ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ,ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΦΥΓΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ






Κύριε Σαμαρά ,για άλλη μια φορά, παίζετε την χώρα στα ζάρια και ύπουλα προσπαθείτε να πείσετε , να εξαπατήσετε ,με ανευθυνότητα και ανοησία τους Έλληνες, ότι ενώ τους …


φέρατε στο μηδέν, έχετε το μαγικό ραβδάκι να τους βγάλετε από τον πάτο, μιλώντας για καταστροφές ,με οποιονδήποτε άλλον πρωθυπουργό, εκτός εσάς !

Δεν καταστροφολογείτε, αλλά σχιζοφρενοδιαστροφολογείτε!! Το 2012 ,ο λαός σας έδωσε εντολή να κυβερνήσετε για να τον σώσετε, σύμφωνα με τις ψευτοεπιχειρηματολογίες των προεκλογικών σας λόγων και χτυπιόσασταν μάλιστα ότι δεν θα συγκυβερνήσετε με το ΠΑΣΟΚ.

Εσείς, κύριε Σαμαρά και ο συγκυβερνήτης σας κύριος Βενιζέλος, που ποτέ δεν θα συμπλέατε μαζί του, σύμφωνα με τις δηλώσεις σας, αντί να είσαστε φυλακή για εσχάτη προδοσία και αντίστοιχα ο κύριος Βενιζέλος για κρυμμένα στικάκια , κυκλοφορείτε ελεύθερα , συνεχίζοντας τα ποινικά σας αδικήματα, κατά των Ελλήνων και του Ελληνικού Έθνους!

Τί φταίει ο ελληνικός λαός αν σας έχει κυριεύσει εσάς και τους βουλευτές σας ο φόβος του πολιτικού σας αύριο, γιατί πάνω από 50 βουλευτές θα χάσουν το ζεστό χρήμα των 6000 ευρώ, πηγαίνοντας σπίτι τους;;!
Εκβιάζετε τον ελληνικό λαό! Ντροπή σας!

Αν σας έχει μείνει λίγη τσίπα, γιατί η λέξη αξιοπρέπεια και φιλότιμο δεν σας αρμόζει, αδειάστε μας την γωνιά!
Και ποιά είμαι εγώ που σας το λέω;; Ημουν από τα παλαιότερα μέλη της Νέας Δημοκρατίας του Καραμανλή, με ζωή γεμάτη αγώνες στο πεζοδρόμιο και όχι με θέσεις και οφίτσια. Είμαι εγώ που έχω κρατήσει τις κάρτες παρουσίας μου στα συνέδρια της Νέας Δημοκρατίας.

Είμαι εγώ που ενώ δούλευα το 1991 στην Γ.Γ.Αθλητισμού , εσείς «ρίξατε»την κυβέρνηση και εγώ μαζί με πολλούς συναδέλφους διωχθήκαμε αμέσως μετά, παράνομα από το ΠΑΣΟΚ με το οποίο εσείς τώρα πάτε χέρι-χέρι!
Είμαι εγώ που επανήλθα μαζί με άλλους συναδέλφους το 2005 στην υπηρεσία, αφού η Νέα Δημοκρατία αποκατέστησε την αδικία του ΠΑΣΟΚ ,σε όσους πληρούσαμε προυποθέσεις.

Είμαι αυτή ,που μετά από όλα αυτά, εσείς και οι πολιτικοί σας εγκληματίες υπουργοί , αλλά και το περιβάλλον σας αποφασίσατε να κυνηγήσετε και να εκδιώξετε βάναυσα και βρώμικα , γιατί τόλμησα να καταγγείλω την διαφθορά τους, με πολλούς δικούς σας ψηφοφόρους εμπλεκόμενους!! Είμαι εκείνη, που δεν σας ψήφισε για αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας και δικαιώθηκα.

Είμαι όμως και εκείνη, που πήγα την συγχωρεμένη 90χρονη μητέρα μου με το αναπηρικό της καροτσάκι στο Δημαρχείο της Γλυφάδας , φωνάζοντας «Ελλάς Ελλάς Αντώνης Σαμαράς» και σας ψήφισε ,χωρίς να την καθοδηγήσω για το αντίθετο!! Είμαι αυτή, που ο αδελφός μου ήταν μαζί σας στην «Πολιτική Άνοιξη» και εγώ είχα συγκρουστεί μαζί του.

Είμαι αυτή, που τώρα θα καθίσει στο σκαμνί ,τους πολιτικούς σας υπουργούς και βουλευτές που τόλμησαν να αγγίξουν τις δικές μου αρετές και αξίες.Γιατί εγώ πολεμώ και θα πολεμώ για το κράτος δικαίου, που δεν υπάρχει επί πρωθυπουργίας σας!!

Πολεμώ ,για ένα καλύτερο μέλλον, που δεν είστε εσείς ,κύριε Σαμαρά.Γιατί εσείς κυνηγάτε κόσμο για πλάκα.Τις ενέργειές σας πρέπει να τις κατευθύνει η σωφροσύνη και όχι το «γινάτι»!Γιατί σας βροντοφωνάζω ότι το «ΓΙΝΑΤΙ ΒΓΑΖΕΙ ΜΑΤΙ» !!!

Θεοδωροβία Πλακά
http://www.triklopodia.gr/kirie-antoni-samaraparte-ta-politika-sas-simferonta-ke-figete-gia-ta-spitia-sas/

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια