Εύη Καρακώστα: Χαίρομαι Που Βλέπω Μπετονιέρες Στο Δρόμο - Εχουμε 19% Οικοδομική Αύξηση




Εριξε το twitter με τις δηλώσεις της η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ - «Εχω αρχίσει να βλέπω μπετονιέρες στους δρόμους. Προφανώς εφοδιάζονται οι μπετοστοκοι !!», γράφει ένας από τους πολλούς χρήστες


Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
Εύη Καρακώστα κατάφερε να «ρίξει» το twitter με την ατάκα της για τις μπετονιέρες που της είχαν λείψει και πλέον χαίρεται να βλέπει στους δρόμους.


Χρήστες των social media της αφιερώνουν από τραγούδια για μπετονιέρες, μέχρι και φωτογραφίες. «Πρόσεχε κ Καρακώστα μη σε πατήσει καμιά μπετονιέρα, τρέχουν πολύ γιατί δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες», γράφει ένας χρήστης. «Εχω αρχίσει να βλέπω μπετονιέρες στους δρόμους. Προφανώς εφοδιάζονται οι μπετοστοκοι !!», αναφέρει ένα άλλο tweet.


Η βουλευτής που φιλοξενήθηκε στην κυριακάτικη πρωινή εκπομπή του Γιώργου Αυτιά στον Σκάι, παρέθεσε τους λόγους για τους οποίους η κυβέρνηση θα ολοκληρώσει τη θητεία της και μεταξύ άλλων, είπε και την επίμαχη ατάκα που σχολιάζεται μέχρι και σήμερα.
«Εκλογές θα πάμε κανονικά το 2019 και αυτό γιατί αυτή η κυβέρνηση κατάφερε το 27% της ανεργίας να το έχει στο 20% σήμερα. Είμαστε μια κυβέρνηση που τελειώνει το μνημόνιο και έτσι θα υλοποιηθούν και οι υποσχέσεις στο λαό. Εγώ που είμαι αρχιτεκτόνισσα και έχω να δω μπετονιέρα καιρό, έχω αρχίσει να βλέπω μπετονιέρες στο δρόμο. Εχουμε 19% αύξηση οικοδομική. Σήμερα. Φανταστείτε τι θα γίνει του χρόνου».


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια