιτεία επιχειρήσει να σταματήσει την εκδήλωση της ΠΟΑΣΥ, τότε έχει δυο μέτρα και δυο σταθμά απέναντί μας, δίνοντας περισσότερα δικαιώματα σε αυτό το κομμάτι των αναρχικών παρά σε έναν μεγάλο θεσμό, όπως είναι η ΠΟΑΣΥ των 35000 μελών». Για να έρθει μέσα στο Σαββατοκύριακο η απάντηση του Ρουβίκωνα: «Αν ένα πράγμα δεν έχει λείψει από τα Εξάρχεια, είναι οι συγκεντρώσεις της αστυνομίας. Χιλιάδες φορές έχουν συγκεντρωθεί, όλες οι φυλές. Με μπλε και πράσινες στολές (ή με πολιτικά και αξύριστους ασφαλίτες σε μοτοσυκλέτες), με μοτοπορείες της ΔΙΑΣ, της ΔΕΛΤΑ, της ΖΗΤΑ, με ρίψη δακρυγόνων, κρότου-λάμψης, με πυροβολισμούς στον αέρα… Αλλά και πυροβολισμούς στην ευθεία. Δεν μπορεί να έχει παράπονο η άρχουσα τάξη: οι άνθρωποί της την έχουν εκπροσωπήσει επάξια στο «γαλατικό χωριό». Άλλο ένα σώμα της αστυνομίας, οι μπάτσοι με το σκουφί της δημοκρατίας, θέλουν κι αυτοί να νοιώσουν την εμπειρία.
Σιγά το νέο. Θα αντισταθούμε στο πειρασμό να χάσουμε χρόνο να επιλέξουμε ερμηνεία στον λαβύρινθο των πιθανοτήτων για αυτή την επιλογή. Μπορεί να είναι «επικοινωνιακή επίθεση» στον αναρχικό χώρο, μπορεί στρώσιμο εδάφους για καταστολή, μπορεί να είναι καμαρίγιες σε αστυνομία και πολιτική, μπορεί οτιδήποτε. Δύσκολα πάντως μπορούμε να αγνοήσουμε και το περιστατικό στο gay pride. Εκεί υπήρξε παρουσία αστυνομικών, ως οργανωμένοι συμμετέχοντες, που αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά από μέρος των συγκεντρωμένων, και αναγκάστηκαν να καταφύγουν στο μπλοκ του Σύριζα. Έχουν μια κοινή οσμή αυτά τα δύο γεγονότα που αν δεν είναι παραπλανητική, δείχνει τουλάχιστον μια απόπειρα να χτιστεί ένα νέο αστυνομικό πρόσωπο, «ανθρώπινο και δημοκρατικό». Να χτιστεί επικοινωνιακά, ως μάσκα, γιατί από μέσα δεν υπάρχει τίποτα. Όπως και τα μνημόνια φόρεσαν μάσκα, όπως και η επέλαση του κεφαλαίου ονομάστηκε «μεταρρυθμίσεις». Από εκεί και πέρα τα Εξάρχεια έχουν ιστορία, έχουν παρελθόν, παρόν και μέλλον και το μόνο που δεν θα γίνουν
είναι πλυντήριο του κράτους. Το επικοινωνιακό σκουφί της δημοκρατίας φαίνεται πως δεν ελάττωσε ούτε την αμετροέπεια ούτε την προδιάθεση για ύβρη των αστυνομικών και της άρχουσας τάξης που τους διευθύνει» καταλήγει η ανακοίνωση.

Τελικά ο Ρουβίκωνας, μόνο για τον φερετζέ του πούστη δεν μίλησε ..!

Γιάννης Κολοζώφ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΛΕΙΟ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ


Γίνετε μέλη στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/123kyklopas

http://kyklwpas.blogspot.gr/

2 σχόλια:

  1. kyklopas.blogspot.gr
    iefimerida.gr
    Νομιζα οτι κανατε προβοκατσια στιs αξιεs μαs - προβαλλετε τον
    Μ ανο, ενω εντοs σαs τον απαξιωνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπαμ ειναι το μουνι τηs ψυχηs σου,
    Iefimerida.gr, που εκανεs σπαμ στον Ερωτα
    fou musu

    ΑπάντησηΔιαγραφή